Nooit meer slapenquote:„De katholieken! Dat is het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk! Maar die naaien er op los! Die planten zich voort! Als konijnen, ratten, vlooien, luizen. Die emigreren niet! Die blijven wel zitten in Brabant en Limburg met puisten op hun wangen en rotte kiezen van het ouwels vreten!”
Yeahquote:
Dat is een boek die ik alleen van naam ken maar heb er goede dingen over gehoord. Bedankt voor de tip. Als ik Onder Professoren heb uitgelezen zal ik dat boek aanschaffen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:25 schreef VincenzoNibali het volgende:
Ik zie geen Tranen der Acacia's: absoluut aanschaffen of in ieder geval lezen. Zeker als Hermans je zo bevalt. Geweldig boek m.i.. Behoorlijk zwartgallig maar dat ligt je als ik je bevindingen zo lees.
dat begin, die hoest Held!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Rodulf het volgende:
Deze heb ik gister nog gezien... Ultieme klassieker.
quote:Op maandag 13 juli 2015 14:56 schreef Barwara het volgende:
[Imgur](http://i.imgur.com/4WVE4NB.jpg)[quote]Op maandag 13 juli 2015 14:56 schreef Barwara het volgende:
Mooie man
Dan zou ik Paranoia aanraden en Ik Heb Altijd Gelijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb onder professoren, nooit meer slapen en de donkere kamer van damocles gelezen... Wat moet de volgende worden? (vond ze alle drie zeer goed trouwens)
Ik kan je mijn topics over Hermans aanraden.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:11 schreef Rodulf het volgende:
Ik heb vandaag op mijn allerlaatste vel papier een tekening gemaakt. Dus komende tijd lekker verder gaan in de boeken van Hermans.![]()
Trouwens... Is er iemand die De Laatste Roker heeft gelezen? Dat boek staat al jaren op mijn verlanglijstje.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Rodulf het volgende:
Jeetje zie net de aftiteling. Wat een heldenredactie. En al 32 jaar geleden.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:41 schreef Rodulf het volgende:
Het gaat er dan ook niet om of ie gelijk had. W.F had altijd gelijk.quote:
Ik heb geloof ik wel eens je topic over die biografie van Hermans gelezen. Ik weet niet of ik het aandurf om zo veel persoonlijke info over die man te lezen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan je mijn topics over Hermans aanraden.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 15 juli 2015 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om of ie gelijk had. W.F had altijd gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |