SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfde TT en OP niet geüpdatet. Jammer.
Jouw inbreng is anders ook niet van hoog niveau.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:28 schreef Jimbo het volgende:
ik zou forza maar uit de op laten, heb je niks aan die gozer
Maar, ik sta wel in de opquote:Op zondag 12 juli 2015 19:29 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Jouw inbreng is anders ook niet van hoog niveau.
Nooit boos, enkel teleurgesteld.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:28 schreef ForzaMilan het volgende:
Nu wordt notorious roy weer boos omdat de games in de OP niet zijn aangepast
[..]
Jep, net als primary geactiveerd. Als wie log je dan in? Als ik als guest1 inlog met de tweede controller dan staat er naast mijn username gewoon guest1 in de party en die kan dan niet online meespelen.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
is je main account wel degene waar de primary ps4 op geactiveerd is ? (dat was bij mij t probleem toen ik dat probeerde)
als ik met iemand extra speel hier dan staat dr nickname(1) in de game
log met mn normale eigen psn in, dna in t menu druk ik op start met een andere controller ne kies ik een account.quote:Op zondag 12 juli 2015 19:40 schreef Cikx het volgende:
[..]
Jep, net als primary geactiveerd. Als wie log je dan in? Als ik als guest1 inlog met de tweede controller dan staat er naast mijn username gewoon guest1 in de party en die kan dan niet online meespelen.
Hmm vreemd, krijg dan toch weer: Guest 1 ''Not logged in. Please login to Playstation Network and try again.''quote:Op zondag 12 juli 2015 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
log met mn normale eigen psn in, dna in t menu druk ik op start met een andere controller ne kies ik een account.
dan play online ect ect
anders maak je toch ff een 2e accountje op je ps4 ?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:53 schreef Cikx het volgende:
[..]
Hmm vreemd, krijg dan toch weer: Guest 1 ''Not logged in. Please login to Playstation Network and try again.''
Het ding is dat er 3 vrienden komen en dan moet ik voor elk een fake e-mail adres gaan maken, niet zoveel zin in.quote:Op zondag 12 juli 2015 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
anders maak je toch ff een 2e accountje op je ps4 ?
10minutemail.comquote:Op zondag 12 juli 2015 20:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Het ding is dat er 3 vrienden komen en dan moet ik voor elk een fake e-mail adres gaan maken, niet zoveel zin in.Dan laat ik ze maar gewoon hun eigen email invoeren.
Invite gestuurdquote:
Wij spelen gewoon hoor?quote:Op zondag 12 juli 2015 22:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hier nog steeds geen servers online miljaar
Ze doen het gewoonquote:Op zondag 12 juli 2015 22:37 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Ik kom er inmiddels ook niet meer in.
neem dan wel de uitvoering met de ijskast erbij hequote:
Je moet er van houden, het krijgt wisselende scores voor de verdwaalde reviews puur daardoor. PCM is ook supervet, maar echt niet voor de doorsnee gamer.quote:Op zondag 12 juli 2015 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook extreem saai. Het mist de snelheid en de uitdagende tracks om als game interessant te zijn.
Dan kun je veel beter een razendsnelle down-hill BMX-game maken ofzo door mooie bossen en omgevingen, met stunts erin en alternatieve routes, ala SSX3 of Pure...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |