Dit ja, verhalend = easy, rest = normalquote:Op zondag 19 juli 2015 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik speel alleen verhalende games op easy, platformgames niet
De gemakkelijke stand is hier een Yoshi met vleugels zodat je overal langs kan vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juli 2015 22:59 schreef s0ul1991 het volgende:
En uitgespeeld
Wat wel tof is als je alle WonderWool in de S levels verzameld:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto?The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 20 juli 2015 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Of is het die middelste?Hier zijn ze allemaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup je moet alle WonderWool uit de S levels verzamelen. Om de S levels te krijgen moet je alle bloemen in die wereld halenquote:Op maandag 20 juli 2015 23:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
En die krijg je bij de S levels? Damn. Misschien toch nog maar eens proberen!
quote:
quote:Op 11 september wordt Super Mario Maker uitgebracht. Je hebt de keuze uit drie verschillende versies.
Mario (klassieke kleuren)-amiibo is ook vanaf 11 september apart verkrijgbaar en Mario (moderne kleuren)-amiibo wordt uitgebracht op 23 oktober.
100+quote:Op woensdag 22 juli 2015 15:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ziet er nice uit ja!
Ik weet nog niet of ik hem ga kopen. Hoeveel voorgebouwde levels zitten er in?
Verder zou het tof zijn als bij iedere creatie een leaderboard was. Maar of Nintendo dat ook heeft bedacht weet ik niet.
Dat is de classic amiibo.quote:Op woensdag 22 juli 2015 16:40 schreef Young_David het volgende:
Er is zeker geen bundle met de classic amiibo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |