Laat mij nou in sprookjes geloven...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef yvonne het volgende:
Oh geloof me, dat wordt het minst van je zorgen
Ach, vanaf een bepaalde leeftijd kunnen ze stofzuigen, afwassen, de was doen, etc.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:26 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als je kinderen neemt omdat ze nuttig zijn, ben je slecht geïnformeerd.
Alleen meisjes he... gelukkig heb ik er daar twee van...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ach, vanaf een bepaalde leeftijd kunnen ze stofzuigen, afwassen, de was doen, etc.
En al veel eerder kunnen ze "nee" zeggen.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, vanaf een bepaalde leeftijd kunnen ze stofzuigen, afwassen, de was doen, etc.
*fap*quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Nielsch het volgende:
Whehe motorbloempje komt weer eens bijna klaar op een anti-kindertopic.
Het was haar niet om de pers te doien, maar om aandacht van haar vriendjes. Wat een een aandachtshoerquote:Op maandag 13 juli 2015 12:52 schreef Toefjes het volgende:
Jammer. Wel een goede actie om te laten zien dat media geen goede bronnen meer nodig denken te hebben om nieuws te brengen.
Zie ik nog liever die aandachtshoer het water ingegooid worden.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef Duikbril112 het volgende:
Jammer dat het een hoax is. Was wel leuk geweest als het echt zo was namelijk.
Ik wil jou wel een keer het water ingooien zodat we kunnen lachen...quote:Op maandag 13 juli 2015 15:38 schreef Duikbril112 het volgende:
Jammer dat het een hoax is. Was wel leuk geweest als het echt zo was namelijk.
Wel even van te voren z'n duikbril af doen dan....quote:Op maandag 13 juli 2015 15:48 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik wil jou wel een keer het water ingooien zodat we kunnen lachen...
Ik wou net zeggen! Anders heb je me nog steeds niet tuk!quote:Op maandag 13 juli 2015 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
Wel even van te voren z'n duikbril af doen dan....
quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Nielsch het volgende:
Het hangt er natuurlijk wel van af wélk pretpark; in de Efteling heb je een poffertjeskraam - daar tegenover het diorama gebouw - waar ze zwaar bier hebben. Poffertjes met Grand Marnier besprenkeld, een dubbel of tripel om 't weg te spoelen en nog eentje om het af te lerenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Adults Only, prima initiatief voor hotels of restaurants, maar een pretpark? In mijn ogen spoor je ook niet helemaal als je als volwassene zonder kinderen naar een pretpark gaat..... Dan heb je toch ook een bepaald niveau, zeg maar.
Ik heb niets tegen kinderen. Wel tegen ouders. Ouders - zo zei Phephoriakis al in 318 BC - zijn precies de soort mensen die geen kinderen zouden moeten hebben.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:33 schreef Nielsch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |