Kortom; een dwarsdoorsnede van winkelpubliek.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zag nog het Aziatische ijs liggen, heb azuki en zwarte sesam meegenomen. Bij het bordje stond dat de groene 'groene thee' is, op de verpakking zelf 'wasabi', kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Hier is de Lidlbevolking een mix van tokkies, aso's, studenten en mensen die her en der hun boodschappen doen. Oh en ook best veel bejaarden in vergelijking met de ap.
Inderdaad ja. De pindakaasversie is zelfs beter dan van B&J met die core. En de pindakaas, pompoenpitbroodjes en sommige chocoladequote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kortom; een dwarsdoorsnede van winkelpubliek.
De chocoladechipscookies van de Lidl vind ik ooken de nep Ben &Jerry-ijsjes
De verpakkingen van de wasabi en groene thee ijs lijken erg op elkaar. Ze waren/zijn er wel allebei.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 12:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik zag nog het Aziatische ijs liggen, heb azuki en zwarte sesam meegenomen. Bij het bordje stond dat de groene 'groene thee' is, op de verpakking zelf 'wasabi', kan iemand hier uitsluitsel over geven?
Hier is de Lidlbevolking een mix van tokkies, aso's, studenten en mensen die her en der hun boodschappen doen. Oh en ook best veel bejaarden in vergelijking met de ap.
Aha vandaar. Ik had niet groene thee willen serveren en dan toch wasabi aanbieden. Is die wel lekker?quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 13:42 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
De verpakkingen van de wasabi en groene thee ijs lijken erg op elkaar. Ze waren/zijn er wel allebei.
Geen idee, ik heb met beide in m'n handen gestaan maar uiteindelijk niet gekocht.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aha vandaar. Ik had niet groene thee willen serveren en dan toch wasabi aanbieden. Is die wel lekker?
Ik vond de zwarte sesam erg lekker, in de rode bonen zat aardbeiswirlachtig spul, dat was jammer.
Had zo'n apparaat. Werkte voor geen meter. Weet niet of t van lidl was. Gepiel met zakjes de hele tijd. Troep vies bah.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:17 schreef soapie het volgende:
Iemand hier dat vacuumapparaat? Welke zakken gebruik je ervoor?
Voor dat soort vacumeerapparaten heb je speciale zakken/rollen. Werkt niet met gewone diepvrieszakkenquote:Op zaterdag 8 augustus 2015 19:17 schreef soapie het volgende:
Iemand hier dat vacuumapparaat? Welke zakken gebruik je ervoor?
Wasabi is echt niet te kanen vind ik zelf. Ik bedoel je krijgt pittig ijs.quote:Op zaterdag 8 augustus 2015 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Aha vandaar. Ik had niet groene thee willen serveren en dan toch wasabi aanbieden. Is die wel lekker?
Ik vond de zwarte sesam erg lekker, in de rode bonen zat aardbeiswirlachtig spul, dat was jammer.
De chili con carne als je die bedoeld smaakt goed, niet bijzonder, maar is veel te dun.quote:Op donderdag 6 augustus 2015 16:31 schreef Elan het volgende:
Vanaf vandaag weer Mexicaanse weken![]()
Sowieso een x die chili uit blik proberen, tequilabiertjes en maisbiertjes inslaan om te nuttigen bij die devil's schnitzels.
Lekker makkelijk voor als je laat thuis bent en geen zin om te koken.... Broodje erbij en klaar!quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:30 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De chili con carne als je die bedoeld smaakt goed, niet bijzonder, maar is veel te dun.
Vergelijkbaar met een blik bruinebonersoep.
Het is apart inderdaad, maar op zich sta ik open voor experiment.quote:Op zondag 9 augustus 2015 03:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
Wasabi is echt niet te kanen vind ik zelf. Ik bedoel je krijgt pittig ijs.
Ja, met die intentie koop ik dat spul ook maar... in principe is de kwaliteit 10x minder als zelfgemaakte met een pakje van Honig, een pot bruine bonen en een ui en een paprika.quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Lekker makkelijk voor als je laat thuis bent en geen zin om te koken.... Broodje erbij en klaar!
Tuurlijk, zelf maken is altijd lekkerder. Maar soms ontbreekt de tijd (en zin) en is dit prima te eten...quote:Op zondag 9 augustus 2015 09:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, met die intentie koop ik dat spul ook maar... in principe is de kwaliteit 10x minder als zelfgemaakte met een pakje van Honig, een pot bruine bonen en een ui en een paprika.
Ik eet die ook al een tijdje, maar ik heb geen gekke kwark gehadquote:Op zondag 9 augustus 2015 10:40 schreef alors het volgende:
Niemand hier klachten over de magere kwark? Ik heb al 5 bakken gehad die niet te eten waren. De eerste 3 waren net yoghurt. Nou ja, ik dacht kan een keer gebeuren, was ook pech dat ik zoveel had gehaald. Weer gehaald, weer geen kwarkstructuur en deze twee roken gewoon zuur en bedorven.
Op Twitter zie ik er maar twee klachten over, die mensen hebben het wel gemeld. Ik haal het voorlopig maar ergens anders.
Dezelfde tht's ? Wat is de tht ?quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:40 schreef alors het volgende:
Niemand hier klachten over de magere kwark? Ik heb al 5 bakken gehad die niet te eten waren. De eerste 3 waren net yoghurt. Nou ja, ik dacht kan een keer gebeuren, was ook pech dat ik zoveel had gehaald. Weer gehaald, weer geen kwarkstructuur en deze twee roken gewoon zuur en bedorven.
Op Twitter zie ik er maar twee klachten over, die mensen hebben het wel gemeld. Ik haal het voorlopig maar ergens anders.
Nee verschillende THTs, laatste twee waren 29-08, die daarvoor iets van 24, 26 of 27, weet ik niet meer precies.quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dezelfde tht's ? Wat is de tht ?
Ik zag ze liggen. Niet meegenomen.quote:
Wordt er ook iemand wakker. Heb gelukkig nog 8 zakjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |