Hoe dan? Ik kan moeilijk een tweede gleuf in de voordeur zagen.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:28 schreef Pharkus het volgende:
Had je er in de bus maar wat extra moeten binnenschoffelen dan zat je nu niet met de gebraden appels.
Schooien? Het is VRAGEN.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:33 schreef funkyskunkie het volgende:
Whehe, hier wordt op facebook ook al geschooid om die kaartjes[ link | afbeelding ]
Nee hoor, het is SCHOOIEN, net zoals die irritante gastjes bij de AH die bedelen om kaartjes.quote:
Een auto is iets anders dan een treinkaartje.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Roces18 het volgende:
Stel ik en alle anderen krijgen een gratis auto, waarom zou ik die voor niks doorverkopen. Voc mentaliteit enz.
Weten dat een reactie als deze komt en dan alsnog hardop lachenquote:Op zondag 12 juli 2015 21:48 schreef DeLepelaar het volgende:
Er is vast wel iemand die die kaartjes wil ruilen voor een foto van je tweede gleuf.
Bron? En graag linkje!quote:Op zondag 12 juli 2015 22:42 schreef moddermonster het volgende:
Die dingen kan je toch vaak nog nabestellen? Is eigenlijk bedoeld voor mensen die ze niet ontvangen hebben maar kan volgens mij iedereen doen.
Vanaf 13 juli is het mogelijk om op deze pagina een Spoordeelweken boekje te bestellen (op=op).quote:
Jij wilt toch ook voordeel behalen door meer kaartjes te gebruiken dan je hebt gekregen? Wat is het verschil?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:25 schreef brillenmeisje het volgende:
Ze krijgt alleen maar reacties dat ze het kaartje mag overnemen voor een paar euro, er is er zelfs eentje die een tientje wil hebben. HALLO! Je hebt het gratis in de bus gekregen. Waarom willen mensen overal een salade uit slaan?
Ik denk dat je je dan beter kunt voorbereiden op een paar daagjes die zich voornamelijk af zullen spelen op het perron, die treinen van de NS staan vaker stil dan dat ze rijden geloof ik.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:25 schreef brillenmeisje het volgende:
en een vriendin zijn van plan om paar daagjes eropuit te gaan deze vakantie. Tot mijn grote vreugde viel er gisteren een kaartje in de bus waarmee je gratis iemand mee mag nemen in de trein.
is dat zo????????????????????////////quote:Op zondag 12 juli 2015 22:10 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Een auto is iets anders dan een treinkaartje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |