Hij is nergens te vinden. Ja Google+.... maar dat gebruikt hij niet of zo. Hij heeft het alleen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:39 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kent zijn naam neem ik aan? Gebruik facebook.
Dan kan je hem daar nog wel een bericht sturen. Krijgt hij een mail over.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:40 schreef Casave het volgende:
[..]
Hij is nergens te vinden. Ja Google+.... maar dat gebruikt hij niet of zo. Hij heeft het alleen.
probeer te appen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:43 schreef Casave het volgende:
Weet niet zo goed wat.... ik kan niet spontaan en luchtig doen als ik verliefd ben. Herkenbaar, iemand?
Ik weet niet of ik er dan nog werk en of hij terug komt.. dus kan goed dat ik hem niet meer zie. Het enige is via Google+ of een mailtje sturen naar het gekoppelde mailadres.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:54 schreef jaha het volgende:
Wachten tot die terug is dus. En dan wel hoppa zijn telefoonnummer vragen.
Iets in de richting van 'jammer dat ik je nu een half jaar niet zie, keertje iets drinken?'quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:03 schreef Casave het volgende:
Wat zouden jullie sturen dan?sorry, maar in dit geval ben ik gewoon autistisch.
Vrouwen... altijd dat indirecte gedoe. Als je hem leuk vindt, vraag hem uit verdomme. Als je wilt weten hoe zijn vakantie was... dan vraag je hem wat je hierboven stelt...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:01 schreef Casave het volgende:
Misschien zoiets?
Hey ....,
Hoe is het? Ik vroeg me af of je alweer terug bent uit Azië.. Hoe was backpacken?!
Kom je weer terug bij #naambedrijf#?
Groetjes,
...
hahahaha ja.. moet dat zo direct danquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vrouwen... altijd dat indirecte gedoe. Als je hem leuk vindt, vraag hem uit verdomme. Als je wilt weten hoe zijn vakantie was... dan vraag je hem wat je hierboven stelt...
JE kunt wle openen met hoi hoe gaat het. Maar bij mannen moet jenormaliter gewoon direct zijn, cut the crap. En dan heb je twee keuzes, hij heeft je onthouden en vindt jou wel interessant, of niet dus. Maarja, da trisico moet je toch een keer nemenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:11 schreef Casave het volgende:
[..]
hahahaha ja.. moet dat zo direct danik ben bang dat ik die jongen daarmee afschrik.
Zou jij dat leuk vinden dan?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:03 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Vrouwen... altijd dat indirecte gedoe. Als je hem leuk vindt, vraag hem uit verdomme. Als je wilt weten hoe zijn vakantie was... dan vraag je hem wat je hierboven stelt...
Bijna alle mannen willen een stoere vrouw, zelfstandig en die weet wat ze wil. Zeker niet zon prinsesje dat in haar torenkamertje zit te wachten tot een prins haar komt redden.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zou jij dat leuk vinden dan?
Genoeg mannen die liever de veroveraar willen spelen en haar aanspreken.
Als het zo'n figuur is, zou ik als vrouw zorgen dat je hem toevallig tegen komt. Op zijn werk of iets dergelijks, of naar hetzelfde evenement gaan..
Ja? Weet niet of ze dat mogen geven maar als je het verhaal even uitlegt knijpen ze wel een oogje toequote:
Hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:17 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Bijna alle mannen willen een stoere vrouw, zelfstandig en die weet wat ze wil. Zeker niet zon prinsesje dat in haar torenkamertje zit te wachten tot een prins haar komt redden.
Ja. Sowieso verandert een heftige (gevoelsmatig doorgeslagen) verliefdheid mij in een eetlustloze stotterende en trillende bonk zenuwen die nauwelijks nog geluid uit de strot kan krijgen en geen enkele gedachte meer op een rij kan krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 21:43 schreef Casave het volgende:
Weet niet zo goed wat.... ik kan niet spontaan en luchtig doen als ik verliefd ben. Herkenbaar, iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |