Ja ben benieuwd naar de lotingquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Gaat mooi worden tegen marseille bvb liverpool etc
Degelijke transfersomquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo
Als Clasie morgen of zo verkocht is hebben we er weer 13 miljoen bij op de rekening.
Zeker niks mis mee.quote:
Geen vertrouwen in.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker niks mis mee.
Denk je dat Clasie gaat redden bij jouw clubje
Schneiderlin wel 4 klassen beter he
Hoe doet Blind het eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geen vertrouwen in.
Maar had ik bij Pelle ook niet, maar die was nog wel groot en sterk en uiteindelijk ook lichtelijk tegengevallen zeker na winter.
Maar we gaan het zien
Behoorlijk degelijkquote:
er is nog niet geloot tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik wel liverpool sowieso mooi sfeertje
Straks gewoon 3 oostblok clubsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:22 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik wel liverpool sowieso mooi sfeertje
Newcastle is wel wat voor hem..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behoorlijk degelijk
Maar gaat het ook niet redden, denk dat ie een klein stapje terug moet doen.
Denk Southampton koopt er nog een bij voor de positie van Clasie en beste gaat spelen denk je niet.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Behoorlijk degelijk
Maar gaat het ook niet redden, denk dat ie een klein stapje terug moet doen.
Kan inderdaad maar sowieso een van bvb liverpool, marseille maar als polen zou zijn zou wel leuk zijn kan k blijven slapen bij oma.quote:
25 miljoen pond gewoon koekoekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk Southampton koopt er nog een bij voor de positie van Clasie en beste gaat spelen denk je niet.
Sowieso ziek veel geld gekregen toch voor Schneiderlin.
doe je futquote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Kan wel idd op fifa lekker elftal man united
Southampton sowieso goede verkopers laatste jaren.quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton sowieso goede verkopers laatste jaren.
In 2010/2011 toen ik naar UK kwam konden wij alleen free agents signen en soms 125k betalen voor spelers als Ryan Dickson![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |