Volgens mij zei ik letterlijk tegen tong:quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:26 schreef DaMart het volgende:
Topic even opgeschoond en bij dezen het verzoek om gewoon ontopic en vriendelijk voor elkaar te blijven.
Nare man, geweldig schrijver.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Rodulf het volgende:
Deze heb ik gister nog gezien... Ultieme klassieker.
Waarom vind je het een nare man? Ik vind hem best sympathiek overkomen in alle video's die ik heb gezien.quote:
In deze niet bepaald, al kan ik me wel enigszins in zijn mening vinden. Uit de hoogte, zelfingenomen en respectloos. Maar goed, waarschijnlijk hebben Hermans en Van Dis een voorgeschiedenis.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 19:33 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Waarom vind je het een nare man? Ik vind hem best sympathiek overkomen in alle video's die ik heb gezien.
Wat mooiquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:33 schreef Mishu het volgende:
Ik wil een schopje want ik heb een citaat van hem gebruikt vooraan in mijn scriptie. Toevallig vond mijn onderzoek plaats in Noorwegen en heb ik, eenmaal in de masterfase aangekomen, een behoorlijk cynische visie op wetenschap.
Vrijwel alle tekst in zijn boeken dient zich wel aan als komisch citaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |