Was het eetbaar?quote:Op zondag 12 juli 2015 10:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zojuist een buffalo worm gegeten. Ik voel me net een avonturier.
Ja hoor. Straks roerbakken met wat groenten. Ben benieuwd.quote:
hahaaquote:Op zondag 12 juli 2015 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Vanmorgenvroeg bijzondere dingen gezegd tegen de verkeerde vrouwen op wa dus even een ochtendje damage control met een sterk kopje koffie.
Yep, ik had een vrouw complimenten verzonden over haar borsten maar die heeft amper borsten, was voor een andere vrouw bedoeld dus dat werd weer een hilarisch gesprekquote:Op zondag 12 juli 2015 10:55 schreef All-out het volgende:
[..]
hahaaben je weer te laat gaan slapen?
haha! amper borsten zijn ook mooie borstenquote:Op zondag 12 juli 2015 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep, ik had een vrouw complimenten verzonden over haar borsten maar die heeft amper borsten, was voor een andere vrouw bedoeld dus dat werd weer een hilarisch gesprek
De buurvrouw was al naar bed dus de halve nacht veroveringsverhalen aan mogen horen van de buurmanquote:Op zondag 12 juli 2015 11:08 schreef All-out het volgende:
[..]
haha! amper borsten zijn ook mooie borstenen hoe was het bij de buurvrouw dan?
quote:
mehquote:Op zondag 12 juli 2015 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De buurvrouw was al naar bed dus de halve nacht veroveringsverhalen aan mogen horen van de buurman
haha sukkelquote:Op zondag 12 juli 2015 10:49 schreef UitStraling het volgende:
Vanmorgenvroeg bijzondere dingen gezegd tegen de verkeerde vrouwen op wa dus even een ochtendje damage control met een sterk kopje koffie.
Ik ga maar eens douchen, kijken of ik energie kan maken om wat leuks uit de kast te trekkenquote:
Goed plan, trekken.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga maar eens douchen, kijken of ik energie kan maken om wat leuks uit de kast te trekken
hihaho ik zei trekken
quote:Op zondag 12 juli 2015 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ben druk bezig man...
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Doe niet zo vrolijk
LAAT MEquote:
Forum Opties | |