als FL zijn zusje knap was en ze zou seks met me willen zou ik het niet doen omdat ik FL zo'n toffe jongen vindquote:
the fuck man, wat een aidsquote:
Denk dat FL een boner krijgt als ie dit leestquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als FL zijn zusje knap was en ze zou seks met me willen zou ik het niet doen omdat ik FL zo'n toffe jongen vind
Dat is lief van je.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
als FL zijn zusje knap was en ze zou seks met me willen zou ik het niet doen omdat ik FL zo'n toffe jongen vind
Fylax zou dit niet doenquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:
Wat is je nummer?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:43 schreef Trollscience het volgende:
laatst zo'n enge scenekid uit mijn klas ging al mijn facebookberichten liken en me willekeurige whatsapp-berichtjes sturen met "hoe gaat het??" :S
Scenequeensquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:43 schreef Trollscience het volgende:
laatst zo'n enge scenekid uit mijn klas ging al mijn facebookberichten liken en me willekeurige whatsapp-berichtjes sturen met "hoe gaat het??" :S
En als je der dan negeert springt ze voor de treinquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:43 schreef Trollscience het volgende:
uhm niet zo van "oh dit is zo uniek je moet het niet in een hokje duwen!!" maar ik ken eigenlijk geen enkele artiest die zo klinkt en kan je niet zo gauw zeggen wat voor genre het isquote:
Ah k. Van die laatste twee heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
uhm niet zo van "oh dit is zo uniek je moet het niet in een hokje duwen!!" maar ik ken eigenlijk geen enkele artiest die zo klinkt en kan je niet zo gauw zeggen wat voor genre het is
combinatie van ambient/glitch/IDM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |