Je moet die biografie ook niet lezen, wat een wanproduct is dat zeg.quote:Op woensdag 15 juli 2015 16:04 schreef Rodulf het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik wel eens je topic over die biografie van Hermans gelezen. Ik weet niet of ik het aandurf om zo veel persoonlijke info over die man te lezen.
Serieus? Nu ben ik sowieso nooit zo van de biografieėn...quote:Op donderdag 16 juli 2015 11:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je moet die biografie ook niet lezen, wat een wanproduct is dat zeg.
Is geweldig juistquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:04 schreef Nobu het volgende:
[..]
Je moet die biografie ook niet lezen, wat een wanproduct is dat zeg.
Dit is trouwens die speciale uitgave die ik van mijn zusje heb gekregen:quote:
Beviel het ?quote:Op zondag 19 juli 2015 07:06 schreef Rodulf het volgende:
Vandaag heb ik geen verplichtingen dus de hele dag verder gaan in De Laatste Roker.
Ja, absoluut een heerlijk boek.quote:
Ha ha haquote:Op dinsdag 21 juli 2015 16:11 schreef Rodulf het volgende:
"Wij zijn als regendruppels die, tegen het raam van een voortrazende trein geblazen, met kleine rukjes verder kruipen; niemand kan precies voorspellen welke weg ze zullen volgen, al komen ze op den duur wel allemaal aan de rand van het glas terecht, om te vervloeien en te verdwijnen."
Uit "De laatste roker"
Ik vond dit zo'n prachtige zin dat ik hierna meteen heb boek heb dichtgeslagen.
Wat ik je brom.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb ooit op de middelbare school 'het behouden huis' gelezen omdat het een lekker dun boekje was. Kan me er eigenlijk weinig van herinneren. Onder Professoren gaat in ieder geval op mijn leeslijst.
Wim Brands brengt wekelijks het laatste literatuurnieuws en gaat in gesprek met actuele, literaire gasten. Elke zondagochtend op NPO 1 en in de week erna herhalingen op NPO Cultura.quote:Op woensdag 22 juli 2015 19:59 schreef hmmmz het volgende:
Ik heb ooit op de middelbare school 'het behouden huis' gelezen omdat het een lekker dun boekje was. Kan me er eigenlijk weinig van herinneren. Onder Professoren gaat in ieder geval op mijn leeslijst.
Damn moet toch weer eens een boek kopen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 08:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wim Brands brengt wekelijks het laatste literatuurnieuws en gaat in gesprek met actuele, literaire gasten. Elke zondagochtend op NPO 1 en in de week erna herhalingen op NPO Cultura.
Sander Bax en Willem Otterspeer (Herhaling)
[ afbeelding ]
Sander Bax, universitair docent literatuurwetenschap en cultuurgeschiedenis, vertelt over zijn nieuwste boek De Mulisch Mythe, het verhaal van de publieke figuur Harry Mulisch: hoe hij uitgroeide van een jonge debutant uit Haarlem tot een groot Europees schrijver.
Ook te gast is historicus en schrijver Willem Otterspeer, over het tweede deel van zijn biografie over Willem Frederik Hermans: De zanger van de wrok.
NPO 1
Zondag 26 juli om 11:20 uur
Hermans draait zich om in z'n graf.quote:Op vrijdag 31 juli 2015 22:26 schreef DaMart het volgende:
Topic even opgeschoond en bij dezen het verzoek om gewoon ontopic en vriendelijk voor elkaar te blijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |