Ik heb ooit een 145 gehad met een boxermotor. Wat een ellende als het stuk ging en dat gebeurde vaak. Maar wat een heerlijke auto en heerlijk geluid als hij het wel deed en ik vol gas invoegde op de snelweg.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:12 schreef 75020 het volgende:
Alfa Romeo 33. Mooi uitgebouwd en schitterend om te zien. Maar technisch één groot drama. Elke maand was er wel wat stuk.
Ik vind in 12 jaar accu's en uitlaten toch wel onder normaal onderhoud vallen, maar dat is mijn mening.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:13 schreef Fer het volgende:
Renault Clio 1995 een map vol facturen. In 12 jaar onder andere
2x Startmotor
2x dynamo
2x uitlaat
Voorpijp nog wel een 3e keer, laatste keer een jaar na montage weer gebroken.
Gebroken voorveren, meerdere keren.
Wiellagers
Ecu onder water gelopen
Accu's begeven het na 4 a 5 jaar
Altijd spontaan kans op sputteren aflslaan.
En nog meer reparaties ieder jaar weer, allemaal orgineel dealerreparaties . Maar na enkele jaren kan het weer hersteld worden.
Probeer je nou dit topic om de zeep te helpen? Geen wonder dat iedereen FOK! Verlaat.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:59 schreef JDx het volgende:
Beetje dit topic?
PTA / Wat is je grootste PTA miskoop ooit? Deel het! :)
Tja, het is wat je gewend bent. De Getz is nu ook 12. Maar daar lijft het steken bij 1 wiellager, een ruitenwisserpompje en een flexibel uitlaatdeel.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:58 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik vind in 12 jaar accu's en uitlaten toch wel onder normaal onderhoud vallen, maar dat is mijn mening.
Oja en sputteren afslaan is bij mij 3x dan mag hij een ander baasje zoeken.
Dus een Getz doet 12 jaar met een accu?quote:Op zondag 12 juli 2015 19:34 schreef Fer het volgende:
[..]
Tja, het is wat je gewend bent. De Getz is nu ook 12. Maar daar lijft het steken bij 1 wiellager, een ruitenwisserpompje en een flexibel uitlaatdeel.
Totaal 3000¤ onderhoud, de Clio misschien wel 10000¤
Ford focus hield het zelfs 14 jaar uit met de originele accuquote:
Geluid van de boxermotor was inderdaad vet maar door alle ellende was het op den duur toch minder genieten.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb ooit een 145 gehad met een boxermotor. Wat een ellende als het stuk ging en dat gebeurde vaak. Maar wat een heerlijke auto en heerlijk geluid als hij het wel deed en ik vol gas invoegde op de snelweg.
Ja bijna de hele auto is nog origineel. Naast die drie onderdelen olie, filters, banden remblokjes, bougies.quote:
Als het geluid goed was moest ik altijd huilen. Dat betekende namelijk dat ik er net weer een bak geld tegenaan had gesmeten.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:00 schreef 75020 het volgende:
[..]
Geluid van de boxermotor was inderdaad vet maar door alle ellende was het op den duur toch minder genieten.
Borrelpraat helemaal met de nieuwste auto's die barstensvol sensoren zitten.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:30 schreef Pap89 het volgende:
Benieuwd hoeveel % van de antwoorden, Frans/Italiaans makelaardij zullen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |