Onzin.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:04 schreef madam-april het volgende:
Als ik jou was zou ik stucwerk altijd overlaten aan een stukadoor.
Ben het hier niet geheel mee eens. Zonder ervaring moet je niet verwachten dat je stucwerk haaks en glad is de eerste keer. Lekker uitbesteden, tenzij je het echt graag zelf wil leren. Ik kan het in ieder geval niet, en ik ben echt niet onhandig. Het is ook zwaar werk, vergis je niet.quote:
Nee hoor IK zou het altijd overlaten aan een stukadoor. Maar ik vind het dan ook belangrijk dat het netjes gebeurd. Als je kwaliteit niet zo belangrijk vind kun je het natuurlijk zelf doen.quote:
Bedankt! :-)quote:Op zondag 12 juli 2015 23:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Er komt gewoon stucprimer op die structuurverf.Daarna kan er gewoon overheen worden gestuct.
Wat een ongelofelijke onzin.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor IK zou het altijd overlaten aan een stukadoor. Maar ik vind het dan ook belangrijk dat het netjes gebeurd. Als je kwaliteit niet zo belangrijk vind kun je het natuurlijk zelf doen.
Niemand kan aan mijn hoge eisen voldoen, daarom doe ik het zelf.quote:Op zondag 12 juli 2015 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee hoor IK zou het altijd overlaten aan een stukadoor. Maar ik vind het dan ook belangrijk dat het netjes gebeurd. Als je kwaliteit niet zo belangrijk vind kun je het natuurlijk zelf doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |