SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik ken een leuk mop, wie wil um horen?
Straks ook nog even wat bitterballen denk ikquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Kunnen we niet bij Yoki gaan eten. Die maakt altijd lekkere dingen.
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
Wat ga je in Amsterdam doen, timmm?
Moet wel ernstig zijn.
Mijn favoriete voedselquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks ook nog even wat bitterballen denk ik
Gisteren noemde je me nog een galante manquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het wat ver vindt, kan je bij LTVDK overnachten heb ik gehoord.
Maar sp3c en corrie moetem ook weer helemaal naar de randstad dus je bent niet alleen als je besluit LTVDK te vies te vinden.
Voor dergelijke besluiten hebben we allemaal begrip
Lees net dat het al uitverkocht is. Heb je een kaartje?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees net dat het al uitverkocht is. Heb je een kaartje?
Een nederige Turk zonder grootheidswaanzin?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik ken een leuk mop, wie wil um horen?
Hahaha, ik zou betalen om dat te zien.quote:
Mijn halve kont staat iig niet open.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een nederige Turk zonder grootheidswaanzin?
Ik héb betaald om dat te zienquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou betalen om dat te zien.
Ja?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit serieus jouw gevoel voor humor?
Hij lacht ook om genocides, dus zal wel ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dit serieus jouw gevoel voor humor?
Die van Theo Maassen was wel erg goedquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij lacht ook om genocides, dus zal wel ja.
Die was mij te ingewikkeldquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh.
Ken je die mop van die 7 mummies?
Ingewikkeld in kwadraat?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh.
Ken je die mop van die 7 mummies?
Tim had al een bal voor je gekocht en een aparte kindertafel gemaakt.quote:
Altijd over moeders beginnen, jouw soort.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben je moeder niet, dat moet je aan haar vragen
Doe es lief joh. Hij vraagt of hij mag komen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben je moeder niet, dat moet je aan haar vragen
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Hopelijk is het warm, met veel waterdingen.
Wat was goed?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Die van Theo Maassen was wel erg goed
Ja ik weet toch niet of hij mag van zijn mamma. Van mij wel hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Doe es lief joh. Hij vraagt of hij mag komen.
In jouw geval heten dat toch gewoon 'kwesties'?quote:
Niet als Westerlingen het doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In jouw geval heten dat toch gewoon 'kwesties'?
Hey cool, hier ga ik ook naartoe.quote:
Als westerlingen elkaar afmaken is het toch gewoon het reinigen van de genenpoel volgens julliequote:
Hier geloof ik dus e ht helemaal niks vanquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey cool, hier ga ik ook naartoe.
Hoe moet je anders gaan richting de ware Ariër.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als westerlingen elkaar afmaken is het toch gewoon het reinigen van de genenpoel volgens jullie
Ik zag vannacht nog een mooie quote voor jouquote:
quote:we Turks are so used to lying and cheating that we continue to do it at all costs and at all levels. We are such hypocrites that there is no limit…
http://www.hurriyetdailyn(...)=85265&NewsCatID=469
Naar het noorden gaan. Die hebben ze zat in Scandinavie.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoe moet je anders gaan richting de ware Ariër.
Neuh, z'n penis heeft dan een nazi helmquote:
Die vond ik niet zo.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, z'n penis heeft dan een nazi helm
erectie = een sig heil
en masturberen een genocide op miljoenen potentiële levens.
Nu komt de echte vraag, als hij zegt dat hij liegt en hypocriet is, moet je dat dan geloven, misschien doet hij zich wel voor en liegt hij over z'n leugens.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag vannacht nog een mooie quote voor jou
[..]
Denknie, wil niet hele tijd gepest worden door Speculaminaat en LTDCDKFJSquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Naar het noorden gaan. Die hebben ze zat in Scandinavie.
Kom jij ook bbqen?
Het lijkt me logisch dat je bij (zelfverklaarde) leugenaars op je eigen beoordelingsvermogen af moet gaan en niet op wat de sociopathische Turk zegt dat waar is.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nu komt de echte vraag, als hij zegt dat hij liegt en hypocriet is, moet je dat dan geloven, misschien doet hij zich wel voor en liegt hij over z'n leugens.
Hij zit daar ook super trotsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Supercute, ik word er helemaal vrolijk van.
Ik zal je een plantenspuit geven om te gebruikrn voor als ze over je besneden pielemuisje beginnenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Denknie, wil niet hele tijd gepest worden door Speculaminaat en LTDCDKFJS
Dat sommige dingen gevoelig liggen, dat merkte hij bij zijn boekpresentatie.quote:
Als hij komt mogen we ook geen varkensvlees eten en moet ik aan een andere tafel zitten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal je een plantenspuit geven om te gebruikrn voor als ze over je besneden pielemuisje beginnen
Die spareribs gaan gewoon de barbecue op hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als hij komt mogen we ook geen varkensvlees eten en moet ik aan een andere tafel zitten.
Die link doet het niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zag vannacht nog een mooie quote voor jou
[..]
Dilemma, dilemma, ik geloof hem niet iig.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijkt me logisch dat je bij (zelfverklaarde) leugenaars op je eigen beoordelingsvermogen af moet gaan en niet op wat de sociopathische Turk zegt dat waar is.
De goede leugenaar gooit er namelijk ook een boel waarheden door.
Ik ben niet besneden, bij mij is gewoon alles weg, arts schoot uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zal je een plantenspuit geven om te gebruikrn voor als ze over je besneden pielemuisje beginnen
Waar Appa in oog in oog om zat te janken?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat sommige dingen gevoelig liggen, dat merkte hij bij zijn boekpresentatie.
Boek heette: 'Holocaust, de Rolls-Royce onder de genocides'.
Geen varkensvlees eten heb ik wellicht wel over voor dat andere voordeelquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als hij komt mogen we ook geen varkensvlees eten en moet ik aan een andere tafel zitten.
Straks heeft ze een levenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:14 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb Snavelaar al een tijdje niet gezien jongens
http://www.hurriyetdailyn(...)=85265&NewsCatID=469quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die link doet het niet.
Nu weet ik niet wie wat zei.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen varkensvlees eten heb ik wellicht wel over voor dat andere voordeel
Ik moet bekennen dat ik wel bekend sta om het verbranden van soareribsquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die spareribs gaan gewoon de barbecue op hoor.
Ik heb die aflevering niet gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:14 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waar Appa in oog in oog om zat te janken?
Met je smerige segregatiequote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen varkensvlees eten heb ik wellicht wel over voor dat andere voordeel
Als je wil zien hoe hij pijnlijk en herhaaldelijks op z'n onwetendheid wordt gepakt, doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering niet gezien.
Misschien moet ik dat even kijken straks om te lachen.
Dan ben je gewoon een lul en verdien je het nietquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik wel bekend sta om het verbranden van soareribs
Ik doe gewoon mee hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Het wordt in ieder geval dolle pret. Nodigen we triggershot uit voor 'een barbecue' en als ie er dan is zetten we allemaal onze witte puntmuts op en hijsen we het kruis in de tuin omhoog.
Great succes
En waarom lees jij dit?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://www.hurriyetdailyn(...)=85265&NewsCatID=469
Geen idee, was een trending bericht bij Hurriyet.quote:
Heb jij Hurriyet onder de bookmark?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, was een trending bericht bij Hurriyet.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij Hurriyet onder de bookmark?
LTKDV.
Ik heb 0 bookmarks, ik zie dat gewoon op Twitter voorbij komen, iets met nieuws zoeken voor de FP.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij Hurriyet onder de bookmark?
LTKDV.
Jezus, nu je het zegt zie ik het pas.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niks, hij steekt zijn linker voorpoot in de lucht.
Maar goed dat het de linker was anders zou Triggerkaas weer allemaal vergelijkingen maken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niks, hij steekt zijn linker voorpoot in de lucht.
Tatta.quote:
Jaquote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Zouden jullie ook zo graag zometeen willen werken?
quote:
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je mag voor mij gaan. Van 9 tot half 4.
Suka!quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we elkaar niet gewoon weer even in het Nederlands verrot schelden?
kutkneus.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Kunnen we elkaar niet gewoon weer even in het Nederlands verrot schelden?
trutjequote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
Raarpratende mensen zijn sowieso matig.
Dit is een ideaal moment voor mij om dit topic binnen te vallen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
Raarpratende mensen zijn sowieso matig.
Jij zal wel weer een hazenlip hebben ja.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit is een ideaal moment voor mij om dit topic binnen te vallen.
Nee, hoezo?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zal wel weer een hazenlip hebben ja.
Omdat je raar praat.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, hoezo?Ik heb sowieso niet zo veel met hazen.
Bassie en Adriaan ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:15 schreef Specularium het volgende:
Arnold Schwarzenegger heeft een film gemaakt over Maggi.
Geen idee of ik dat moet gaan kijken.
Nog niks veranderd zie ik :-Pquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:47 schreef timmmmm het volgende:
Lastig allemaal, nieuwe topics als je in bad ligt
Die film zal wel in de soep lopen ...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:15 schreef Specularium het volgende:
Arnold Schwarzenegger heeft een film gemaakt over Maggi.
Geen idee of ik dat moet gaan kijken.
Liggen 2 borden soep in bed, zegt de een tegen de ander: 'maggi erin?'.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die film zal wel in de soep lopen ...
#henklettering
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liggen 2 borden soep in bed, zegt de een tegen de ander: 'maggi erin?'.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Liggen 2 borden soep in bed, zegt de een tegen de ander: 'maggi erin?'.
Beter, nog steeds *ril* , maar nu met kleine letters ;-)quote:
Jij zou nooit meer terugkomen, je had het beloofdquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter, nog steeds *ril* , maar nu met kleine letters ;-)
Ik lieg ongegeneerd :-))quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zou nooit meer terugkomen, je had het beloofd
Wie vind jij woest aantrekkelijk?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Beter, nog steeds *ril* , maar nu met kleine letters ;-)
Nee. Jon Bongiovi in zijn jonge jaren *start het hoongelach zelf alvast maar* ;-)quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie vind jij woest aantrekkelijk?
Tijs van den Brink?
Elflettering is het met jou eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Jon Bongiovi in zijn jonge jaren *start het hoongelach zelf alvast maar* ;-)
Ken betere foto's, maar: JA.quote:
Goede smaak heeft hij op dat punt.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is het met jou eens.
/care wat voor rock *kwijl*quote:
Homo? Niks met homo zijn overigens.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga lekker American Psycho kijken.
[ afbeelding ]
Een man die ander mannelijk schoon niet kan waarderen, is geen echte man.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Homo? Niks met homo zijn overigens.
Ook goed hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een man die ander mannelijk schoon niet kan waarderen, is geen echte man.
Pooltechnisch vrees ik voor de tijdrit morgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:39 schreef Mani89 het volgende:
Het is dat ik een uitgemergeld Tour de France lijf ambieer, anders was een Christian Bale lijf mijn ultieme doel.
Jij hebt Froome, dus er kan je niks gebeuren.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pooltechnisch vrees ik voor de tijdrit morgen.
Is er geen Tourforum ofzo?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pooltechnisch vrees ik voor de tijdrit morgen.
Maar ik vrees voor de figuren die met de grootste kutrenners hoog gaan scorenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt Froome, dus er kan je niks gebeuren.
Ja, en nu moet ik weer irri gaan zijn zodat ze het ergens over kunnen hebben.. Bedankt he?!quote:
Ik wist niet dat je boos zou wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en nu moet ik weer irri gaan zijn zodat ze het ergens over kunnen hebben.. Bedankt he?!
Moslim? ;-Pquote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos zou worden.
Ik kom in vrede.
Owh, en dat is?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ [url=https://s1.yimg.com/bt/api/res/1.2/Xe2D1NV4PnReEw9b89hCBA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9NDgwO2NyPTE7Y3c9NjMwO2R4PTA7ZHk9MDtmaT11bGNyb3A7aD00NzI7aWw9cGxhbmU7cT03NTt3PTYyMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)hmed1.jpg]afbeelding[/url] ]
Doe je broertje in een spoiler joh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ [url=https://s1.yimg.com/bt/api/res/1.2/Xe2D1NV4PnReEw9b89hCBA--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Y2g9NDgwO2NyPTE7Y3c9NjMwO2R4PTA7ZHk9MDtmaT11bGNyb3A7aD00NzI7aWw9cGxhbmU7cT03NTt3PTYyMA--/http://l.yimg.com/os/publ(...)hmed1.jpg]afbeelding[/url] ]
Stop dan hem steeds te appen joh.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je broertje in een spoiler joh.
Goede vraag. Ik nam aan dat er hier een levendige discussie/social talk was.. NOTquote:
Er zit nog niet genoeg wijn in denk ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik nam aan dat er hier een levendige discussie/social talk was.. NOT
In jou?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zit nog niet genoeg wijn in denk ik.
In je "gasten"?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er zit nog niet genoeg wijn in denk ik.
Whatever je wel drinkt.. Water?quote:
Timmm is naar een feestje.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Of is er gewoon leegloop hier? Waar zijn Corrie en Spec? Of liggen die samen aan het strand? En waar is de rest?
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:02 schreef Mani89 het volgende:
Nu moet jij in je eentje Whiskers vermaken Specu.
Broek uit?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:06 schreef YokiKater het volgende:
Ik zit gewoon te genieten in de tuin, het is bijzonder stil .. heerlijk. En af en toe komt er een vliegtuig laag over.
Idemquote:
Valt wel mee toch, kwartiertje ongeveer. Ik ben over een minuut of 3 aan de beurt.quote:
Ja ik stap net de winkel uitquote:
Nee dat was Specu, hij wilde hem in de winkel uittrekken daarom hadden ze hem meegenomen. Hij staat waarschijnlijk al weer in de rij achter je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
Kijk die aders jongens, ik ben in topvorm.
[ afbeelding ]Kan je makkelijk een shot zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:19 schreef Specularium het volgende:
Zie ik ineens die paardenlul van Melissa & Joey.
Kutfilm.
Weinig, weinigquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:43 schreef anonymoussie het volgende:
Heb ik iets gemist vandaag?
Geen zin om terug te lezen.
Hoe waren je vegetarische bitterballen?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:43 schreef anonymoussie het volgende:
Heb ik iets gemist vandaag?
Geen zin om terug te lezen.
Meh, die zijn nog in de vriezer.quote:
Het zag er ook niet echt aanlokkelijk uit eerlijk gezegdquote:Op zondag 12 juli 2015 01:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Meh, die zijn nog in de vriezer.
Het is er niet meer van gekomen.
Ik denk morgen of overmorgen.
Het einde was wel een beetje mwa, maar goed, ik heb hem uitgekeken, en dat is lang geleden dat ik een film heb uitgezien.quote:
Einde was een beetje matig ja. Maar ik was al lang blij dat de kinderen erin eens een keer niet van die aanstellerige jankerds waren.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het einde was wel een beetje mwa, maar goed, ik heb hem uitgekeken, en dat is lang geleden dat ik een film heb uitgezien.
We gingen gewoon weg en het was laat geworden, net als vandaag.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zag er ook niet echt aanlokkelijk uit eerlijk gezegd
Je kunt ze nu toch ook gewoon nog in de over gooienquote:Op zondag 12 juli 2015 01:23 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
We gingen gewoon weg en het was laat geworden, net als vandaag.
Ja of over 5 minuten, jouw keuzequote:
Dan maak je maar trek verdomme.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:35 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Maar ik heb helemaal geen trek in niets nu.
Ik ben trots op je.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die film zal wel in de soep lopen ...
#henklettering
quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is het met jou eens.
Ligt ze al op bed dan? Verras d'r gewoon met een paar warme balletjesquote:Op zondag 12 juli 2015 01:40 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga ze samen met mijn vriendin proeven.
Dus wacht maar ff potverdikkeme.
quote:Op zondag 12 juli 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ze al op bed dan? Verras d'r gewoon met een paar warme balletjes
Watquote:
Maar van Claire kreeg je vast een strakke plasser.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:47 schreef Specularium het volgende:
Die film.
Jimmy Fallus.
Raptors met menselijke trekjes.
LTKDV.
Gelukkig werd die ene vieze slet nog wel opgegeten.
Niet echt, eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar van Claire kreeg je vast een strakke plasser.
Ja, je weet het nooit in A'dam ZO.quote:
Oh, ik dacht dat jij altijd opgewonden raakte van redheads.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet echt, eigenlijk.
Vond haar niks hebben.
quote:Op zondag 12 juli 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd opgewonden raakte van redheads.
Niet de hele tijd.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij altijd opgewonden raakte van redheads.
Ja dat misschien wel, weet niet waar ze nog meer in heeft gespeeld eigenlijk.quote:Op zondag 12 juli 2015 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet de hele tijd.
Maar volgens mij is het ook door deze fantastische rol dat het allemaal wat kut is.
Aldus de user die deze post plaatste: NWS / [Dierenbeul SC] We gaan BBQen! Specu O+quote:Op zondag 12 juli 2015 02:00 schreef Specularium het volgende:
Efteling moet natuurlijk het hele topic weer verneuken met 1 plaatje.
Mag ik nou ook al geen foute opmerkingen meer makenquote:
Tuurlijk wel. Dat is het hele bestaansrecht van deze SC.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik nou ook al geen foute opmerkingen meer maken
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag ik nou ook al geen foute opmerkingen meer maken
Ga die vriendin van je dan eens verwennen met je warme balletjesquote:
Ze slaapt inmiddels.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga die vriendin van je dan eens verwennen met je warme balletjes
Geen zin in.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dan doe jij maar lekker wat in je oven.
Volgens mij praat hij ook gewoon zo tegen zijn moeder, altijd iedereen onder de tafel lullen.quote:Op zondag 12 juli 2015 02:22 schreef Specularium het volgende:
Sven Kockelgod zit Appa hard te ownen.
*gelooftquote:Op zondag 12 juli 2015 02:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat geloofd natuurlijk helemaal niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |