ik heb asus, binnenkort maar effe buurjongen vragen die overal verstand van heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja naja ik ga nu een hardware scan doen. En als dat niks oplevert moet ik de laptop opnieuw installeren, daar heb ik eigenlijk zo weinig zin in.
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vindenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
ik heb asus, binnenkort maar effe buurjongen vragen die overal verstand van heeft.
Heb jij zeg maar dat je internetkabel teken hebt met een kruis er door?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vinden
Dan heb je wrs gewoon je LAN adapter gesloopt door er te hard aan te trekken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Heb jij zeg maar dat je internetkabel teken hebt met een kruis er door?
Kan ach boeie krijg toch imac van mn pappiequote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je wrs gewoon je LAN adapter gesloopt door er te hard aan te trekken.
Apple blijft toch het best.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb meerdere mensen gevraagd die er verstand van hebben en niemand kon het probleem vinden
Denken dat er ooit nog een Nederlander iets gaat winnen daarquote:
Hij had hem bijnaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denken dat er ooit nog een Nederlander iets gaat winnen daar
Hij is wel in goeie doen ja. Dat welquote:
Hij rijdt Contador helemaal weg in de eerste bergrit?quote:
Winnaar gaat verder om een etappewinst.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij rijdt Contador helemaal weg in de eerste bergrit?
Mwah,weet ik niet hoor. Als dit het begin is.. Denk dat hij nog wel kansen heeft deze weekquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Winnaar gaat verder om een etappewinst.
Dat gaat GEsink nooit lukken.
Volgend jaar weer positief. Weddenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Froome is zo ziek goed.
Maar zo saai om te kijken
ja hoor jr.quote:
Er is echt bijna niemand clean in zo'n tour joh.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:52 schreef Fok-it het volgende:
Hij rijdt op dezelfde idioot makkelijke manier weg bij z`n grootste concurrenten als Armstrong dat deed vroeger. Ik geloof hem gewoon niet dat hij dat clean doet
Nee hoor. Dopingcontrole loopt zo ver achter.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hoor jr.
Tuurlijk zijn er genoeg clean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |