quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:41 schreef Vasion het volgende:
Het is bijna zover.
SgtPorkbeans wordt na vanavond een kopje kleiner gemaakt.GefeliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Vierde plek zekergesteld![]()
, nu de twee wedstrijden tegen Leverkusen (uit) en Hoffenheim (thuis) . Nog één trainingskamp over..., wat is wijsheid
?
quote:VICEKUSEN MAKKELIJK LANGS SCHALKE, HOFFENHEIM MOLESTEERT SCHWARZGELBEN, FREIBURG DENKT AAN TOP DRIE
Het Bayer Leverkusen van Truong is weer een stap dichter bij de landstitel gekomen. Ook in Gelsenkirchen was Die Vicekusen de baas. Beide ploegen zijn op trainingskamp geweest.
Een geflatteerde zege werd het toch door de velen gemiste kansen van Schalke 04. De bezoekers wonnen met 0-3, maar konden zich nog niet tot kampioen kronen, omdat Hoffenheim geen punten heeft verspeeld.
Ritke heeft de wedstrijd vanaf de tribune bekeken, vanwege een schorsing.
Truong: ''Soms krijg je te maken met dit soort wedstrijden. Ook deze moet je winnen. Ik moet zeggen dat we het lastig hebben gehad. Maar als je uiteindelijk met 0-3 wint, dan lijkt het me duidelijk dat we beter waren.''
Het seizoen begon stroef voor Borussia Dortmund en lijkt ook als een nachtkaars uit te gaan. Opnieuw werden er punten verloren en ditmaal tegen 1899 Hoffenheim.
In de eerste helft kon de thuisploeg nog aardig mee en creëerde een aantal kansen. In de tweede helft gaf Hoffenheim wat extra gas en maakte gehak van Borussia Dortmund. Een 0-4 overwinning werd er behaald en dit betekent dat het kampioenschap nog naar Hoffenheim kan gaan.
BedanktHans: ''We hebben een dramatisch seizoen achter de rug. Aan mij nu de taak om in de top vijf te komen wat we zeker aan onze fans verplicht zijn. Anders mogen we ons echt heel hard gaan schamen.''
Jarti: ''In de tweede helft staken we er extra energie in en dan scoor je er even vier. Ik vind dat we overtuigd hebben om de aanstaande kampioen te worden en als dat niet lukt, dan pakken we die beker wel.''
1 Bayer Leverkusen 32 25 4 3 79 81 - 26 55
2 TSG 1899 Hoffenheim 32 24 5 3 77 75 - 25 50
SC Freiburg mag zich de verassing van het seizoen noemen. De grootste verassingen zijn misschien wel de tegenvallende resultaten van de andere topclubs. Maar Freiburg behaald de positiefste. De ploeg wist opnieuw te winnen en hiermee nog een kanshebber te zijn voor een plek in de top drie. Vandaag werd er met het minimale verschil afgerekend met FSV Mainz05. Een doelpunt van David Silva bleek weer genoeg te zijn voor een zege.
Zhero: ''Het aankoopbeleid van ons is uniek ten opzichte van de rest. Wij kopen spelers die wij echt nodig hebben en na lang besluit echt iets toevoegen. Geen paniek aankoop zoals de andere clubs dat wel doen. Ik denk dat daar het geheim van ons succes in zit. Kijk maar naar David Silva, dat is een speler die pak en beet Borussia Dortmund gewoon kon halen. Dit team kan nog derde worden en daar zetten wij ons nog vol voor in.''
FredFlinkStoned: ''Het gaat bedroevend slecht met het team. Soms zijn er dingen in de voetballerij die niet te verklaren zijn. Ik denk echter wel dat de vorm wegzakte op het moment dat we de finale van de beker behaalde. Ik verwacht daarom veel van die finale.''
Tegen Leverkusen is wijsheidquote:Op woensdag 15 juli 2015 20:20 schreef Zhero het volgende:
[..]
Gefeli![]()
.
Vierde plek zekergesteld![]()
, nu de twee wedstrijden tegen Leverkusen (uit) en Hoffenheim (thuis) . Nog één trainingskamp over..., wat is wijsheid
?
Je spaargeld gaat verloren.quote:Op woensdag 15 juli 2015 20:45 schreef Vasion het volgende:
Wat gebeurt er met het spaargeld die je overhoudt van de club?
Benatia, hoeveelquote:Op woensdag 15 juli 2015 22:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zin om mijn team nog ff flink te verneuken die laatste dagen. Iemand interesse in wat spelers?
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:11 schreef Zhero het volgende:
Alles geboden wat ik in kas heb zo'n beetje.
quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:12 schreef Zhero het volgende:
Thanks, nu hopen dat z'n moraal me niet dwarszit.
quote:Op donderdag 16 juli 2015 17:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Nu al kat in 't bakkie komend seizoen
Dat ik jullie allemaal in de spreekwoordelijke pan ga hakken, natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat ik jullie allemaal in de spreekwoordelijke pan ga hakken, natuurlijk
De Bundesliga gaat gewoon nergens over. Zelden vertoond dit. Echter wordt de Eredivisie straks ook op z'n kop gezet. Kan je niet een vroegtijdig einde aan dit seizoen maken trouwens?quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eredivisie is knotsgek. Maar gekker dan de bundesliga?![]()
Nee kan niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De Bundesliga gaat gewoon nergens over. Zelden vertoond dit. Echter wordt de Eredivisie straks ook op z'n kop gezet. Kan je niet een vroegtijdig einde aan dit seizoen maken trouwens?![]()
Nou.quote:Op maandag 13 juli 2015 14:24 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Het is ook nog maar 5 wedstrijden, en ik zal echt niet alles winnen.
Ja precies, gaat nergens over zo. Niemand gaat toch proberen opzettelijk te verliezen..quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
Waarom zou je dat doen? Is toch competitievervalsing, zeker met de titelstrijd...
Maakt mij geen reet uit joh. Kan mijn doelstelling toch niet meer behalen en na de eerdere belachelijke uitslagen wilde ik gewoon kijken of het nog kutter konquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:33 schreef Zhero het volgende:
Waarom zou je dat doen? Is toch competitievervalsing, zeker met de titelstrijd...
kon je beter je normale opstelling houden, had je waarschijnlijk dikker verlorenquote:Op donderdag 16 juli 2015 20:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maakt mij geen reet uit joh. Kan mijn doelstelling toch niet meer behalen en na de eerdere belachelijke uitslagen wilde ik gewoon kijken of het nog kutter kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |