Er staat u een ware klacht te wachten. Namelijk over mensen die nep lachen.
Gadverdamme wat een volk. Vaak zijn dit mediamannetjes natuurlijk zoals Frank van 538. (voorbeeld is te vinden in de bijgevoegde link
http://www.538.nl/gemist/(...)l-is-slaapverwekkend).Het enige wat hen nog enigszins uitsluit van deze klacht is dat ze dit doen voor werk...en dat er kennelijk behoefte aan is
leve het volkHelaas kom ik ze ook al te vaak in het echte leven tegen. Meestal kruiperige, onzekere mannetjes die een bruine arm willen halen bij de Alfa in een groep of de chef op het werk. Vaak te ruiken via het sociale angstzweet van deze untermenschen, dat onwillekeurig de onzekerheid door de lucht verspreid. Dat is denk ik de straf voor het verlaten van de zolderkamer. En de straf voor niet fokken.
De andere kant is vrouwtjes die nep lachen. Dit is eerder een paringsritueel, waarbij zij laat merken beschikbaar te zijn en open te staan voor een seksuele verstrengeling. Een vorm van dominantie toe te kennen aan degene die wordt toegelachen. Althans, dit heb ik ergens gelezen. In de praktijk zeer onherkenbaar natuurlijk.
Daarom de klacht: nep-lachers, de ongewenste uitstulpingen van onze samenleving.