Dit jaquote:
pak een tweede controllerquote:Op maandag 13 juli 2015 18:43 schreef benjamin15 het volgende:
iemand die mij met deze trophy kan helpen ?
Break Shot
Score a goal by hitting your opponent into the ball
oh ja wtf, waarom heb ik dit zelf niet bedacht.. dank u!quote:Op maandag 13 juli 2015 18:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
pak een tweede controller
1vs1 exhibition game
klaar
toegevoegdquote:Op maandag 13 juli 2015 19:43 schreef maniack28 het volgende:
Vanaf een uurtje of acht weer?
Koekenbakker28 op psn
Ik bak er zelf ook niks vanquote:Op maandag 13 juli 2015 18:41 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dit ja
Ook al bak ik er nog niet heel veel van, maar heb dan ook nog maar een paar potjes gespeeld
Servers doen niet altijd liev, maar als ze het doen dan heb ik meestal geen lagg.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:54 schreef J-Q het volgende:
Ik speel op pc. Merk dat online super laggy is, meer mensen last van?
Ja op rookie ja.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Single player is het wel bizar makkelijk om te scoren binnen 5 seconden trouwens, maar goed
Mijn tip is om alleen de ball follow cam te gebruiken als je de bal kwijt bent..quote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:19 schreef A_Valbuena het volgende:
Heerlijk spel, supertof dat het ook gratis te downloaden is. Bak er alleen geen snars van, mis 9 van de 10 keer volledig de bal
Jaquote:Op dinsdag 14 juli 2015 10:48 schreef Apekoek het volgende:
Kun je dit ook doen samen met een vriend/vrienden op de bank?
Ja, 20 euro kost ie.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:41 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vet koel
Stel ik heb geen PSN plus, kan ik dan het spel kopen oid?
Maar dan kan ie de game niet meer spelen als zijn Plus abbo is verlopen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:45 schreef MMaRsu het volgende:
Maar dan kan je beter een paar maanden ps plus halen voor een paar tientjes
Volgens mij is het een gratis download en houdt je hem gewoon toch?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar dan kan ie de game niet meer spelen als zijn Plus abbo is verlopen.
Nope, het is van jou zolang je Plus hebt.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:31 schreef yamiown het volgende:
[..]
Volgens mij is het een gratis download en houdt je hem gewoon toch?
Ahh, dan heb ik jou op PSN ook. Mocht ik online zijn (JacksonClaxon) dan zie ik graag een invite verschijnen als je nog mensen zoektquote:Op maandag 13 juli 2015 19:43 schreef maniack28 het volgende:
Vanaf een uurtje of acht weer?
Koekenbakker28 op psn
Kijk, iemand van mijn niveau, dat zie ik graagquote:Op dinsdag 14 juli 2015 01:19 schreef A_Valbuena het volgende:
Heerlijk spel, supertof dat het ook gratis te downloaden is. Bak er alleen geen snars van, mis 9 van de 10 keer volledig de bal
Als ik 1 op de 10 keer de bal raak mag ik al blij zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Kijk, iemand van mijn niveau, dat zie ik graag
Maar geniaal spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |