SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd voor een Fleshlightquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:13 schreef Trollscience het volgende:
als je achter je rug om je borstkas aanraakt is het net alsof iemand anders het doet
quote:
Aight.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:17 schreef Trollscience het volgende:
ik zeg volgende maand ja tegen mdmamattie alleen thuis met drie man gwn hard gaan jatog
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Blijft een lekkere opfucker voor de avond. Zo'n nummer waar het pas echt hard los gaat
ik kliktequote:
thuis? Beetje zondequote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:17 schreef Trollscience het volgende:
ik zeg volgende maand ja tegen mdmamattie alleen thuis met drie man gwn hard gaan jatog
quote:
Dat is altijd zo gaaf. Eerst die blik van WTF bij mensen, en dan MAYHEMMMM!!!!! Heerlijkquote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Ik was nogal dronken tijdens dat feest, gingen best veel lichten aan.. dus ik denk, het is afgelopen.. toen stond ik, zoals je wel weet hoe ik ben geirriteerd en boos tek ijke nvan wtf, welke idioot draait na het einde van een hardcore feest nou miley cyrus.. dus ik denk een of andere idioot die de radio aan heeft gezet ofso.. opeens, bambambam
heel die tent gaat los
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 02:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is altijd zo gaaf. Eerst die blik van WTF bij mensen, en dan MAYHEMMMM!!!!! HeerlijkAlle laatste resten energie uit je lijf stampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |