abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:13:55 #251
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_155408254
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 21-08-2015 om 15:10:34 Van der Hart, Menig en Becker zitten in de voorselectie van Jong Oranje voor de wedstrijden tegen Cyprus en Turkije begin september. reageer retweet
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 15:16:24 #252
216495 Mkr
Stay out of trouble, boys.
pi_155408335
quote:
ZWOLLE - Bart Schenkeveld ontbreekt in de selectie van PEC Zwolle voor de thuiswedstrijd van zondag (12.30 uur) tegen FC Twente.

Schenkeveld is geblesseerd geraakt aan de knie in het duel bij De Graafschap, hij zal vermoedelijk een operatie aan de meniscus moeten ondergaan.

Tegenover het wegvallen van Schenkeveld staat de terugkeer van Dirk Marcellis en Ryan Thomas. Bovendien is Stef Nijland na een week intensieve trainingen weer volledig inzetbaar.
Trainer Ron Jans noemt de wedstrijd tegen FC Twente een uitdaging voor zijn team. Op papier is FC Twente sterker, maar de formatie uit Enschede kampt zichtbaar met startproblemen. „Wij zijn tot nu toe iets teveel afhankelijk geweest van counters en uitbraken. Aan de speelwijze wordt nog gewerkt”, zegt Jans. „Toch moeten we daar wat geduld mee hebben. Is ook logisch, we hebben vijf spelers in het elftal die nauwelijks ervaring hebben in de eredivisie.”

Afwezigen:
Mustafa Saymak, Thanasis Karagounis, Bart Schenkeveld (knie), Trent Sainsbury (speelt maandag bij beloften).

Opstelling:
Begois; Van Polen, Marcellis, Lam, Van Hintum; Rienstra, Dekker; Becker, Marinus, Menig; Veldwijk.
"I am nice, and if that makes me a pussy, so be it."
pi_155408660
Tot nu toe gaat het nog goed, maar deze selectie is volgens mij echt te smal. Als er nog één of twee spelers langdurig geblesseerd raken hebben we echt een groot probleem.

Zondag moet je Twente gewoon vastzetten. Als ze zelf kunnen spelen zijn ze razend gevaarlijk, maar de ploeg heeft geen incasseringsvermogen. Ik denk ook niet dat het 1-0 wordt zoals Mono zei. Als Twente instort wordt het een schiettent en anders gaan ze zelf ook scoren.
pi_155410555
Scoop: PEC bezig met sponsor waardoor de naam van het stadion verandert. ;)
pi_155410604
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 16:24 schreef Intellectueel het volgende:
Scoop: PEC bezig met sponsor waardoor de naam van het stadion verandert. ;)
Op zich jammer, ik houd niet zo van stadions met namen van bedrijven. Maar geld _O_
pi_155410790
Geld inderdaad. Enige wat telt. :7
pi_155410901
quote:
BREAKING: Sponsoring voorzijde, achterzijde, mouw en broek van PEC Zwolle tenue rond. Achterzijde naar verwachting deze week afgerond. Ook heeft PEC een sponsor gevonden die zijn/haar naam aan het stadion gaat verbinden. Hierover snel duidelijkheid.

Wat betreft het shirt hoopt PEC deze tegen Excelsior op 12-9 te presenteren!
PEC.nu
pi_155411932
Alsjeblieft laat het een toffe naam zijn zodat we niet de komende jaren in iets als het Riwat Hoogwerkers Stadion of het McDOS Stadion spelen :') _O-
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:16:01 #259
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155411969
Scaniastadion?
Wehkampstadion?
pi_155412003
Hoe heet het stadion nu dan?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 21 augustus 2015 @ 17:17:45 #261
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_155412021
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:17 schreef hafcfan het volgende:
Hoe heet het stadion nu dan?
IJsseldeltastadion
pi_155412045
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:17 schreef Pino112 het volgende:

[..]

IJsseldeltastadion
Ook niet een heel bekende naam zoals de Aderlaarshorst of de goffert :P
pi_155412048
Het Kameleon Uitvaartstadion ;(
pi_155412168
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Scaniastadion?
Wehkampstadion?
Stadion Venus. Ik teken ervoor.
pi_155412433
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:16 schreef Pino112 het volgende:
Scaniastadion?
Wehkampstadion?
Ikea-arena zou ook kunnen?
mag het weten
pi_155412438
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:18 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ook niet een heel bekende naam zoals de Aderlaarshorst of de goffert :P
Dat komt waarschijnlijk omdat de naam pas twee jaar oud is. :P Na de nieuwbouw hadden ze nog niets, dus heette het eerst "het FC Zwolle Stadion". :')

Best veel mensen uit Zwolle zeggen nog steeds Oosterenkstadion trouwens.
pi_155412463
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat de naam pas twee jaar oud is. :P Na de nieuwbouw hadden ze nog niets, dus heette het eerst "het FC Zwolle Stadion". :')
Je had toch ook nog Oosterenkstadion? Dat kan ik mij nog goed heugen
mag het weten
pi_155412480
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Je had toch ook nog Oosterenkstadion? Dat kan ik mij nog goed heugen
Dat was de naam van de oude tent (zie edit). Nieuwe stadion staat honderd meter verderop.

Het Oosterenkstadion was trouwens echt pure bagger. Alleen een ronde tribune die wel tof was als je er op stond.
pi_155412496
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:39 schreef Tchock het volgende:

[..]

Best veel mensen uit Zwolle zeggen nog steeds Oosterenkstadion trouwens.
Das ook zo lelijk ja de naam naar je club vernoemen. Zo hebben we bij Juve nog steeds het ''Juventus stadium '' :') Hopelijk krijg je wel een beetje normale sponsor dan. Wij krijgen dacht ik Ten cate Arena :')
pi_155412499
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:41 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat was de naam van de oude tent (zie edit). Nieuwe stadion staat honderd meter verderop.
Las het al op Wiki. Oosterenk is toch ook meer de buurt rondom het stadion dus niet zo gek die naam.
mag het weten
pi_155412521
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:42 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Das ook zo lelijk ja de naam naar je club vernoemen. Zo hebben we bij Juve nog steeds het ''Juventus stadium '' :') Hopelijk krijg je wel een beetje normale sponsor dan. Wij krijgen dacht ik Ten cate Arena :')
Wat een kutnaam. Overigens is jullie* nieuwe stadion wel verschrikkelijk vet. Ik was oprecht jaloers.

*= die van Heracles
pi_155412550
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat een kutnaam. Overigens is jullie* nieuwe stadion wel verschrikkelijk vet. Ik was oprecht jaloers.

*= die van Heracles
Klopt is echt een geweldig stadion. Alleen hoeken nog dicht en je hebt zowat perfectie. :P Die van jullie hebben ze echt verneukt. Nog steeds vraag ik me af hoe ze dat ooit bedacht konden hebben :+
pi_155412654
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:45 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Klopt is echt een geweldig stadion. Alleen hoeken nog dicht en je hebt zowat perfectie. :P Die van jullie hebben ze echt verneukt. Nog steeds vraag ik me af hoe ze dat ooit bedacht konden hebben :+
Ik heb dit al wel twintig keer uitgelegd op FOK!:

Er moest een nieuw stadion komen. Het Oosterenkstadion stortte haast van droevigheid in elkaar. Een paar slimme jongens beseften dat Zwolle enorm zou gaan groeien (grote regio zonder andere voetbalclub met veel investeerders). Er moest dus ofwel een heel groot duur stadion komen, of iets kleins goedkoops dat makkelijk uitgebreid kan worden. Vandaar de ruimte rond het veld en de hoge tribunes: dan kun je ze relatief goedkoop doortrekken naar beneden, wat makkelijker en sneller is dan een ring op je stadion bouwen zoals ze bij Heracles hebben gedaan.

De hoofdtribune is al gedaan:

Dat leverde tegen relatief lage investering 600 extra plekken op.

De andere lange zijde staat nu een tijdelijke tribune omdat het stadion zo vaak uitverkocht is. Die gaat over een paar jaar weg en dan wordt de tribune ook doorgetrokken. Beide korte zijden zijn eerst aan de beurt, zodat er een groter uitvak is en meer ruimte voor de harde kern achter het doel. Door iets te enthousiaste investeringen zit PEC momenteel in categorie 1 (al zijn we daar binnen een paar maanden weer uit), dus alle plannen lopen enigszins vertraging op. Als het af is, ik gok over een jaar of 5 tot 10, hebben we een mooi stadion met 14.500 plaatsen.

Zodoende. Ik ben het volledig met je eens dat de huidige muren verschrikkelijk lelijk zijn.
pi_155412708
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:50 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik heb dit al wel twintig keer uitgelegd op FOK!:

Er moest een nieuw stadion komen. Het Oosterenkstadion stortte haast van droevigheid in elkaar. Een paar slimme jongens beseften dat Zwolle enorm zou gaan groeien (grote regio zonder andere voetbalclub met veel investeerders). Er moest dus ofwel een heel groot duur stadion komen, of iets kleins goedkoops dat makkelijk uitgebreid kan worden. Vandaar de ruimte rond het veld en de hoge tribunes: dan kun je ze relatief goedkoop doortrekken naar beneden, wat makkelijker en sneller is dan een ring op je stadion bouwen zoals ze bij Heracles hebben gedaan.

De hoofdtribune is al gedaan:

[ afbeelding ]

Dat leverde tegen relatief lage investering 600 extra plekken op.

De andere lange zijde staat nu een tijdelijke tribune omdat het stadion zo vaak uitverkocht is. Die gaat over een paar jaar weg en dan wordt de tribune ook doorgetrokken. Beide korte zijden zijn eerst aan de beurt, zodat er een groter uitvak is en meer ruimte voor de harde kern achter het doel. Door iets te enthousiaste investeringen zit PEC momenteel in categorie 1 (al zijn we daar binnen een paar maanden weer uit), dus alle plannen lopen enigszins vertraging op. Als het af is, ik gok over een jaar of 5 tot 10, hebben we een mooi stadion met 14.500 plaatsen.

[ afbeelding ]

Zodoende. Ik ben het volledig met je eens dat de huidige muren verschrikkelijk lelijk zijn.
Als het zo eindigt als op die onderste foto heb je echt een prima stadion en ook lekker kort op het veld ^O^ Maarja 5 tot 10 jaar dan kan er nog veel gebeuren :P 14,500 ik had nog wel wat meer verwacht als ik de foto zo bekijk haha.
pi_155412747
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 17:53 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Als het zo eindigt als op die onderste foto heb je echt een prima stadion en ook lekker kort op het veld ^O^ Maarja 5 tot 10 jaar dan kan er nog veel gebeuren :P 14,500 ik had nog wel wat meer verwacht als ik de foto zo bekijk haha.
Ja, er kan nog heel veel gebeuren. Als het PEC nog een paar seizoenen voor de wind gaat kunnen ze misschien wel alles in één keer doen. Maar aan de andere kant: mochten we degraderen, dan kost je dat meteen jááren op de planning.

Achteraf gezien hadden ze het misschien beter direct (deels) kunnen doen. De eerste uitbreiding was al nodig in 2012, drie jaar nadat het stadion af was. Volgens mij was tijdens het bouw meer het idee dat het over veel langere periode zou gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')