Dank voor de eervolle vermeldingquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:21 schreef Zhero het volgende:
Tweede competitiehelft eindstand:
[ afbeelding ]
Vooral een opmars van mijzelf en Hannover, en Köln niet te vergeten
. (edit: en ook Stuttgart niet
![]()
)
[ afbeelding ]
quote:Je hebt gefaald! Wat een slechte prestatie, we moeten het doen met slechts plaats 17! Ik heb altijd al mijn twijfels gehad of jij het wel aankon, Moredhel, mijn vrouw zei nog tegen me toen ik je aannam dat je niet klaar was voor het grote werk, ze had gelijk! Schaam je en pak je koffers maar alvast!
Nummer 17 vliegt er rechtstreeks uit in Duitslandquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAA 17e gewordenGeen degradatie
[..]
Kakquote:Op zaterdag 18 juli 2015 20:44 schreef Zhero het volgende:
[..]
Nummer 17 vliegt er rechtstreeks uit in Duitsland
Is het elftal van de week, is terecht natuurlijk als je de titel verspeeld de laatste wedstrijdquote:Op zaterdag 18 juli 2015 21:42 schreef Zhero het volgende:
Half Leverkusen in elftal van het jaar
[ afbeelding ]
Het publiek dat bij de uitverkochte laatste wedstrijd aanwezig was zong de manager ludiek toe met 'Zherooo, Zherooo, we worden kampioen!'
Onzin. Kan juist heel goed tegen mijn verlies. Vind alleen de bundesliga achterlijk scheef. Voor meerdere ploegen. Zo debiel heb ik het nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 18:41 schreef Vasion het volgende:
Hertha BSC koopt Ribery voor 18 mil
Lekker nog die laatste wedstrijd tegen ze. Kan me doelstelling nog mislopen.
Je bent een slechte verliezer Haagse![]()
Gewoon slechte tactiek gehadquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Onzin. Kan juist heel goed tegen mijn verlies. Vind alleen de bundesliga achterlijk scheef. Voor meerdere ploegen. Zo debiel heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik wilde winnenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 22:49 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Is het elftal van de week, is terecht natuurlijk als je de titel verspeeld de laatste wedstrijd![]()
Jij hebt het me trouwens nog knap lastig gemaakt in die laatste wedstrijd.
Nee want dan hadden er meer van mijn spelers in gezetenquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:15 schreef Zhero het volgende:
[..]
Ik wilde winnen. Denk trouwens dat het echt elftal van het jaar is als je naar spelersbeoordelingen kijkt.
Even research gedaanquote:Op zaterdag 18 juli 2015 23:43 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Nee want dan hadden er meer van mijn spelers in gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |