Heb ik weleens gelezen. In schil zitten vaak ook de meeste vitamines toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Echt, er is toch geen verschil als je de pulp ook opeet?
Volgens mij niet hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan je fruit beter wel onaangetast eten dan als sapje toch?
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed welquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik eet wel regelmatig smoothies nu. Inderdaad goede ochtend/middag maaltijd vervangers
Dat laatste is wel het belangrijkste ja. Je kan veel meer binnen krijgen in 1 keer.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
Wel is het zo dat antioxidanten snel verloren gaan als het eenmaal geperst is.
Denk dat je met me eens bent dat het vreemd zou zijn wanneer een gepureerde appel plots minder vitamines zou bevatten dan eentje die nog heel is.
Sowieso is het makkelijker weg te krijgen
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je de minder subtiele opmerking van JR-Style ook al meegenomen als compliment?
Die moet je dan wel mee pureren ja. Maar ik doe meestal alleen sinaasappels/bananen/bessen en groente in smoothies, dan gaat er eigenlijk niets verloren dat je normaal wel zou opeten.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb ik weleens gelezen. In schil zitten vaak ook de meeste vitamines toch?
Ziet er echt niet lekker uit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Deze maak ik zeker 3x per week voor werk in de zomer ipv croissant of brood
Mwah, ik vind 1 SC wel genoeg eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
je moet hier ook active worden
smoothies kun je prima zonder zuivel makenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed wel.
Misschien verzacht het de wonden iets als je weet dat de enige vriendin die JR ooit gehad heeft bij Beter Bed vandaan kwam.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
hee dit klinkt interessantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Kom dan hier heenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah, ik vind 1 SC wel genoeg eigenlijk.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uiteraard. Zoiets hoor je ook niet iedere dag over jezelf.
Meestal met paar lepels sojayoghurt erbij of amandelmelk ofzo, dan zit er nog een klein beetje vet/eiwit bij.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Smoothies is met zuivel toch? Beter vers sap persen, met boerenkool of spinazie er door dat laxeert evengoed wel.
Zou eten/drinken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de waarheidquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jr is dan ook woest aantrekkelijk dus dan mag het
Niet voor jouquote:
gebruik dan zaden en noten ipv zuivelquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal met paar lepels sojayoghurt erbij of amandelmelk ofzo, dan zit er nog een klein beetje vet/eiwit bij.
jammer dat cashewnoten zo duur zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voor jou
Jij hebt noten nodig. Pindakaas, pasta`s, volkoren brood.
Beetje aankomen
ja daaromquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |