Op de een of andwre manier zie ik hem ook als iemand die nooit de schuld bij zichzelf zal neerleggen en dan maar makkelijk met z'n ouders breekt om zichzelf niet te hoeven kwetsen met zijn eigen gebrekenquote:Op maandag 13 juli 2015 16:57 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex (blijft kut om te zeggen haha) die heeft zijn vader ook al 10 jaar niet meer gezien.
Is Pax een mooi boy?quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Amarantha het volgende:
Sowieso niet mijn type. Lieve jongen maar gewoon als vrienden
quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet dan weet je dat alvast.
was die dikquote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Hele jaar alleen komkommers gegeten dus die is vies slank nu.
Dat met zijn moeder kan wel kloppen ja, ik (en meerderen) hebben geprobeerd hem weer contact te laten zoeken met zijn moeder maar helaas. Waarom hij het contact met zijn pa heeft verbroken vond ik wel logisch, die kerel is gewoon een klootzak.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op de een of andwre manier zie ik hem ook als iemand die nooit de schuld bij zichzelf zal neerleggen en dan maar makkelijk met z'n ouders breekt om zichzelf niet te hoeven kwetsen met zijn eigen gebreken
Okequote:Op maandag 13 juli 2015 17:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent mijn type niet dan weet je dat alvast.
Morbidequote:
Zet exen uit je hoofdquote:Op maandag 13 juli 2015 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat met zijn moeder kan wel kloppen ja, ik (en meerderen) hebben geprobeerd hem weer contact te laten zoeken met zijn moeder maar helaas. Waarom hij het contact met zijn pa heeft verbroken vond ik wel logisch, die kerel is gewoon een klootzak.
Huh? Dit heeft even niks te maken met hoe ik over hem nu denk enz?quote:
Nou je zegt net mn ex (lastig om te zeggen)quote:Op maandag 13 juli 2015 17:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Huh? Dit heeft even niks te maken met hoe ik over hem nu denk enz?
Lolwhutquote:
Oh nou ja lastig.. Leuk is anders laat ik zo zeggenquote:Op maandag 13 juli 2015 17:03 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Nou je zegt net mn ex (lastig om te zeggen)
O, oke. Komt omdat ik er ben.quote:Op maandag 13 juli 2015 17:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nou ja lastig.. Leuk is anders laat ik zo zeggenMaar ik zit hier gewoon met een glimlach hoor.
Schoolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |