Niet slecht.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet eens
maar haar kennende zou het vast ibiza zijn
Geloof het ook ja. Die zal nu aan het strand liggen ofzo.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weet ik niet eens
maar haar kennende zou het vast ibiza zijn
als ze zich maar inhoudt met soas sparenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geloof het ook ja. Die zal nu aan het strand liggen ofzo.
Maak je niet zo druk johquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:00 schreef sararaats het volgende:
en ik? ik vertrek binnen 3 weken naar Zuid Afrika maar de stress gaat niet liggen.
Tjah, met 'n fokker had je heel veel getrokken.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:26 schreef MotherFoker het volgende:
Ik had met een fokker mee moeten gaan naar Italië ik trek t niet met mn nichtje.
Fokkers slopen geen ipad toetsenbord als je zegt dat het alleen werkt als de ipad is opgeladen. XDquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Tjah, met 'n fokker had je heel veel getrokken.
That was unexpectedquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:29 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Fokkers slopen geen ipad toetsenbord als je zegt dat het alleen werkt als de ipad is opgeladen. XD
Hear hear!!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
Niet zo klagen dames, jullie zijn tenminste ver weg van dit grauwe kikkerlandje vandaag.
Zit zelf nog thuis, oke afgelopen woensdag/donderdag wel weg geweest.![]()
Geniet van dag tot dag en van je omgeving, en benadruk niet de negatieve aspecten waar je vrij weinig aan kan doen op het moment.
Enjoy verdomme!
Ik kan er niks aan doen. Alleen moet opa (mijn pa) zich niet bemoeien als er nee wordt gezegd. Door mn zus. En nog geniepig lachen als ze t voor elkaar heeft.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:33 schreef schommelstoel het volgende:
Niet zo klagen dames, jullie zijn tenminste ver weg van dit grauwe kikkerlandje vandaag.
Zit zelf nog thuis, oke afgelopen woensdag/donderdag wel weg geweest.![]()
Geniet van dag tot dag en van je omgeving, en benadruk niet de negatieve aspecten waar je vrij weinig aan kan doen op het moment.
Enjoy verdomme!
Onze ridder. Guyv McKnightquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:36 schreef theguyver het volgende:
ondertussen ben ik op mijn knol beetje rondjes aan het rennen door een grote zandbak
Ja, dat is niet erg slim geweest van je Opa, en helemaal niet eerlijk voor je zus( de mama neem ik aan )quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:35 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen. Alleen moet opa (mijn pa) zich niet bemoeien als er nee wordt gezegd. Door mn zus. En nog geniepig lachen als ze t voor elkaar heeft.
Floris?!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:36 schreef theguyver het volgende:
ondertussen ben ik op mijn knol beetje rondjes aan het rennen door een grote zandbak
Schommel kan je mij ff een schop komen verkopen? Heb gezondigdquote:
Geweld lost niks op!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Schommel kan je mij ff een schop komen verkopen? Heb gezondigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:51 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Geweld lost niks op!
Je toespreken op je gedrag wel, geestelijke bewustwording.
Oftewel, ik ben zwaar teleurgesteld in je Div, ik ontneem je de status Divgod op het moment!
Ik walg van je!
[ afbeelding ]Ja, zo'n wijzend vingertje en 'foei!' trek ik me dus nooit wat van aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet letterlijk een schop hebben
Had beter ook ff halfzware shag mee kunnen nemen
oh ah toma toma vem vem vem vem
Het beste dat helpt bij het stoppen met roken, tegen niemand vertellenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja, zo'n wijzend vingertje en 'foei!' trek ik me dus nooit wat van aanMoet letterlijk een schop hebben
Had beter ook ff halfzware shag mee kunnen nemen
Alleen jullie weten hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:57 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het beste dat helpt bij het stoppen met roken, tegen niemand vertellen
Als je het iedereen gaat vertellen zullen ze je er continu aan herinneren, wat jou weer de drang geeft om te roken.
Wat mij ooit heeft geholpen is een doosje zoethout stokjes, elke keer dat ik zin had stokje in de snufferd.
Geloof me, het hielp!
Ben alleen aantal jaar later weer begonnen met roken
Haha, maakt niets uit, of het nou roken, drank of eten is.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 16:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Alleen jullie weten het
En ik probeer iig niet te stoppen met roken
Zoethoutbrr.
Oj bijna vergeten. WAT SLECHT SCHOMMEL!!!![]()
Het beïnvloed me heel even iddquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha, maakt niets uit, of het nou roken, drank of eten is.
Alle verslavingen werkt het voor sommigen om niet tegen iedereen te vertellen.
En ja, is de verslaving zo erg dat het je even beïnvloed?
Fuck, daar moest natuurlijk staan 'leven'... vlapdrol dat begreep jij ook wel!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Het beïnvloed me heel even idd
Achja, morgen nieuwe poging
Hehequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:05 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Fuck, daar moest natuurlijk staan 'leven'... vlapdrol dat begreep jij ook wel!
Maar zag jij de kans schoon om er omheen te lullen
Je hebt het over gta toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Het beïnvloed me heel even idd
Achja, morgen nieuwe poging
quote:
quote:
Dat was in Barger-Compascuum, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:09 schreef Divje het volgende:
Schommel ik wist niet dat jij al 47 was joh
Tienertietjes graaien is 20 uur schoffelen
sorry
Je wordt gekscheren alcoholist genoemd als je elke avond 2 biertjes drinkt. Wat idd zo'n 80% van de bevolking doet. (of wijn).quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:17 schreef schommelstoel het volgende:
Leuke discussie, wanneer is iets een verslaving?
Als je iets elke dag doet?
Dan is zo ongeveer 80% van de Nederlanders verslaafd.
Wie neemt er namelijk nou niet een wijntje of een biertje bij thuiskomst of na het eten.
Dan is iedereen wel verslaafd, maar het punt is dat wanneer het je leven gaat beïnvloeden we spreken van de algemene verslaving waar de meesten aan denken bij het horen van 'verslaafd'
True truequote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat was in Barger-Compascuum, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.
VNN zal waarschijnlijk ook zeggen dat het de foute kant op gaat zodra het je leven zal beïnvloeden op negatieve manier ?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Je wordt gekscheren alcoholist genoemd als je elke avond 2 biertjes drinkt. Wat idd zo'n 80% van de bevolking doet. (of wijn).
Je hebt groot gelijk
Hele discussie over gehad bij VNN vorige week![]()
[..]
True true
Jup. Maar zij zeggen bv ook dat je verslaafd bent als je 2 dagen in de week 8 uur achter elkaar gamed (wel met pauzes). Of als je standaard elke zaterdag van 14.00 tot 8.00 in de kroeg hangt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
VNN zal waarschijnlijk ook zeggen dat het de foute kant op gaat zodra het je leven zal beïnvloeden op negatieve manier ?
Maar natuurlijk zeggen ze dat daar, ze zijn daar niet voor een breed gesprek wua verslaving.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup. Maar zij zeggen bv ook dat je verslaafd bent als je 2 dagen in de week 8 uur achter elkaar gamed (wel met pauzes). Of als je standaard elke zaterdag van 14.00 tot 8.00 in de kroeg hangt.
(Toen kwam er een discussie dat je wel erg stevig in je schoenen moet staan, en een hele hoge tolerantie moet hebben als dat laatste lukt zonder om te vallen)
Da's wel zo jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Maar natuurlijk zeggen ze dat daar, ze zijn daar niet voor een breed gesprek wua verslaving.
Ze zijn daar bezig om de verslaving weg te werken, en dan helpen die andere 'feiten' niet
Precies!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:29 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's wel zo ja
Maar kon me totaal niet in bepaalde stellingen van hun vinden. Maar wrs is dat de ontkenningsfase
Nou, heb 't welgeteld 2 volle dagen vol gehoudenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:32 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies!
Al wel goed dat je het err bewust van bent, nu is de kunst om er wat aan te doen.
En vergeet niet, 98% van de verslaafde krijgt een terug val
Dus daar ben je niet de enige in hoor, niet dat het je helpt.
En natuurlijk nu ook niet als excuus gebruiken
Het is ook niet alleen het roken heb ik het idee, het is de gehele bezigheid.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, heb 't welgeteld 2 volle dagen vol gehoudendus of het echt een terugval is
denk het niet.
Het excuus om juist nu weer nar de shop te gaan is wel een zwakke als ik erover nadenk. Maarja, dat is eigenlijk ook de reden waarom ik überhaupt ooit begonnen ben
Het is vluchtgedrag, of het nou drinken, gamen of blowen is. Qua verslaving kan ik al verslaafd raken aan energy-drinkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is ook niet alleen het roken heb ik het idee, het is de gehele bezigheid.
Het naar de shop gaan, praatje hier en daar, het draaien ook natuurlijk.
Beste oplossing bij wiet is een andere opvulling zoeken, na deel is dat wiet een geestelijke verslaving is.
Dus je veel je eigen mind aan het f*cken bent met excuus om maar even te roken.
Oke, elke verslaving fucked met je geest natuurlijk.
En gamen als opvulling werkt waarschijnlijk ook niet echt aangezien je daar ook gevoelig voor bent ?
VNN en GGZ zijn alleen maar steunteugels en een adviezen bron.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is vluchtgedrag, of het nou drinken, gamen of blowen is. Qua verslaving kan ik al verslaafd raken aan energy-drink
Hele dagen thuis zitten helpt ook geen reet, studie en/of werk zou de beste oplossing zijn. Eigenlijk gewoon de hele dag bezig zijn zeg maar. Geen tijd meer hebben om te drinken/blowen. Gamen probeer ik al heel erg te minderen, dat gaat wel goed opzich. Maarja, dan ga ik m'n series maar weer in een marathon gooien
Was al fucked zeg maar, en heb er nooit wat aan gedaan om het te verbeterenpure verslechtering.
VNN + GGZ moet een oplossing bieden. Plus m'n eigen motivatie. Anders helpt het nog geen kut.
Mwoah, vind detox of klinische opname toch wel wat meer zeggen dan steunteugelsquote:Op dinsdag 14 juli 2015 17:48 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
VNN en GGZ zijn alleen maar steunteugels en een adviezen bron.
Je zal het toch echt zelf moeten doen en willen, en werk of een studie is zeker een goede oplossing.
Wat houd je tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |