SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonusvragen:
Je kan ook nog 10 extra punten verdienen voor 2 vragen (5 per vraag).
Vraag 1: Wat gaat de naam worden van de "oude" Grolsch Tent?
Vraag 2: Wat gaat er zaterdag ochtend gebeuren in de Alpha? (zoals voorheen, Always Hardkoor, Lowlands Zingt, Nevermind Tribute etc).
Wanneer moet ik mijn schema ingediend hebben?
De officiële schema zal op 30 juli bekend zijn. Julie hebben tot 29-7-2015 tot 13:00 de tijd om het schema in te dienen.
Succes iedereen!
[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 13-07-2015 10:05:48 ]
Je hebt al een aantal namen, en je mag deze aanpassen tot de 29ste.. dus wees creatief zou ik zeggenquote:Op maandag 13 juli 2015 12:31 schreef theodoor9 het volgende:
Hoe ga je dat trouwens doen met het aantal dj's in de nacht. Dat is natuurlijk geen vast aantal.
En het zou best kunnen dat op zondag ook gewoon 6 bands in de Alpha spelen.
Dat mag natuurlijk gelijk zijn, je kan het zelfde denken. Alleen je pakt dan beide punten natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juli 2015 14:15 schreef theodoor9 het volgende:
Klote, ik zat aan hetzelfde voor zaterdagochtend te denken..
En de eerste de sterkstequote:Op donderdag 16 juli 2015 16:28 schreef indiaantje89 het volgende:
Trouwens grappig om alle lichtingen is door te nemen.
(......)
Voor mij de 2e. Maar eigenlijk vind ik alle lichtingen best goed. Behalve de laatste eigenlijk.quote:
Je hebt La Roux 2 keer op vrijdagquote:Op donderdag 16 juli 2015 13:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Sluwe Vos, Paranoid London, Marcel
Mooi lijstje, eensgezind over de headliners zo te zien, behalve de zaterdag.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 12:54 schreef theodoor9 het volgende:
Vrijdag
Alpha: James Bay, Kodaline, Chef'Special, Paolo Nutini, Limp Bizkit, Ben Howard (headliner*)
Bravo: Roots Manuva, Howling, Four Tet, Hudson Mohawke, Caribou (headliner*), Motor City Drum Ensemble, Ame, Dusky
Heineken: La Roux, Years & Years, Patrick Watson, Tame Impala, Underworld (headliner*), Mark Ronson (late night special)
Zaterdag
Alpha: Thé Lau Tribute, Balthazar, De Jeugd van Tegenwoordig, FFS, Bastille, Chemical Brothers (headliner*)
Bravo: Rico & Sticks, Lianne la Havas, Max Cooper, Joey Bada$$, Hot Chip (headliner*), Paranoid London, Marcel Dettmann, Karenn, De Sluwe Vos
Heineken: Jacco Gardner, Echosmith, Cristine and the Queens, José Gonzales, Rudimental (headliner*)
Zondag
Alpha: New Wave, The Maccabees, All Time Low, Passenger, Kendrick Lamar, Major Lazer (headliner*)
Bravo: Concertgebouworkest, Mo, Awolnation, Todd Terje, SBTRKT (headliner*), What So Not, Boys Noize vs. Baauer, Joost van Bellen
Heineken: Kenny B, Twenty One Pilots, Django Django, Enter Shikari, Interpol (headliner*)
Bonusvragen:
Heineken
Thé Lau Tribute op de eerste spot van de Alpha op zaterdag.
Ja ik bedacht me dat de Heineken waarschijnlijk te klein is wanneer FFS Franz Ferdinand nummers speelt.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 16:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mooi lijstje, eensgezind over de headliners zo te zien, behalve de zaterdag.
Ja altijd lastig dat soort beslissingen. Ik zou Rudimental als Heineken headliner wel overkill vinden als Chemical Brothers ook nog is in de Alpha staat.quote:Op zondag 19 juli 2015 22:50 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja ik bedacht me dat de Heineken waarschijnlijk te klein is wanneer FFS Franz Ferdinand nummers speelt.
Ik ga waarschijnlijk verliezen, vorig jaar zat er ik ook een aantal keer goed naastquote:Op woensdag 22 juli 2015 09:42 schreef theodoor9 het volgende:
Gaat wel een spannende tweestrijd worden op deze manier
Mooie lijst! Ik hoop ook dat Karenn 2 sets doetquote:Op maandag 27 juli 2015 01:06 schreef richolio het volgende:
Vrijdag;
Alpha: Chef'Special, James Bay, Kodaline, Tame Impala, Limp Bizkit, Ben Howard (*headliner)
Bravo: Tove Lo, La Roux, Four Tet, Caribou (*headliner), Hudson Mohawke, Hayden James, Âme, Motor City Drum Ensemble, Dusky
Heineken: Years & Years, All Time Low, Patrick Watson, Paolo Nutini, Underworld (*headliner)
Zaterdag;
Alpha: Balthazar, José Gonzalez, Bastille, DJVT, The Chemical Brothers (*headliner)
Bravo: Rico & Sticks, Joey Bada$$, Max Cooper, Hot Chip (*headliner), Karenn (live), De Sluwe Vos, Karenn, Paranoid London, Marcel Dettmann
Heineken: Rondé, Jacco Gardner, Echosmith, Mini Mansions, FFS, Rudimental (*headliner)
Zondag:
Alpha: Lianne La Havas, Passenger, MØ, Kendrick Lamar, Major Lazer (*headliner)
Bravo: Rhodes, Awolnation, Todd Terje, SBTRKT (*headliner), Boys Noize B2B Baauer, STWO, What So, DJ Tennis, Joost van Bellen
Heineken: Concertgebouworkest, Django Django, Twenty One Pilots, Enter Shikari, Interpol (*headliner)
Vraag 1: Heineken
Vraag 2: Ook een Thé Lau tribute.
Ohquote:Op maandag 27 juli 2015 07:34 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Mooie lijst! Ik hoop ook dat Karenn 2 sets doet
Ik had eerst Lowlands Zingt Hazes, die zei jij ooit. Maar toen bedacht ik me dat dat toch nooit gaat gebeuren en het tactisch niet slim is.quote:Op maandag 27 juli 2015 09:15 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou die bonus vragen hebben weinig nut dit jaar.
Ach nu Heineken de nieuwe sponsor isquote:Op maandag 27 juli 2015 12:15 schreef richolio het volgende:
Ik had eerst Lowlands Zingt Hazes, die zei jij ooit. Maar toen bedacht ik me dat dat toch nooit gaat gebeuren en het tactisch niet slim is.
Ja die heb ik ook fout, als headliner las ik zelfs? Had ik niet verwacht eerlijk gezegd:quote:Op woensdag 29 juli 2015 15:28 schreef theodoor9 het volgende:
La roux in de Bravo zag ik volgens mij
La Roux als headliner ja? Lijkt me sterkquote:Op woensdag 29 juli 2015 15:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook fout, als headliner las ik zelfs? Had ik niet verwacht eerlijk gezegd:
The Maccabees, Passenger, Rudimental, Kendrick Lamar, Major Lazer (headliner*)
Ik ben niet ontevreden
Op een of andere manier dacht ik dat ze veel groter warenquote:
Oh thanksquote:Op zondag 16 augustus 2015 20:22 schreef theodoor9 het volgende:
Voor Four Tet krijg je nog een puntje en Dusky is helemaal goed toch?
Voor Joost kan je ook 2 punten noteren toch? Sluit immers de nacht af.quote:Op zondag 16 augustus 2015 20:28 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh thanksTwee puntjes erbij inderdaad
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |