abonnement Unibet Coolblue
pi_154760990
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:49 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Hahn, Van der Werff, Drost, mogelijk Saymak, Necid en Lukoki. Inderdaad wel een halve (goede) selectie, maar even afwachten of de aankopen/huurlingen dit goed kunnen opvullen.
Kvida kan op de plek van Drost spelen toch? Necid en Lukoki zijn vervangbaar. Van der Werff moet opgevangen worden door Marcellis maar kan slecht inschatten hoe goed die is.
  donderdag 30 juli 2015 @ 13:19:06 #102
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_154761738
quote:
ZWOLLE. Op de dag van de transfer van Jesper Drost naar FC Groningen kreeg PEC Zwolle nog een tegenvaller te verwerken.
Mustafa Saymak viel donderdag met een knieblessure uit tijdens de training. Het herstel zal de nodige weken vergen.

Saymak verstapte zich en verdween op de armen van de verzorgers Arjan Louwen en Erwin Vloedgraven van het veld. De eerste diagnose wees uit dat knieband is beschadigd. Dat betekent een herstelperiode van meer dan een maand.

Saymak (22) stond, net als Drost, op de transfermarkt in de belangstelling bij enkele clubs en het is de vraag hoe zijn blessure zal uitwerken op een mogelijke overstap. De middenvelder uit Deventer, voor trainer Ron Jans op het middenveld de logische vervanger van Drost, heeft in Zwolle een contract tot en met de zomer van 2016.
http://www.destentor.nl/s(...)t&utm_medium=twitter
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_154763947
Ik had niet verwacht dat Drost naar Groningen zou gaan. Die jongen heeft veel meer in zijn mars. Mooie transfer voor die jongen hoor, ik denk dat ze bij Groningen veel plezier gaan beleven aan hem.

Als Groningen Botteghin doorverkoopt (die staat in de belangstelling van 2 clubs uit de Championship las ik) krijgt PEC ook een fraai bedrag aan opleidingskosten etc etc.
Hoe zit dat met dat geld? Mogen ze - ondanks categorie 1 - dat ook gebruiken voor transfers, of betalen we hiermee weer een stuk schuld af?
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:04:05 #104
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_154764981
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juli 2015 14:29 schreef Monopoly het volgende:
Ik had niet verwacht dat Drost naar Groningen zou gaan. Die jongen heeft veel meer in zijn mars. Mooie transfer voor die jongen hoor, ik denk dat ze bij Groningen veel plezier gaan beleven aan hem.

Als Groningen Botteghin doorverkoopt (die staat in de belangstelling van 2 clubs uit de Championship las ik) krijgt PEC ook een fraai bedrag aan opleidingskosten etc etc.
Hoe zit dat met dat geld? Mogen ze - ondanks categorie 1 - dat ook gebruiken voor transfers, of betalen we hiermee weer een stuk schuld af?
Hier ben ik ook benieuwd naar!

Trouwens, ik las zojuist een quote bij van Ron Jans bij RTV Oost:
quote:
PEC Zwolle-trainer Ron Jans neemt met een goed gevoel afscheid van middenvelder Jesper Drost, die naar FC Groningen vertrekt: "Ik ben hartstikke trots op Jesper, maar we zullen hem wel missen."
Volgens Jans is deze stap niet alleen goed voor Drost en FC Groningen, maar ook voor PEC Zwolle: "Als je als club hogerop wilt, dan moet het op deze manier: dat jongens zich hier ontwikkelen, dat ze goed worden en dat ze dan weer doorgaan. Ik heb ook heel veel vrede met de stap die hij nu maakt."

Een prettige bijkomstigheid is dat FC Groningen flink in de buidel heeft moeten tasten voor Drost, die nog een tweejarig contract had bij PEC Zwolle. "Dit is weer een record voor PEC Zwolle als het gaat om de transfersom. Alleen: hoe hoog die is, moet je niet aan mij vragen."
Zie o.a. ook dit artikel: http://www.voetbalprimeur(...)ecord-voor-pec-.html
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_154765268
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:51 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Van der Werf en Lukoki konden er niks van. Rest waren wel prima spelers ja zeker voor Pec. Hoop dat jullie het beter opvangen dan wij deden toen het halve team weg liep. Toen begonnen de 2 ''matige'' jaren.
Nah, Van der Werff wisselde sterke potten met zwakke potten af. Lukoki kon er inderdaad vrij weinig van. Ik vind het altijd een beetje moeilijk in te schatten in hoeverre het elftal aan kwaliteit heeft ingeleverd (indien dat het geval is). Ook vorig jaar, toen er ook genoeg spelers werden weggekocht, dacht men dat het enorm zou tegenvallen. Bleek niet het geval te zijn geweest.
pi_154765288
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 12:51 schreef Tchock het volgende:

[..]

Kvida kan op de plek van Drost spelen toch? Necid en Lukoki zijn vervangbaar. Van der Werff moet opgevangen worden door Marcellis maar kan slecht inschatten hoe goed die is.
Kvida is een verdediger toch?
  donderdag 30 juli 2015 @ 15:23:14 #107
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_154765483
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:16 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Kvida is een verdediger toch?
Volgens mij ook. Ik zie liever Hebling/Nijland op de plek van Drost
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  donderdag 30 juli 2015 @ 16:51:10 #108
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_154767859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 15:04 schreef Mkr het volgende:

[..]

Hier ben ik ook benieuwd naar!

Trouwens, ik las zojuist een quote bij van Ron Jans bij RTV Oost:

[..]

Zie o.a. ook dit artikel: http://www.voetbalprimeur(...)ecord-voor-pec-.html
Het record voor Pec staat op 1 miljoen. Dus de transfersom zal waarschijnlijk ergens tussen de 1,1 en 1,5 miljoen liggen. :)
pi_154768381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 16:51 schreef NaturalScience het volgende:

[..]

Het record voor Pec staat op 1 miljoen. Dus de transfersom zal waarschijnlijk ergens tussen de 1,1 en 1,5 miljoen liggen. :)
Lukoki ging voor minstens anderhalf miljoen de deur uit geloof ik, dus het is hoger dan dat. Mokotjo of Mohktar was nog meer maar daarvan ging een groot deel naar investeerders.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 31 juli 2015 @ 08:40:48 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154784458
Om 12u bekendmaking nieuwe hoofdsponsor.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 09:33:07 #111
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_154785101
quote:
14s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 08:40 schreef Pino112 het volgende:
Om 12u bekendmaking nieuwe hoofdsponsor.
Door Joost 'MOTM' Broerse ^O^
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_154788404
Molecaten :)
pi_154788422
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:08 schreef pleeborstel het volgende:
Molecaten :)
Shit, lelijk logo op het shirt :{
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:12:07 #114
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_154788486
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

Shit, lelijk logo op het shirt :{
En ook rot als je het thuisshirt hebt gekocht, heb je voor en achter Molencaten erop. :')
pi_154788523
Maar zonder gekheid, prima sponsor. Joost mag trots zijn.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:14:34 #116
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_154788553
quote:
Molecaten, campings en vakantieparken, is de nieuwe hoofdsponsor van PEC Zwolle! De voormalig rugsponsor is het komende seizoen dan ook zichtbaar op de voorkant van zowel het thuis- als uittenue. Na deze jaargang heeft Molecaten de ambitie nog drie jaar zichtbaar te blijven op de shirts van PEC Zwolle, maar dan weer op de achterzijde.

Tim Slager van Molecaten: ,,Al drie jaar prijkt onze pauw trots op de achterzijde van de PEC Zwolle shirts. Dat waren zowel voor Molecaten als voor PEC Zwolle mooie jaren. Wij vinden het daarvanuit niet meer dan logisch dat wij elkaar komend seizoen helpen om er weer een prachtig jaar van te maken. Omdat wij als familiebedrijf geloven in continuïteit op de lange termijn past onze toezegging voor meerdere jaren hier helemaal bij. ’

Adriaan Visser, voorzitter van PEC Zwolle: ,,We zijn erg blij met de keuze van Molecaten om het komend seizoen te prijken op de voorkant van het shirt. Met Molecaten hebben wij een shirtsponsor aan ons gebonden, die een landelijke uitstraling heeft. Tevens is het een partij die ons al enkele seizoenen trouw is als sponsor. Het doet me deugd dat het sponsorschap van Molecaten nu is gepromoveerd naar de voorkant van het shirt.”

Molecaten
Molecaten, een familiebedrijf met bijna 50 jaar ervaring in recreatie, weet waar het grenzeloos genieten is. Met vijftien campings en vakantieparken in Nederland en één in Hongarije is Molecaten het decor voor ultiem vermaak, zowel van actieve jonge gezinnen als de 50-plussers. Kenmerkend voor Molecaten is niet alleen de ligging: op unieke locaties aan het water, in de bossen of vlak aan zee. Maar ook de wijze van bedrijfsvoering: duurzaam beheer met oog voor detail en altijd in balans met de natuurlijke omgeving.
http://www.molecaten.nl/n(...)onsor-van-pec-zwolle
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_154788581
quote:
Ik vind het wel een beetje zorgelijk dat we dus volgend jaar zomer wéér zonder hoofdsponsor zitten. Iets voor de langere termijn zou fijn zijn geweest (en dat is dit niet, ondanks wat ze zelf zeggen).
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:16:58 #118
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_154788612
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik vind het wel een beetje zorgelijk dat we dus volgend jaar zomer wéér zonder hoofdsponsor zitten. Iets voor de langere termijn zou fijn zijn geweest (en dat is dit niet, ondanks wat ze zelf zeggen).
Aan dat andere kant is Zwolle hier nu mee gebaat, en heeft Joost een klein jaar te tijd om een waardige opvolger te zoeken ^O^
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_154788625
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:16 schreef Mkr het volgende:

[..]

Aan dat andere kant is Zwolle hier nu mee gebaat, en heeft Joost een klein jaar te tijd om een waardige opvolger te zoeken ^O^
Ja, ook zeker waar :)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 31 juli 2015 @ 12:29:48 #120
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_154788924
150k aldus @Pec_nu
pi_154789037
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:29 schreef Pino112 het volgende:
150k aldus @Pec_nu
weinig zeg
pi_154789127
quote:
7s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:29 schreef Pino112 het volgende:
150k aldus @Pec_nu
In totaal of bovenop wat ze al betaalden voor de achterkant? Kan er niet zo veel over zeggen eigenlijk want ik heb geen idee wat normaal is. "Kraanwater graag" zal ook geen miljoen hebben betaald.
  vrijdag 31 juli 2015 @ 12:46:33 #123
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_154789308
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 juli 2015 12:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

In totaal of bovenop wat ze al betaalden voor de achterkant? Kan er niet zo veel over zeggen eigenlijk want ik heb geen idee wat normaal is. "Kraanwater graag" zal ook geen miljoen hebben betaald.
pec_nu twitterde op vrijdag 31-07-2015 om 12:40:42 Op dit moment heeft PEC afrondende gesprekken over de vrijgekomen plek. Als deze zijn afgerond levert het shirt evenveel als vorig jaar op. reageer retweet
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_154798627
Komt wel goed. Volgend seizoen komt er een topper denk ik. Ze zien dat PEC een prima club is. Wordt gewaardeerd door voetballiefhebbend Nederland. In de streek ook steeds populairder.
Als PEC komend seizoen weer een prima seizoen draait (ondanks een aantal belangrijke spelers die weg zijn, Drost, Hahn, Necid en wellicht Saymak nog) is dat weer een wereldprestatie.

Zit wel goed. Wel belangrijk om Feyenoord te kloppen in de beker.
pi_154798699
Plus dat PEC gewoon een prima naam heeft. Ook qua supporters. Zeer weinig rottigheid, amper spreekkoren, volle bak bijna elke thuiswedstrijd. Qua uitwedstrijden kan het wel wat beter maar ik denk dat dit seizoen het uitvak bij de uitwedstrijden steeds beter bezet zal worden. Al zou PEC daar zelf veel beter op in kunnen spelen door die tickets online te verkopen ipv op woensdagavond in het supporterscafé.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')