abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 juni 2000 @ 18:11:00 #1
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46192
Bullentclub vandaag opgeheven in plaats van aanstaande maandag

ALLES is van de club verwijderd, geen fotos meer, geen nieuws, feen forum, geen links, alles kaal behalve de volgende officiele kennisgeving:

quote:

DEZE FANCLUB IS BEËINDIGD

Wij willen iedereen bedanken voor hun inzet, toewijding en steun voor de periode in en na de bus.

Wij willen alle leden bedanken en hopelijk wordt hierdoor jullie vriendschappen met elkaar niet beeïndigd!!

Iedereen die ons gesteund heeft en ook iedereen die ons omlaag heeft zitten halen, willen wij bedanken voor hun inzet. Jullie hebben heel veel tijd en energie in ons gestopt om ons te steunen en anderen hebben heel veel tijd en energie in ons gestopt, om ons de grond in te boren.
Aan IEDEREEN onze respect en waarde!!!

Liefde en geluk!!

Bully en Yilly

-----------------------------
Bull geeft voorproefje
van Censuur en Politiestaat

De fanclub was alle busweken actief.
Bullent kwam er pas als 'beheerder' bij toen al het werk voor hem al gedaan was, toen alle inspanningen om de site te maken tot de club die de prijs won al geleverd waren.
Zonder Voltran had Yilmaz - die geen 286 van een Pentium kan onderscheiden - er geen hout van gebakken.
Voltran bepaalde Bullents gezicht naar de buitenwereld, hij haalde steeds onze twijfels weg wanneer Bully iets ongerijmds deed in de Bus.
Het niveau zowel als het ledental waren nog niet de helft geweest zonder Voltran. Allemaal toen oom agent nog in de bus zat.

Nu Voltran is weggevallen zien we het ware gezicht van oom agent, die zich niet hoeft in te houden omdat er cameras op hem staan gericht en hij bang moet zijn voor wat Ome Klaas W. over hem kan zeggen.
We zien iemand die de Bus niet voor het miljoen deed, maar zich wel wederrechtelijk de fanclubprijs toeeigent van 'slechts' 10.000,-.

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia (Datum 23 Juni 2000).]

Als Eerlijkheid het hoogste goed is,
dan is het logisch dat velen er niet bij kunnen.

vrijdag 23 juni 2000 @ 18:28:00 #3
3050 hannus
says hi ...
pi_46193
Dat hij z'n club sluit interesseert me geen reet. Het interesseert me wel dat hij de mensen aan wie hij de winst te danken heeft volledig negeert!!!

Ook Yilmaz kon het bij het overhandigen van de prijs tijdens de laatste live-uitzending al niet uit zijn strot krijgen om voltran (die toch echt 80% van het werk gedaan heeft) even te bedanken!!!

Petje af jongens, heel erg nobel allemaal.

Dit is dus de gemakkelijkste weg ... en ook zo gemeen t.o.v. hem allemaal mamma, ze hebben me onderuit zitten halen boehoe ...

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_46194
Probleempje .....

quote:

19. Kan ik mijn club opheffen?
Dat kan op dit moment nog niet. Als er niets meer gebeurt in de club, dan kan de clubmaster de club wel verplaatsen naar de rubriek Zzz... clubs in ruste. Echter, als je nog actieve leden hebt, dan is het misschien een idee om één van de andere leden beheerder te maken. Informeer sowieso je leden als je ermee wilt stoppen.

Maar je kan natuurlijk je meer dan 1400 fans ook gewoon monddood maken .....

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_46195
Fondaco zet het mijns inziens goed op een rijtje, al is mij niet duidelijk wie de f 10000,- formeel zal/zullen ontvangen.

Ik vind overigens dat je de daden van iemand moet beoordelen en niet de totale persoon. M.a.w. het feit dat Büllent zich nu een deel van de f 10000 wil toeeigenen doet niets af aan mijn indruk van Büllent in de Bus die in hoofdzaak positief was.

Büllent is 22 jaar oud als ik het goed heb en hij woont nog bij zijn ouders. Ik vraag mij dan ook af in hoeverre hij door zijn familie beinvloed is. De Büllent uit de Bus is de Büllent wiens beslissingen niet beinvloed werden door zijn familie. Ik kan me voorstellen dat hij klem zit tussen twee vuren.

M.b.t. het 'gunnen' ben ik het overigens eens met Fondaco. Als ik Büllent of Voltran was zou ik stellen dat als het mij niet van harte wordt gegund ik het helemaal niet wil hebben.

De Het Net fan sites en forums zijn trouwens irritant traag. Ik zou het fijn vinden als je alle berichten in een forum met één klik zichtbaar zou kunnen maken. Ik vermoed dat deze sites zo traag zijn opdat KPN, eigenaar van Het Net, zoveel mogelijk telefoontikken kan genereren. Ook ik ben geen fan van Het Net.

Ik heb de afgelopen nacht een klein deel van de postings gelezen en wilde vandaag verder gaan. Ik heb gemist in welke financiele problemen Büllent zit. Het lijkt mij overigens dat hij zijn financien kan aanvullen, net als andere passagiers. Hij zou zijn bekendheid bijvoorbeeld kunnen gebruiken om reclame te maken. Dit kost minimale inspanning en levert waarschijnlijk meer dan f 10000,- netto op. Er zijn ongetwijfeld producten waarmee zijn positie als politie-agent niet in diskrediet wordt gebracht.

Borgia, ik vind Esmeralda ook fatsoenlijk, integer en vriendelijk. M.b.t. Antonette heb ik twijfels maar dat is off topic. En Jop wil geen auto van Antonette. Esmeralda postte gisteren trouwens een bericht op haar eigen site waarin zij stelt dat zij achteraf gezien in een vroeg stadium uit de Bus had moeten stappen en dat zij zich voor de kop kan slaan omdat zij niet doorzien had dat er m.b.t. het vertrek van Seki iets niet klopte.

vrijdag 23 juni 2000 @ 19:50:00 #6
3148 Voltran
Always observing.
pi_46196
..zucht..

Ik zit al de hele week te zuchten..

Toch blijf ik doorgaan.

Ik moet wel, want dit druist tegen alles in waar ik altijd in heb geloofd. Call me "laag" en "achterbaks", maar ik geloof nog in
rechtvaardigheid en eerlijkheid.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor hun steun en inzet. Ik ben blij dat er mensen zijn die WEL alles objectief blijven inzien.

Ik wil jullie èèn voor èèn bedanken dat jullie de waarheid naar boven willen brengen en het ook blijven aanvechten. Met jullie hulp en motivatie, voel ik me nog sterker.

Als ik weer eens een tegenslag krijg, hoef ik maar op het FOK! te komen of met zeer trouwe leden/vrienden te gaan praten om weer met pit voor mijn rechten te gaan vechten.

Jullie meningen, steun en inzet maken al deze ellende weer een beetje goed.

Ook alle fanclubleden bedankt voor de gezellige tijd! Zonder jullie was niemand zover gekomen. Ik heb het altijd prettig gevonden om met jullie uren lang te praten, te chatten in onze chatlounge, te posten, te discussieren en te lachen. De fanclub is nog steeds hetgene waar het volgens mij omdraaide.

Weet je wat ik denk?

"Stay angry..."

*voltran*

Legends never die.
pi_46197
Kom op Voltran!!!
Het is nooit zo donker of het wordt weer licht.

Weet dat de waardering van velen van ons niet in geld is uit te drukken. Die heb je in ieder geval verdiend!!
Laat ze toch de................

en hoop dat je bij een evt. volgend project eens komt buurten op Fok!.

Succes

vrijdag 23 juni 2000 @ 20:11:00 #8
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46198
Voltran

Eerlijk duurt het langst , toch?

vrijdag 23 juni 2000 @ 20:16:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46199
quote:
op 06-23-2000 om 07:36 PM schreef Bus watcher het volgende:
Büllent is 22 jaar oud als ik het goed heb en hij woont nog bij zijn ouders.
.

Correctie, Büllent heeft tijdens zijn rit in de bus, de gelegenheid gekregen om zijn privé zaken af te handelen. Zo heeft hij dan ook de papieren en bankzaken geregeld die nodig waren voor zijn nieuwe koopwoning in Almere.De ondertekening heeft volgens mij plaatsgevonden in de bus.

vrijdag 23 juni 2000 @ 20:22:00 #10
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46200
quote:
op 06-23-2000 om 07:36 PM schreef Bus watcher het volgende:

Ik heb de afgelopen nacht een klein deel van de postings gelezen en wilde vandaag verder gaan. Ik heb gemist in welke financiele problemen Büllent zit. Het lijkt mij overigens dat hij zijn financien kan aanvullen, net als andere passagiers. Hij zou zijn bekendheid bijvoorbeeld kunnen gebruiken om reclame te maken. Dit kost minimale inspanning en levert waarschijnlijk meer dan f 10000,- netto op. .

Ook dit lijkt mij onwaarschijnlijk, gezien de open vragen die ik al stelde op de fansite, onder de naam Yoni (ge-quote in deel 1)
Alle passagiers kregen, net als bij BB, geld om thuis hun vaste lasten te kunnen betalen.
De hoogte hiervan is mij niet bekend, maar als er een vakantie van betaald kan worden, zullen de financieele problemen ook wel enigzins gedramatiseert worden vermoed ik.

pi_46201
BusWatcher, je hebt gelijk!
Esmeralda is ook ok.
Ik ga voortaan alleen nog maar op mijn eerste indruk af, ik beloof het mezelf!
Zal wel moeten want ik zie het altijd goed. Pas als ik in hun rollenspel trap gaat mijn subjectieve kijk draaien.
Om te bewijzen dat ik niet zomaar wat zit te lullen, hier het onderdeel waarvan ik die eerste week zo diep onder de indruk was,

Zij sprak mensen in eerste instantie op niveau aan. Zo herinnerde ik me haar uitspraak: "het is niet voor niets dat we hier zitten hoor. het moet zo zijn. Mensen komen elkaar niet zomaar tegen, het is allemaal onderdeel van een groot kosmisch plan. Dit is voorbestemd. Hadden we elkaar niet hier ontmoet dan wel ergens anders. maar we moeten een les leren met elkaar, of het nu hier of elders is."

Je kunt inhoudelijk misschien anders over de schepping denken (ik niet!), maar hier spreekt geen leeghoofdig barbietypje.
Ik heb dit beeld laten wegdrukken in het gekrakeel van de Bus.
Zijzelf heeft natuurlijk wanhopig naar een modus gezocht om zich overeind te houden tussen het plebs.
Zij en Iwan hebben fatsoen, zoveel is nu wel duidelijk,

Wat hebben alle betrokkenen toch veel van elkaar geleerd. Zonder de Bus zou ik jullie nooit tegengekomen zijn, zou ik niet van Voltran weten, zou ik niet een aantal malen gevoelig op mijn ziel zijn getrapt.
Zou dat allemaal zo hebben moeten zijn? Is dit voorbestemd?
Welke lessen moeten Voltran en ik trekken uit ons onrechtvaardig royement als beheerder? Nadat we op eigen wijze en naar eigen kracht alles hadden gegeven wat we konden opbrengen?

Doe wel en zie niet om?????
Want ondank is 's werelds loon.

Het zij zo.

pi_46202
quote:
op 06-23-2000 om 08:30 PM schreef Borgia het volgende:

maar hier spreekt geen leeghoofdig barbietypje.

Dat weet ik niet zonet maar omdat zij zich niet laat omkopen door playboy heeft ze wel eigenwaarde.

Ik heb ontzag voor mensen die voor eigen principes staan en zich niet voor dat geld laten omlullen. dat gebeurd te vaak tegenwoordig

pi_46203
Ik bedoel , voor 10.000 gulden iemand naaien. Je had er een vriend aan overgehouden anders ...
pi_46204
Het gaat me echt een beetje te ver om nu via Esmeralda de schepping verklaard te zien.
Kirrende lachjes aan eind van elke zin vergeten?
dat ik dit nog mag meemaken!
  vrijdag 23 juni 2000 @ 21:18:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46205
Pardon, kunnen we verder weer over de feiten rondom Büllent praten?(U bent hier in het nieuws, actualtiteiten en media fauna, en niet in het busfauna )

Feit is wel dat hij iets heeft Gehad (V.T.)met Esmeralda maar dat dat nu *uit* is

verder over Büllent dus nu graag, bij de les blijven

pi_46206
Dat is nou het hele eieren eten, Oudjong.
In het begin had ze dat kirrende lachje nog niet, behalve wanneer ze met Bullent stoeide, maar het was geen standaard.
Op het einde was het ook geen pleziergiechel meer maar dat afgrijslijke nerveuze getsjirp waar we allemaal zo de pest aan hadden. De meesten van ons althans.

Ben bezig met een experimentje, loopt goed.
Ik leer u allen kennen.

pi_46207
Quenda, wie roep je tot de orde, Borgia of mij? En wil je even aangeven waarop wel en waarop niet gereageerd mag worden?
  vrijdag 23 juni 2000 @ 21:48:00 #18
3050 hannus
says hi ...
pi_46208
quote:
op 06-23-2000 om 08:22 PM schreef Quenda® het volgende:
(knip)
Alle passagiers kregen, net als bij BB, geld om thuis hun vaste lasten te kunnen betalen.
De hoogte hiervan is mij niet bekend, maar als er een vakantie van betaald kan worden, zullen de financieele problemen ook wel enigzins gedramatiseert worden vermoed ik.
(knip)

Hen werd allen gevraagd wat hun vaste lasten zijn waarop Iwan meldde dat hij f 2000,- vaste lasten per maand heeft. Dat vond JdM prod. wat veel en bood hem de helft waarop Iwan zei dat hij Hans Kazan niet was. Uiteindelijk heeft hij het toch met die f. 1000,- per maand moeten doen en ik denk dus ook dat dat het maximum is.

Al deze afspraken waren al voor vertrek (ja ik weet dat bully als laatste toegevoegd werd) gemaakt en als je je de rit niet kon veroorloven bleef je toch lekker thuis!!! Dit gold ook voor Bully.

sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_46209
Quenda, ik meen ergens opgevangen te hebben dat het nog een half of een heel jaar duurt voordat Büllent in zijn eigen huis in Almere gaat wonen. Verder weet ik niet wat een bekend gezicht voor een televisie commercial, een advertentie-campagne in kranten en tijdschriften of het bekende lintjes knippen krijgt, maar ik denk dat het eerder in de duizenden dan in de honderden guldens loopt. Maar de Buspassagiers moeten natuurlijk niet te lang wachten. Bekendheid vergaat snel en vanaf september zullen de nieuwe Big brother bewoners en Buspassagiers in de aandacht staan.

M.b.t. het off topic zijn : Het Busforum is nog steeds toegankelijk al staat het niet meer in de diverse menu's. Ik weet niet of daar nog gepost kan en mag worden. Ik had de indruk dat de bedoeling was dat alle Bus-aangelegenheden in dit topic behandeld worden. Er werden althans meerdere onderwerpen m.b.t. meerdere buspassagiers behandeld.

Borgia, ik geloof ook niet in toeval, maar ik ga er niet verder op in. Dat is meer iets voor het psychologie of filosofie forum . Ik ben ook in eerste instantie op het verkeerde been gezet m.b.t. Esmeralda, hetgeen voor een deel aan de montage van het programma te wijten is.

Oudjong, mensen met geblondeerd haar en een giechel kunnen best diepgang hebben.

vrijdag 23 juni 2000 @ 22:43:00 #20
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46210
Oudjong, zoals de topic-titel en de inleiding van Deel 1 al doet vermoeden, gaat dit over de perikelen rondom de Fansite van Büllent,de nasleep.

Als je iets over Esmeralda wilt lezen kijk dan maar hier i/s/Forum12/HTML/001082.html

Overigens Oudjong, het staat ook jou vrij om ergens op FOK een topic te openen waarin je je Esmeralda voor of tegens kunt spuien, maar ik wil hier graag ON-topic blijven.

Roddels graag in General Chat, Onzin ,klaagbaak of op andere forums ,maar liever niet in dit gedeelte.

Dit onderwerp en de discussie heeft *nieuwswaarde* en daarom staat het dan ook hier.

pi_46211
Ok Quenda, nog EENtje.Ik reageerde op Borgia, aan wie plots een andere Esmeralda was verschenen. Verder wil ik helemaal niks meer over tante giech spuien.
En Bus watcher, waar heb ik het over geblondeerd haar gehad? Niks wijten aan de montage, ik keek stream.
Nou Quenda het is van mijn lever.
Dan zeg ik nu dat Bullent al met zijn zalvende socio gezwatel mij dwars tegen de hareh instreek toen hij er net was.
pi_46212
quote:
op 06-23-2000 om 10:43 PM schreef Quenda® het volgende:

Dit onderwerp en de discussie heeft *nieuwswaarde* en daarom staat het dan ook hier.

Nee.

Staat hier omdat jij het hier hebt gezet. Er kwam namelijk bijna niemand op het bus forum (omdat het bijna niemand wat interreseert).
Nieuwswaarde is ook (afgerond) nul.

Verder vind ik de vergelijking tussen Esmaralda en Bullent wel goed. Principe tegen achterbaks. En dat slaat weer op het gedoe van Bullent met die site.

vrijdag 23 juni 2000 @ 23:56:00 #23
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46213
quote:
op 06-23-2000 om 11:26 PM schreef Guus Muisarm het volgende:
Nee.

Er kwam namelijk bijna niemand op het bus forum (omdat het bijna niemand wat interreseert).

Ik hoop dat je een paar dagen vrij hebt om alles te lezen Guus
http://www.fokzine.net/cgi-bin/forumdisplay.cgi?action=topics&forum=<!--d-->De+Bus&number=12

Show topics from last year and GO

Ruim 20.000 reacties/postings en vele meelurkers(textjatters) en lezers, je hebt volkomen gelijk Guus, er kwam niemand.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 24 Juni 2000).]

zaterdag 24 juni 2000 @ 00:01:00 #24
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_46214
quote:
op 06-23-2000 om 09:48 PM schreef hannus het volgende:
Hen werd allen gevraagd wat hun vaste lasten zijn waarop Iwan meldde dat hij f 2000,- vaste lasten per maand heeft. Dat vond JdM prod. wat veel en bood hem de helft waarop Iwan zei dat hij Hans Kazan niet was. Uiteindelijk heeft hij het toch met die f. 1000,- per maand moeten doen en ik denk dus ook dat dat het maximum is.

Al deze afspraken waren al voor vertrek (ja ik weet dat bully als laatste toegevoegd werd) gemaakt en als je je de rit niet kon veroorloven bleef je toch lekker thuis!!! Dit gold ook voor Bully.

Maar Hannus, Antoinet en Tessa spraken over een bedrag van rond de Fl 500,- per week....

Aangezien Büllent (zie 1e aankondiging vertrek Büllent) een voorkeursbehandeling kreeg (mocht ruim een uur bellen met collega's , vrienden en familie vanwege zijn ongerustheid over de thuissituatie)sluit ik het toch niet uit dat de passagiers ook verschillende maandbedragen kreeg.(Dit dus n.a.v de open vragen die ik daarover stelde, n.a.v. de dingen die ik hoorde op de stream, en het uitblijven van de antwoorden)

pi_46215
Oudjong, je hebt het niet over geblondeerd haar gehad. Het is een ander kenmerk dat op dit forum, ook m.b.t. Esmeralda, is aangevoerd als zijnde een teken van domheid of gebrek aan diepgang. Verder heb ik niet gesteld dat jij op het verkeerde been bent gezet door de montage van de streams.

Quenda, Antonette en Tessa hadden het over de f 500,- die de Big brother bewoners per week kregen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')