Ik zie je zo.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik al in de trein naar Den Haag.
Ik ga vast verband halen en een goede smoes bedenken, die deurpost kent iedereen nu wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik al in de trein naar Den Haag.
Je had zelf nog een zonnebril toch?quote:Op zondag 12 juli 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga vast verband halen en een goede smoes bedenken, die deurpost kent iedereen nu wel.
Ik ken het gevoel.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Ik zit ook in de trein naar Agga
Grapje natuurlijk.
Er rijden hier helemaal geen treinen.
Er is niet eens een station.
#dorp
Ja hier ook, maar de eerstvolgende bus rijdt pas morgenochtend ofzoquote:Op zondag 12 juli 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel.
Wij hebben wel een bushalte
Ja, ik zal de grote even pakken, die bedekt meer gezicht.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je had zelf nog een zonnebril toch?
Ik kan hier nu nog naar Den Haag als ik ga rennen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier ook, maar de eerstvolgende bus rijdt pas morgenochtend ofzo
Dat zal die nodig hebben ja.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zal de grote even pakken, die bedekt meer gezicht.
Die kwamen ook letterlijk ineens uit de lucht vallenquote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik woon sinds een paar jaar om de hoek van een station, en een McDonalds. Wat een weelde.
Jazeker, maar het is toch wel handig allemaal.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kwamen ook letterlijk ineens uit de lucht vallen.
Hopelijk zal hij nodig zijn.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zal de grote even pakken, die bedekt meer gezicht.
Het is al heel wat dat er hier op zondag overdag een bus mag rijdenquote:Op zondag 12 juli 2015 23:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan hier nu nog naar Den Haag als ik ga rennen.
Die seat zekerquote:Op maandag 13 juli 2015 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat er hier op zondag overdag een bus mag rijden. Al kan ik natuurlijk ook gewoon met de auto gaan, veel sneller en makkelijker.
Seatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |