http://www.nu.nl/buitenla(...)inkel-in-parijs.htmlquote:Een gewapende man heeft maandagochtend meerdere personen gegijzeld in een winkel bij Parijs.
Dat meldt de France politie, alsdus persbureau AFP.
Meer informatie volgt.
http://www.leparisien.fr/(...)-07-2015-4940853.phpquote:Des malfaiteurs armés sont retranchés ce lundi matin dans un magasin d'un centre commercial de Villeneuve-la-Garenne (Hauts-de-Seine) et «une dizaine de personnes seraient à l'intérieur», selon des sources policières.
«Vers 06 h 30, deux ou trois malfaiteurs armés ont pénétré dans le magasin Primark pour ce que l'on pense être au départ une tentative de vol à main armée», explique une source policière. Les policiers d'élite du Raid ont été envoyés sur place.
Geen baardgekkies lijken het nu te zijn. Maar goed, alles met 'Parijs' en 'schietpartij' of 'gijzeling' is nu instant breaking news.quote:Op maandag 13 juli 2015 09:57 schreef Fokker89 het volgende:
Gezellig land begint dat Frankrijk te worden.
quote:Volgens het Franse persbureau AFP gaat het om twee of drie gewapende mannen die rond half zeven vanmorgen de winkel binnen gingen voor een roofoverval. Ze verschansten zich daarna in de winkel met tien medewerkers.
Want?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het zal mij niet verbazen als Marie Le Pen daar aan de macht gaat komen in Frankrijk
Denk dat daar meer cash te halen valt dan bij een bank tegenwoordig.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:14 schreef Copycat het volgende:
Een roofoverval in Primark? Budgetovervallers?
Op maandagochtend?quote:Op maandag 13 juli 2015 10:16 schreef Fokker89 het volgende:
Denk dat daar meer cash te halen valt dan bij een bank tegenwoordig.
Misschien mensen met inside knowledge. Dat op maandag het geld vh weekend nog in huis is omdat dat maandagmiddag pas opgehaald wordt ofzo?quote:
Zoveelste keer dat dit gebeurd in Frankrijk. Kan me voorstellen dat de bevolking er wel een beetje klaar mee is en dus ook gaat stemmen op een partij die er hetzelfde over denkt.quote:
koopjesjagersquote:Op maandag 13 juli 2015 10:14 schreef Copycat het volgende:
Een roofoverval in Primark? Budgetovervallers?
Een overval? Die gebeuren best vaak, en overal.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zoveelste keer dat dit gebeurd in Frankrijk. Kan me voorstellen dat de bevolking er wel een beetje klaar mee is en dus ook gaat stemmen op een partij die er hetzelfde over denkt.
Met slechte smaak en weinig geldeisen.quote:
Ehh, oke.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:22 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zoveelste keer dat dit gebeurd in Frankrijk. Kan me voorstellen dat de bevolking er wel een beetje klaar mee is en dus ook gaat stemmen op een partij die er hetzelfde over denkt.
Dan nog. Overval dan een Colette.quote:
Dat lijkt me inderdaad heel goed kunnen.quote:Op maandag 13 juli 2015 10:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Misschien mensen met inside knowledge. Dat op maandag het geld vh weekend nog in huis is omdat dat maandagmiddag pas opgehaald wordt ofzo?
Dit is natuurlijk lekker simplistisch gedacht. Ze kwamen vast niet voor de designer kleding, en qua geld betekent het niet dat er niks in huis is, omdat het zo'n 'goedkope' winkel is. Wellicht qua omzet blazen ze wat van de grote modehuizen omver, gewoon omdat ze véél verkopen.quote:
Dat is waarschijnlijk weer een brug te ver voor deze crimineeltjes. Net als nadenken over een goed target.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |