abonnement Unibet Coolblue
pi_155177697
ik geloof niet dat het anders is bij andere supermarkten. melkunie maakt ook reclame met 'nu nog langer vers' en dat soort dingen.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2015 @ 13:53:34 #202
43556 miss_dynastie
pi_155177793
Staat de koelkast wel koud genoeg of is hij aan het kapot gaan en warmer dan aangegeven? Wij hebben hem nooit warmer dan 5 graden en nooit ergens problemen mee.
pi_155184834
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 11:02 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

die pakken konden een week buiten de koelkast staan zonder dat zuur werd. Verder werden er allemaal toevoegingen gevonden. weinig "vers" aan die melk.


Gaat om microfiltratie. Melkunie doet het tegenwoordig ook. Is geen toevoeging en volkomen veilig.
Op foodlog is daar een leuke discussie over
pi_155186735
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2015 10:28 schreef funky_fart het volgende:
Nog nooit problemen met zuivel gehad bij Lidl, ook de Griekse of Turkse yoghurt niet.

Lokaal kan erg verschillend worden omgegaan met krapte in de koelcellen in het magazijn. Bulkproducten zoals melk en yoghurt (met lagere winstmarge) worden dan als eerste 'kortdurend' buiten de koelcel bewaard, in afwachting van plek in de koeling in de winkel. Vooral bij warmer weer speelt dit eerder. Maar duurt het ff te lang allemaal, dan kan de zuivel zo verpest raken.
Dit klopt. Zo deden we dat bij de AH ook altijd.
pi_155187397
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 09:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Aldi heeft ook bagels in het assortiment :)
De onze niet ;(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_155239252
Ik liep net in de Lidl en wilde even kijken bij het diepvriesfruit, dat vak is altijd leeg als ik kom, of er liggen enkel nog frambozen. Nu werd het vak voor mijn neus gevuld, blijken ze dus 4 verschillende soorten te hebben, ik was helemaal verbaasd.
Mokkel met stuntstok
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 16:24:03 #207
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_155240138
Die zijn altijd wel populair ja :9 Relatief goedkoop en ideaal voor door de yoghurt ed.
pi_155240858
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:24 schreef Erasmo het volgende:
Die zijn altijd wel populair ja :9 Relatief goedkoop en ideaal voor door de yoghurt ed.
ik kocht voorheen van die doosjes fruit, maar da's gewoon duur. 750 gram voor 2,50 vind ik een mooie prijs, en daar ontbijt ik dan drie keer mee!
Mokkel met stuntstok
pi_155242462
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 16:56 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

ik kocht voorheen van die doosjes fruit, maar da's gewoon duur. 750 gram voor 2,50 vind ik een mooie prijs, en daar ontbijt ik dan drie keer mee!
Ik sla altijd de aardbeien in, maar zie ze de laatste tijd ook niet meer zo vaak ;( Dus ik zit al een tijdje zonder. Nu kan ik het hier op de markt halen voor 2 euro voor 800 gram, maar na de zomer moet ik vaker bij de Lidl langs om in te slaan :P
Tap tap tap
pi_155242545
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:13 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik sla altijd de aardbeien in, maar zie ze de laatste tijd ook niet meer zo vaak ;( Dus ik zit al een tijdje zonder. Nu kan ik het hier op de markt halen voor 2 euro voor 800 gram, maar na de zomer moet ik vaker bij de Lidl langs om in te slaan :P
Ik had laatst wat verloren aardbeien in de bosvruchtenmix (had ik in Duitsland gehaald) maar huuuuuuu, wat is dat smerig zeg :@ Waren heel viezig slijmerig, bah.
Mokkel met stuntstok
pi_155244178
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 18:16 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Ik had laatst wat verloren aardbeien in de bosvruchtenmix (had ik in Duitsland gehaald) maar huuuuuuu, wat is dat smerig zeg :@ Waren heel viezig slijmerig, bah.
Ik mik ze altijd in de blender dus daar merk ik weinig van :P
Tap tap tap
pi_155246720
Ik heb net de fish 'n chips van de Engelse week op uit de oven, prima te doen. Het is geen culinair hoogstandje natuurlijk maar wel makkelijk als noodvoer. Beter dan shoarma bestellen.

En nu had ik eindelijk iets om mijn malt vinegar overheen te druppelen, lekker hoor :9
Spoilers!
pi_155249946
Serieus die bakjes van de Amerikaanse week (uit de vriezer) zijn echt lekker! Pasta chili cheese, American chili, Mac n cheese... Zit alleen een beetje weinig in maar heet denk ook niet voor niks snackbox. Van mij mogen ze vlg Amerikaanse week weer terugkomen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_155250395
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net de fish 'n chips van de Engelse week op uit de oven, prima te doen. Het is geen culinair hoogstandje natuurlijk maar wel makkelijk als noodvoer. Beter dan shoarma bestellen.

En nu had ik eindelijk iets om mijn malt vinegar overheen te druppelen, lekker hoor :9
Die durfde ik niet aan, net zoals de Belgen friet van de Lidl. Van Aldi is die toch het beste. Wel een kaasplankje gekocht En een beenhammetje, die is morgen de sjaak
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 15 augustus 2015 @ 23:20:24 #215
405730 Spaardertje
Sparen, maar ook uitgeven!
pi_155251378
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 22:48 schreef Soury het volgende:

[..]

Die durfde ik niet aan, net zoals de Belgen friet van de Lidl. Van Aldi is die toch het beste. Wel een kaasplankje gekocht [ afbeelding ] En een beenhammetje, die is morgen de sjaak
Kaasplankje ziet er verrukkelijk uit. Krijg spontaan trek!
Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
pi_155251411
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 23:20 schreef Spaardertje het volgende:

[..]

Kaasplankje ziet er verrukkelijk uit. Krijg spontaan trek!
Was ook zo er waren al wat stukjes af O-)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155252017
Ik hou helemaal niet van frisdrank, ik drink alleen water, koffie, thee en wijn, maar de 'Saskia' citroen vind ik op zijn tijd wel lekker. Niet mierzoet in ieder geval.

Verder haal ik er altijd de noten en cranberries.
  woensdag 19 augustus 2015 @ 12:07:32 #218
202348 Susi
Temple of Love
pi_155349054
Ik moet leren 's ochtends boodschappen te doen bij de Lidl, 's avonds is al het groente en fruit bijna op.
pi_155373939
Wel snotver! Vanaf vandaag Spaanse week bij de Lidl, maar dit keer niet met de voortreffelijke tortas de aceite (knapperig anijs-platbrood) waar ik me normaal gesproken scheel aan eet tijdens de Spaande weken bij de Lidl.
-O-
Naja, dan maar zelf maken.

En jeuj, weer even manchego-kaas in het assortiment nu. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_155374108
Spaanse week :Y)
  donderdag 20 augustus 2015 @ 18:45:52 #221
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_155385484
quote:
11s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 12:07 schreef Susi het volgende:
Ik moet leren 's ochtends boodschappen te doen bij de Lidl, 's avonds is al het groente en fruit bijna op.
Lidl is ook meer voor het werkloze volk. Ik kom ook na mijn werk er langs en dan is het alsof alles leeggeplunderd is. (voor het werk kan niet want dan is t nog niet open, faggots).
pi_155386553
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 18:45 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Lidl is ook meer voor het werkloze volk. Ik kom ook na mijn werk er langs en dan is het alsof alles leeggeplunderd is. (voor het werk kan niet want dan is t nog niet open, faggots).
Wat een onzin _O- Maar ik bljif even weg want twee kilo aangekomen sinds mijn Lidl op loop afstand zit :Y)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155392531
quote:
0s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 19:21 schreef Soury het volgende:

[..]

Wat een onzin _O-
nou bij mijn lidl hoef ik op maandag en donderdag na werktijd ook niet aan te komen om gebruik te kunnen maken van aanbiedingen..vaak is alles idd al pleiten
pi_155392577
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 22:17 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

nou bij mijn lidl hoef ik op maandag en donderdag na werktijd ook niet aan te komen om gebruik te kunnen maken van aanbiedingen..vaak is alles idd al pleiten
Beetje lullig om dat op werkelozen af te schuiven toch?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_155394102
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2015 10:40 schreef alors het volgende:
Niemand hier klachten over de magere kwark? Ik heb al 5 bakken gehad die niet te eten waren. De eerste 3 waren net yoghurt. Nou ja, ik dacht kan een keer gebeuren, was ook pech dat ik zoveel had gehaald. Weer gehaald, weer geen kwarkstructuur en deze twee roken gewoon zuur en bedorven.

Op Twitter zie ik er maar twee klachten over, die mensen hebben het wel gemeld. Ik haal het voorlopig maar ergens anders.
Even terugkoppelen, ik zie het nu pas ;) Er zijn 3 THTs uit het schap gehaald omdat die niet goed waren. Mochten niet meer verkocht worden. Niet erg genoeg voor een echte recall, maar er zijn flink wat bakjes idd terug gekomen. Je kunt er gewoon mee naar de winkel, krijg je je geld terug of nieuwe bakjes, wat je zelf wil. Met en zonder bonnetje.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')