SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ze is ondergedoken, begon wat teveel op Gaza te lijken.quote:Op maandag 13 juli 2015 00:26 schreef Specularium het volgende:
Yasmin wordt op dit moment zeker hard aangevallen door die kat?
quote:Op maandag 13 juli 2015 00:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seat![]()
![]()
Ik ga toch zeker niet in zo'n pauper VAG-bak rijden, wie denk je wel niet dat ik ben, Elfletterig ofzo
.
quote:Op maandag 13 juli 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
Wat een geniale show is dit toch.
[ afbeelding ]
Dat is meer jouw expertise, ik ben niet zo thuis in die show, en Angel.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit was ook een enorme eikel.
In Buffy ben ik wel thuis ja, maar in Angel niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is meer jouw expertise, ik ben niet zo thuis in die show, en Angel.
Bier drinken tot je niks meer voelt.quote:
Goed idee, en gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 juli 2015 02:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bier drinken tot je niks meer voelt.
Eigenlijk wat ik zonet gedaan heb. Maar het was wel beregezelligEn 12e geworden bij de pubquiz.
Heb je daar nu nog steeds last van?quote:Op maandag 13 juli 2015 02:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit zulke hysterische jeuk gehad als nu met die wespensteek op mijn arm, het is godverdomme van God los dit. Ik ga denk ik in mijn arm snijden om de jeuk te neutraliseren.
Mani herkent alleen kuiten.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankjewel, er was ook een "herken de wielrenner" rondje, dat was wat voor jou geweest.
Ik had eventueel nog als hulplijn kunnen figureren, maar ik heb vertrouwen dat je er uit bent gekomen.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dankjewel, er was ook een "herken de wielrenner" rondje, dat was wat voor jou geweest.
Het gaat elke dag een beetje beter, maar niet snel genoeg.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je daar nu nog steeds last van?Had allang over moeten zijn. Ik zou maar eens naar een huisarts gaan voor advies.
Hoelang heb je dat al?quote:Op maandag 13 juli 2015 02:19 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit zulke hysterische jeuk gehad als nu met die wespensteek op mijn arm, het is godverdomme van God los dit. Ik ga denk ik in mijn arm snijden om de jeuk te neutraliseren.
Wijsneus.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:35 schreef Mani89 het volgende:
Overigens is dat vraagteken met die vraagteken smilie een beetje dubbelop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |