SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robben is keeper en scoortquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik verloor al 1-8 van eintracht rothenburg in een oefenduel
Die claimt vast ADOquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:04 schreef Zhero het volgende:
[..]
Robben is keeper en scoort.
En de enige die een team kan claimen is haags.
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 17 juli 2015 15:07 schreef Zhero het volgende:
Volgens mij Heerenveen als ik het me goed weet te herinneren.
doe maar vitesse, dan neem ik Groningenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 14:57 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga proberen een gooi te doen naar FC Groningenof Vitesse
Mooi, dat scheelt mij een hoop werkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is het gewoon first come, first serve.
Maar ik ben een geboren Groningerquote:Op vrijdag 17 juli 2015 16:49 schreef RRuben het volgende:
[..]
doe maar vitesse, dan neem ik Groningen
Zo is hetquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volgens mij is het gewoon first come, first serve.
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:09 schreef Zhero het volgende:
[..]
Zo is het. Niks reserveren, gewoon morgen 20:05 er als eerste bij zijn
.
Ik heb al gekozenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Iedereen om 20:05 bij de pc / mobiel aan het wachten
Welk elite team heb je gekozenquote:
Ajax?quote:
quote:Drizzt: FC Twente
Dan wint degene die als eerste aanwezig isquote:Op vrijdag 17 juli 2015 17:19 schreef Zhero het volgende:
En wat dan als meer mensen dezelfde voorkeur invoeren?
Ajax / PSV / Vitesse / Groningen
Ik heb Twente al gekozen.quote:
quote:
Staat er ook bij voordat als je oo de speler klikt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:52 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
hahahah koop ik nu Jenkinson, blijkt die 7 weken geblesseerd te zijn...misschien moet ik toch even kijken naar de fitheid van een speler als ik hem koop. Weg 30 miljoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |