Omg! Wat een schatjes!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat leuk!quote:Op vrijdag 14 augustus 2015 19:25 schreef Cat22 het volgende:
Bastille heeft baas
De baasjes van Gudrun uit mijn vorige nestje hebben vandaag de knoop doorgehakt. De man van het stel had een duidelijke klik met Bastille dus die gaat over vier weken bij een andere grote zus wonen.
Dit weekend maar eens statieportretjes en verhaaltjes voor Coco en Barones maken.
quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 10:51 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een knapperdsquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:36 schreef Cat22 het volgende:
Tsk!
[ afbeelding ]
We hebben een nieuwe ligplek (en toen ik een kitten zag hurken in de slaapmand wist ik waarom -> toilet) en we kunnen rennen en springen.
Het zijn wel schuchtere kittens, vandaag is Baronesse als eerste in de woonkamer aan de wandel gegaan. Bastille vindt het nog steeds prima op de bank.
Aanstaande donderdag wordt Coco gesteriliseerd, en Baronesse en Coco staan op de site. Tot dusver nog geen reacties. Omdat het hier nog schoolvakantie is verwacht ik dat dat de komende weken nog zal aantrekken.
En dawast.
Ik heb werk, zieke collega's, een leven en open huis voor potentiële poezel-eigenaren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Wij hebben geen verse poezelpics.
ik zie geen geldige redenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb werk, zieke collega's, een leven en open huis voor potentiële poezel-eigenaren.
Ik heb geduld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb werk, zieke collega's, een leven en open huis voor potentiële poezel-eigenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |