De meeste hebben al een tijd niet meer gespeeldquote:Op zondag 12 juli 2015 21:00 schreef Vatta het volgende:
[..]
Oke dankje. Heb net weer ingelogd en heb sinds 2011 niet meer gespeeld haha
Voortaan weer gewoon een lager clubje, veel leuker en makkelijkerquote:Op maandag 13 juli 2015 08:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Haags_kwartiertje kan er helemaal niets van.
Ik meen echt serieus dat ik het zelden zo vreemd heb meegemaakt als nu. Niet om te zeuren, helemaal niet zelfs en kan ook goed tegen mijn verlies maar dit slaat echt alles. Voor meerdere ploegen zelfs...quote:Op maandag 13 juli 2015 10:46 schreef Vasion het volgende:
Borussia Dortmund doet het dan ook niet veel beter hoor. Staan ook 3 punten boven Bayern.
Het is gewoon zo krom als ik weet niet wat.
Ja, heb zelf ook wel vaker onverklaarbare dingen meegemaakt bij OSM hoor, er zullen ook zeker foutjes in het spel zitten. Maar er is tegenwoordig een nieuwe engine he, dus ik denk dat de tactieken en formaties die vroeger erg goed werkte het nu een stuk minder goed doen. Daarom verwacht ik ook dat ik het niet gelijk goed ga doen als ik weer meedoequote:Op maandag 13 juli 2015 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik meen echt serieus dat ik het zelden zo vreemd heb meegemaakt als nu. Niet om te zeuren, helemaal niet zelfs en kan ook goed tegen mijn verlies maar dit slaat echt alles. Voor meerdere ploegen zelfs...
Ik behaal eigenlijk altijd mijn doelstelling. Op 1 keer na. En nu dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heb zelf ook wel vaker onverklaarbare dingen meegemaakt bij OSM hoor, er zullen ook zeker foutjes in het spel zitten. Maar er is tegenwoordig een nieuwe engine he, dus ik denk dat de tactieken en formaties die vroeger erg goed werkte het nu een stuk minder goed doen. Daarom verwacht ik ook dat ik het niet gelijk goed ga doen als ik weer meedoe
Heb 1 tacktiek/formatie waarmee ik altijd baas. Ook nu gaat het wel redelijk, al heb ik wel 2x verloren. Maar als ik eerst 5-0 vd nummer 3 win en de volgende dag met 2-1 van de nr 14, dan kots ik eropquote:Op maandag 13 juli 2015 12:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, heb zelf ook wel vaker onverklaarbare dingen meegemaakt bij OSM hoor, er zullen ook zeker foutjes in het spel zitten. Maar er is tegenwoordig een nieuwe engine he, dus ik denk dat de tactieken en formaties die vroeger erg goed werkte het nu een stuk minder goed doen. Daarom verwacht ik ook dat ik het niet gelijk goed ga doen als ik weer meedoe
Het is ergens wel grappig, dat je de ene keer wint met 5-0, dag erop verlies je met 5-0 en dag daarna met 8-0quote:Op maandag 13 juli 2015 15:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heb 1 tacktiek/formatie waarmee ik altijd baas. Ook nu gaat het wel redelijk, al heb ik wel 2x verloren. Maar als ik eerst 5-0 vd nummer 3 win en de volgende dag met 2-1 van de nr 14, dan kots ik erop![]()
![]()
Maar goed, zo te zien werkt ie nog steeds aardig dus. Vind het meer opvallend dat opeens alle waardes en scores zo hoog zijn geworden.
Matchfixing Haagse, we hebben je te pakken.quote:Op maandag 13 juli 2015 15:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is ergens wel grappig, dat je de ene keer wint met 5-0, dag erop verlies je met 5-0 en dag daarna met 8-0![]()
sssttttquote:Op maandag 13 juli 2015 18:58 schreef Vasion het volgende:
[..]
Matchfixing Haagse, we hebben je te pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je mag Caulker wel van mij kopen voor zijn waardequote:Op maandag 13 juli 2015 20:16 schreef Zhero het volgende:
Phew, nipt kunnen winnen van Köln. Mag laatste twee wedstrijden tegen Leverkusen en Hoffenheim. Heb nog één trainingskampje over en kan nog wel een goede verdediger gebruiken, wie biedt meer
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |