Noooooooooooooooquote:Op maandag 13 juli 2015 20:48 schreef Vasion het volgende:
M'n laptop viel uit, dus mn nieuws is weg. Was net klaar..
Ja, goed gedaan powergod!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Top 3 staat ook al aardig vast of nie ?
Is wel zo eerlijk!quote:Op maandag 13 juli 2015 21:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Er mag onderhand wel een kleine wachtlijst aagemaakt worden
Da's waar, maar hoe wil je het gaan verhinderen dat anderen de beschikbare clubs te kapen? Of is het mogelijk om een competitie besloten op te zettenquote:
Haags kan gewoon bepalen wie hij binnenlaat of nietquote:Op maandag 13 juli 2015 22:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Da's waar, maar hoe wil je het gaan verhinderen dat anderen de beschikbare clubs te kapen? Of is het mogelijk om een competitie besloten op te zetten
quote:Op maandag 13 juli 2015 20:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
3-3 tegen PaderbornPaderborn thuis, altijd lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd met je puntjequote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
5-0 flikker toch op man![]()
Vies goor kut spel. Voelt net als FIFA vroeger dit. Zo oneerlijk
Zie ook hoe easy al die fucking spelers getraind kunnen worden. Kansloos tochquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zeg het nogmaals... zelden zo'n vaag OSM seizoen meegemaakt, voor meerdere ploegen. Compleet uit zijn verband gerukt gewoon.
Ik train al dagenlang Xabi Alonso van dik 31. Wordt ook alsmaar beterquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:23 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zie ook hoe easy al die fucking spelers getraind kunnen worden. Kansloos toch
Vroegâh toen was dat onmogelijk. Alles boven de 22 was nauwelijks te trainen, zoals het heurt. Maar goed, jou gun ik hetquote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik train al dagenlang Xabi Alonso van dik 31. Wordt ook alsmaar beter
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:25 schreef Zhero het volgende:
Niet liegen, die is maar 1tje beter geworden![]()
.
quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Vroegâh toen was dat onmogelijk. Alles boven de 22 was nauwelijks te trainen, zoals het heurt. Maar goed, jou gun ik hetDe rest kan allemaal de pleuriszooi krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |