Zoiets, maar dan met bijten?quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:33 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Nee ze vraagt er zelf om! Ze gaat op dr buik en pootjes omhoog. Dan gaat ze soort van tikkertje spelen? Ik weet dan niet wat ze wil haha
Je hand even terugtrekken.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:34 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Aah dus ik moet AU! Roepen? Verder nog iets doen?
Bij plotseling terugtrekken doe je jezelf vaak nog meer pijn. Beter auw roepen en hand stil houden, kat stopt dan vanzelf en kun je je hand langzaam terugtrekken.quote:
Zo bedoelde ik het eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Bij plotseling terugtrekken doe je jezelf vaak nog meer pijn. Beter auw roepen en hand stil houden, kat stopt dan vanzelf en kun je je hand langzaam terugtrekken.
Als ze der nagels erin zet en je trekt je hand weg dan haalt ze je hand open, misschien nu nog niet maar over een tijdje wel.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:34 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
[..]
Aah dus ik moet AU! Roepen? Verder nog iets doen?
De meeste katten leren zachtjes te spelen op den duur.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Goed dat ik dit weet.
Dus het wordt nog erger?
Houdt het ooit op?
Heeft dit te maken met dat ik haar vroeg heb gehaald of dat ze een kat is?
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mnee, niet echt, een beetje. Maar een Noorse boskat kan behoorlijk eigen willetje hebben.
Onze jongste was ook zo toen hij nog zo klein was.
[ afbeelding ]
Nu hij wat groter is begint hij erg lief te worden. En hij eet niet meer van mijn bord.
Zo erg is het toch niet? Ze wil een beetje spelen. Als de kat ouder wordt heeft ze daar vanzelf minder behoefte aan. Misschien een paar speeltjes kopen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:43 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Goed dat ik dit weet.
Dus het wordt nog erger?
Houdt het ooit op?
Heeft dit te maken met dat ik haar vroeg heb gehaald of dat ze een kat is?
Lijkt me geen goed idee. Dan blijft ze verhuizen inplaats van dat ze aan de omgeving went.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:33 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Moet ik haar tijdelijk ergens plaatsen waar katten zijn?
Neem nog een kitten, maar dan 1 die het al wel snapt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:33 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Moet ik haar tijdelijk ergens plaatsen waar katten zijn?
Helemaal niet moeilijk!quote:Op woensdag 22 juli 2015 09:58 schreef aangemeldvooreenvraag het volgende:
Ok verhuizen is dan ook niet goed. 2e kitten kan ik niet betalen. Moeilijk moeilijk.
Ik ga een plantenspuit kopen.
Inderdaad, ik heb zo een idioot die de douche lekker vindtquote:Op woensdag 22 juli 2015 11:37 schreef Anton91 het volgende:
Ze kan het ook leuk gaan vinden, de plantenspuit. Ook wel eens katten gezien die het wel leuk vonden om nat gespoten te worden
Dit kan ik wel beamen. Ik heb er twee die minstens twee uur per dag met elkaar stoeien/door het huis racen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou, daar mag wel een paar honderd bij, speciaal eten niet zo zeer. Ze zijn schitterend en lief, maar rustig?.
.
!!!!!
Je hebt ruimte nodig en je moet minstens een half uur per dag intensief met ze spelen anders slopen ze je hele huis.
Trust me, ik heb er twee.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |