SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Ik.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik ken een leuk mop, wie wil um horen?
Straks ook nog even wat bitterballen denk ikquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Kunnen we niet bij Yoki gaan eten. Die maakt altijd lekkere dingen.
Dit boeit echt helemaal niemand.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
Wat ga je in Amsterdam doen, timmm?
Moet wel ernstig zijn.
Mijn favoriete voedselquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Straks ook nog even wat bitterballen denk ik
Gisteren noemde je me nog een galante manquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je het wat ver vindt, kan je bij LTVDK overnachten heb ik gehoord.
Maar sp3c en corrie moetem ook weer helemaal naar de randstad dus je bent niet alleen als je besluit LTVDK te vies te vinden.
Voor dergelijke besluiten hebben we allemaal begrip
Lees net dat het al uitverkocht is. Heb je een kaartje?quote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lees net dat het al uitverkocht is. Heb je een kaartje?
Een nederige Turk zonder grootheidswaanzin?quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:50 schreef Triggershot het volgende:
Ik ken een leuk mop, wie wil um horen?
Hahaha, ik zou betalen om dat te zien.quote:
Mijn halve kont staat iig niet open.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een nederige Turk zonder grootheidswaanzin?
Ik héb betaald om dat te zienquote:Op zaterdag 11 juli 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou betalen om dat te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |