Wat wil je ervoor hebben? Zat van de week te dubben om hem te halen maar twijfel of het wat voor mij is aangezien ik gamen momenteel op een laag pitje heb staan.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 21:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga Splatoon verkopen/ruilenBen echt te slecht.
Heb er een V&A topic voor gemaakt:quote:Op maandag 27 juli 2015 07:50 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Wat wil je ervoor hebben? Zat van de week te dubben om hem te halen maar twijfel of het wat voor mij is aangezien ik gamen momenteel op een laag pitje heb staan.
Laten we het hopen dat Nintendo inderdaad voor een console gaat die de PS4 versie van DQXI kan draaien. De aankondiging leek trouwens wel op een subtiele hint aan Nintendo om wat meer info over de console los te laten.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:29 schreef Noppie2000 het volgende:
Damn, de console is niet eens getoond of wat dan ook, maar Square-Enix heeft zojuist Dragon Quest X en XI aangekondigd voor Nintendo NX
En aangezien deel 11 op PS4 draait op Unreal Engine 4, lijkt het er dus op dat NX dat ook gaat ondersteunen.
Ik kan me niet voorstellen dat Square-Enix de moeite zou nemen als het niet zo was. Bekijk het zo: ze brengen de game naar de populairste handheld en de populairste thuis-console. Waarom de moeite nemen de games te porten naar een compleet nieuwe console, als je de games zou moeten downgraden?quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:45 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Laten we het hopen dat Nintendo inderdaad voor een console gaat die de PS4 versie van DQXI kan draaien. De aankondiging leek trouwens wel op een subtiele hint aan Nintendo om wat meer info over de console los te laten.
Ik hoop dat het een console is die vergelijkbaar is met wat de concurrentie kan of beter! Maar Nintendo is ondoorgrondelijk als altijd dus afwachten maar.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:47 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Square-Enix de moeite zou nemen als het niet zo was. Bekijk het zo: ze brengen de game naar de populairste handheld en de populairste thuis-console. Waarom de moeite nemen de games te porten naar een compleet nieuwe console, als je de games zou moeten downgraden?
Een mindere versie + geen install base = de moeite niet waard. Dit straalt enigszins vertrouwen uit in de nieuwe console, iets wat een verademing isOf Nintendo strooit met geld, dat kan ook
Zou mij ook niets verbazen. Zou me ook niets verbazen als Zelda op Wii U blijft en NX in 2017 komt. Heb geen ideequote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Denk dat de NX in 2016 uitkomt. Zou me niets verbazen. Xenoblade als laatste grote titel en Zelda op zowel de NX als de Wii U.
Ik ga nog steeds voor die laatste optie. Als ze de machine pas onthullen in 2016, lijkt een release een jaar later het meest logisch. We zagen alle vorige consoles ook pas een jaar of later na de onthulling in de winkelschappen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:59 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zou mij ook niets verbazen. Zou me ook niets verbazen als Zelda op Wii U blijft en NX in 2017 komt. Heb geen idee
Het is geen handheldquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:07 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan natuurlijk ook, maar denk toch dat NX geen handheld is.
Dat komt omdat DQX al een tijdje beschikbaar is op 3DSquote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:12 schreef gazhims3lv het volgende:
NX is sowieso geen handheld. DQX komt bijvoorbeeld alleen op PS4 en NX.
Hopelijk duidt dat erop dat Nintendo qua hardware nu gewoon dicht bij de PS4 gaat zitten, zodat het releasen op de NX ook geen probleem gaat worden, qua port...quote:Op dinsdag 28 juli 2015 12:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Wel goed teken dat ze de steun van Square hebben. Die hebben een aantal prima titels in het vooruitzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |