Volgens mij zei ik het vanaf anderhalf jaar al niet meer. Dan was het bijna anderhalf, ruim anderhalf en bijna tweequote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Wanneer houdt dat op met die maanden? Mijn kint id 98 maanden en 2 weken![]()
4 maanden al jaquote:Op zondag 12 juli 2015 22:06 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Morgen met de meiden de 3e vaccinatie halen. Gelukkig dit keer op de poli! Ben benieuwd naar hun lengte en gewicht. Van L us dat de laatste keer gewogen met de vorige vaccinatie. Bij N toen we in het Sophia waren voor haar hartje. Ze zijn komende vrijdag gewoon al 4 maanden. Stop de tijd!!! Ze kunnen nu echt lachenwaarbij N het soms uitkraait van plezier
Dat is echt zo leuk. De fysio was van de week ook erg tevreden. Die komt voor een speciaal programma voor prematuurtjes.12x het eerste jaar. Maar ze denkt dat ze bij ons geen 12x gaat komen, omdat de meiden het zo goed doen!
Ze zijn inderdaad eeneiig. Ben ook blij dat ze het zo goed doen. Ze hebben nu de mobiel in de gaten en gaan daar echt naar kijken en lachen. Volgens de fysio erg snel voor hun leeftijd. Leuk om te zien dat ze je ook echt gaan volgen met hun ogen enzoquote:Op zondag 12 juli 2015 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
Wat heerlijk, shop! En fijn dat ze het zo goed doen zeg! Jouw kindjes zijn eeneiig toch?
fijne mijlpaal! En ze slaapt gewoon boven!quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Selvaria het volgende:
*Gefascineerd door het eerste plaatje van de OP.![]()
Fijn dat het zo goed met je meiden gaat Shop!
En ik zag R. en Sjaak in het vorige topic.![]()
Vandaag met N. op een verjaardag geweest en ze heeft het zo goed gedaan! Veel lachen, even slapen en pas na een uur of 3 daar even huilen van vermoeidheid. Zo lief! Nu ligt ze lekker al boven in de co-sleeper te slapen terwijl wij rustig onze serie aan het kijken zijn.
Fijn dat ze het zo goed heeft gedaan op de verjaardag. En lekker dat ze nu ligt te slapen in de co-sleeper!quote:Op zondag 12 juli 2015 22:12 schreef Selvaria het volgende:
*Gefascineerd door het eerste plaatje van de OP.![]()
Fijn dat het zo goed met je meiden gaat Shop!
En ik zag R. en Sjaak in het vorige topic.![]()
Vandaag met N. op een verjaardag geweest en ze heeft het zo goed gedaan! Veel lachen, even slapen en pas na een uur of 3 daar even huilen van vermoeidheid. Zo lief! Nu ligt ze lekker al boven in de co-sleeper te slapen terwijl wij rustig onze serie aan het kijken zijn.
quote:Op zondag 12 juli 2015 22:22 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een schatjes shop!
Selvaria wat fijn![]()
Over rammelen en broertjes/Zusjes.
Ookal was de zwangerschap onverwacht ben heel erg blij met het leeftijdsverschil. Peuter is vaak superlief en op een Gezonde manier beschermend.
Bijv bij onweer
Peuter was bang en sleurde de meiden mee onder de tafelbaby's waren niet bang maar het was echt schattig om te zien dat peuter haar best deed 'niet bang zijn S.ophie'
'kom snel hier E.mma! Onweer! '
[ afbeelding ]
Hij wordt echt groot! Voor je het weet gaat hij lopenquote:Op zondag 12 juli 2015 22:24 schreef JufMariska het volgende:
Lachende pukkies![]()
En kan niet meer quoten, maar Spees over de Sil![]()
![]()
Onze baby deed monsterslaaps vanmiddag! Ruim 2 1/2uDaarna tijdje wakker, beetje eten (half prakje plus veel van mijn bord
), een wandelingetje (bij papa op de rug
), beetje speels en nu
Hij wil alleen nog maar staan als hij wakker is, zonder balans nog dus steeds vasthouden/redden
Zitten en vooral op je rug liggen is echt voor baby's nu
geloof me. Met een baby is er echt geen moer aan. Instappen en uitstappen zijn de grootste hindernissen.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:24 schreef krijgerrtje het volgende:
In m'n eentje met kind en kinderwagen in de trein zie ik niet zo zitten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |