Volgens mij wel.. en anders zondagquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:18 schreef Wicky15 het volgende:
Moet er morgen een nieuw team gekozen worden?
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:50 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Nee verrrrrdommmmee, ik heb 30miljoen. speel vanavond bekerfinale dus ik denk; ik koop nog ff een goede speler die ik er meteen in kan zetten.
Koop ik een speler van Werder Bremen die 6 miljoen onder zijn waarde zat en echt goed was, blijkt die een rode kaart te hebben en 1 wedstrijd geschorst te zijn. Klotezooi man.
Jah, maar ik klik dus niet op een speler als ik hem koop. De kans om mijn verloren seizoen nog een beetje glans te geven is ook verlorenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:11 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Staat er ook bij voordat als je oo de speler klikt.
Spijtig van je verloren bekerfinale trouwens
Ik dacht altijd dat er een dagje tussen zatquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. en anders zondag
Je had wel in mijn selectie mogen winkelen voor overbodige spelersquote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:28 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Jah, maar ik klik dus niet op een speler als ik hem koop. De kans om mijn verloren seizoen nog een beetje glans te geven is ook verloren
Ah oke. Ik heb morgenavond feest dus dat wordt 'm niet. Maakt ook niet heel veel uit. Ik kijk wel wat over blijft. Weet toch nog niet of ik mee doe.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij wel.. en anders zondag
Ow echt? Beter, anders moet ik er ff tussenuit knijpen op een feestje om een osm team te kiezen. Leg dat maar eens uitquote:
Of het is gewoon een truc van jou, dat iedereen denkt dat het zondag pas isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:55 schreef Zhero het volgende:
Zelfde tijd als anders, rond 20:05 dus. Morgen is laatste speeldag en zondag wordt alles verwerkt.
Nu begin je jezelf al in te dekkenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:01 schreef Zhero het volgende:
Haha ik weet 100% zeker dat het vroeger () wel zo ging in ieder geval
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |