Is is het wie het eerst komt wie t eerst maalt?quote:Op zondag 19 juli 2015 18:50 schreef jarti66 het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen tussen een topclub(doelstelling 1-3) of een van de clubs rond doelstelling 10.
Heb nog nooit een topclub gemanaged in de Eredivisie. Maar die doelstelling 1 is wel lastig om te behalen.
Jaquote:Op zondag 19 juli 2015 18:52 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is is het wie het eerst komt wie t eerst maalt?
Ga maar klaar zitten om 20.00quote:Op zondag 19 juli 2015 18:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Vanaf wanneer kan er gekozen worden eigenlijk?
Je hebt nog best veel managerpunten tochquote:Op zondag 19 juli 2015 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe maar niet
Mijn dank is groot!
Kan hem niet meer aanpassen.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:07 schreef Zhero het volgende:
[..]
Je hebt nog best veel managerpunten toch? Kun je 'm niet kopieren in de OP trouwens?
Mijn oorspronkelijke doelstelling was trouwens wel 7e, is 6de geworden door het vragen van extra geld aan de Financieel directeur(iets van 3 miljoenquote:Op zondag 19 juli 2015 19:04 schreef Zhero het volgende:
Doen we nog een Hall of Fame bijhouden?
Manager - Team - Eindstand in competitie (verschil met doelstelling) - managerpunten
Seizoen 1 - Bundesliga
1. jarti66 - TSG 1899 Hoffenheim - 1e (+5 / beker) - 6655
2. Wazaaaaa - Bayer Leverkusen - 2e (+1) - 4872
3. Opperkleurder - Werder Bremen - 5e (+6) - 4675
4. Zhero - SC Freiburg - 3e (+9) - 4519
5. Powerloungen - Borussia Mönchengladbach - 4e (+1) - 4045
Zal er vanavond wel zijnquote:
Ik kan hem wel voor je unlocken geloof ikquote:Op zondag 19 juli 2015 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan hem niet meer aanpassen.
Haha, dit is gewoon de lijst zoals ie bij managerlijst staat, als je twee keer financieel directeur gebruikt wordt je doelstelling idd hogerquote:Op zondag 19 juli 2015 19:09 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Mijn oorspronkelijke doelstelling was trouwens wel 7e, is 6de geworden door het vragen van extra geld aan de Financieel directeur(iets van 3 miljoen)
Is het niet beter om daar naar te kijken(want iemand met doelstelling 1 kan op deze manier geen hogere doelstelling krijgen)
Niet dat mijn plaats daarvan nu hoger wordt![]()
Thanks, Straks om 20.00 gaat er toch een hoop veranderen dus dan pas ik alles in 1x aan.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik kan hem wel voor je unlocken geloof ik
Als het goed is kun je hem nu weer aanpassen
Het doet er trouwens ook niet toe als je eigenlijk alleen naar de punten kijkt.quote:Op zondag 19 juli 2015 19:11 schreef Zhero het volgende:
[..]
Haha, dit is gewoon de lijst zoals ie bij managerlijst staat, als je twee keer financieel directeur gebruikt wordt je doelstelling idd hoger(maar dat was je eigen keuze
)
quote:Op zondag 19 juli 2015 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Thanks, Straks om 20.00 gaat er toch een hoop veranderen dus dan pas ik alles in 1x aan.
Btw, wie maakt voor mij ff een afbeelding van eindstand dit seizoen en wat leuke statts? Die ga ik dan ook in de OP verwerken.
We voldoen aan alle eisen, alleen zo'n afbeelding maken danquote:Hoe kan ik mijn eigen Crew beginnen?
Om een crew te beginnen, moet je een crew aanvragen door te klikken op 'Vraag een Crew aan'. Je moet Premium Seizoenskaarthouder zijn met minstens 100 wedstrijden ervaring, voordat je je eigen Crew kan beginnen.
Zorg ervoor dat je Crew voldoet aan alle eisen, en ook dat alle toekomstige leden voldoen aan de vereisten voor het lidmaatschap, voordat je de crew aanvraagt. Indien dit niet het geval is, dan loop je het risico dat je Crew wordt verwijderd. Hier zijn de vereisten:
Op zijn minst 6 managers (inclusief de crew moderator)
Alle managers moeten seizoenskaarthouder zijn
De moderator moet een premium seizoenskaarthouder zijn
Een geldige 100x100 crew afbeelding
Een crew competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |