Zeg gewoon dat het liefste meisje van de wereld jouw chocolade al heeft opgeëistquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoe ga ik dat uitleggen
[..]
Mag maar hoeft niet perse.
[..]
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Over een paar duizend jaar hebben we geen geslachtsdelen meer, maar dan zitten daar standaard smartphones met ingebouwde dildo's en vibrerende eitjes
En dan op afstand met elkaar connecten. Hm ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Over een paar duizend jaar hebben we geen geslachtsdelen meer, maar dan zitten daar standaard smartphones met ingebouwde dildo's en vibrerende eitjes
Geef mij die hoofdje, leg maar op die boezempje jwz :$quote:
allemaal een virtuele oculus rift en trilimplantaten. 12V door je prostaatquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan op afstand met elkaar connecten. Hm ja.
quote:
Weenie :$quote:
Lekker intiem, hmmmm :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
En dan op afstand met elkaar connecten. Hm ja.
Boezempje? Hoe denigrerendquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geef mij die hoofdje, leg maar op die boezempje jwz :$
die verdrinken door de stijgende zeespiegel. en zij die niet verdrinken zullen verbranden door de zonkracht.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Inolvidable het volgende:
Vraag me wel af hoe de generatie na mijn (gaat) leeft/leven. Zouden die standaard een reservetelefoon bij zich hebben ofzo? Die moeten echt in paniek raken als zo'n ding sterft.
Ik moet ineens denken aan die elektrische vliegenmepperincident van iemand hier..quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:18 schreef All-out het volgende:
[..]
allemaal een virtuele oculus rift en trilimplantaten. 12V door je prostaat
Nee, meer een ongepland samenzijn met eerst drie mensen en uiteindelijk werden dat vijf mensen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hadden jullie een grote fok meet ofzo?
Sounds good indeedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Buiten chillen met een joint in m'n mik incluis goed gezelschap is minstens even goed
Dan leef ik liever nu eigenlijkquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:14 schreef Dqod het volgende:
Cheers mate!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:15 schreef Barbusse het volgende:
Zo. Mijn collega en ik hebben toestemming van manager om zijn Bowmore Laimrig te pakken na een dag als deze. Dus dat gaan we nu even doen op het dakterras.
Ik heb gewoon een heel bescheiden boezempje, niets denigrerends aan. Het staat mijquote:
Ik hoef opeens geen kinderen meer.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:18 schreef perro. het volgende:
[..]
die verdrinken door de stijgende zeespiegel. en zij die niet verdrinken zullen verbranden door de zonkracht.
Dan is het misschien maar goed dat YOLO het nieuwe geloof wordtquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:18 schreef perro. het volgende:
[..]
die verdrinken door de stijgende zeespiegel. en zij die niet verdrinken zullen verbranden door de zonkracht.
Groots in andere dingen dan volume alleenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een heel bescheiden boezempje, niets denigrerends aan. Het staat mij
Ze zijn prachtig gevormd idd :$quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Groots in andere dingen dan volume alleen
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Toch weer lief van die jongen
Beter doneren zij hun voortplantingsorganen aan een ander jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
Toch weer lief van die jongen
in de HHGTTG:quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dan is het misschien maar goed dat YOLO het nieuwe geloof wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |