Tegen Leverkusen is wijsheidquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gefeli![]()
.
Vierde plek zekergesteld![]()
, nu de twee wedstrijden tegen Leverkusen (uit) en Hoffenheim (thuis) . Nog één trainingskamp over..., wat is wijsheid
?
Je spaargeld gaat verloren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Vasion het volgende:
Wat gebeurt er met het spaargeld die je overhoudt van de club?
Benatia, hoeveelquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zin om mijn team nog ff flink te verneuken die laatste dagen. Iemand interesse in wat spelers?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef Zhero het volgende:
Alles geboden wat ik in kas heb zo'n beetje.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef Zhero het volgende:
Thanks, nu hopen dat z'n moraal me niet dwarszit.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nu al kat in 't bakkie komend seizoen
Dat ik jullie allemaal in de spreekwoordelijke pan ga hakken, natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat ik jullie allemaal in de spreekwoordelijke pan ga hakken, natuurlijk
De Bundesliga gaat gewoon nergens over. Zelden vertoond dit. Echter wordt de Eredivisie straks ook op z'n kop gezet. Kan je niet een vroegtijdig einde aan dit seizoen maken trouwens?quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eredivisie is knotsgek. Maar gekker dan de bundesliga?![]()
Nee kan niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De Bundesliga gaat gewoon nergens over. Zelden vertoond dit. Echter wordt de Eredivisie straks ook op z'n kop gezet. Kan je niet een vroegtijdig einde aan dit seizoen maken trouwens?![]()
Nou.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:24 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het is ook nog maar 5 wedstrijden, en ik zal echt niet alles winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |