Bwehehquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt ja, gaat erg snel tegenwoordig!
Hier trouwens paar korte scene's van Snafu, de gene die de hoofdrol heeft in Mr Robot.
Snafu zette de toon in The Pacific.
C'est La Vie?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:38 schreef Divje het volgende:
Heb zin in C'est La VieJay Hardway
Tony Junior
JeBroer
____!!
19 Juliquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
C'est La Vie?
Ben ik helemaal vergeten, wanneer is dat ook al weer ?!
Klinkt goed!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:53 schreef Divje het volgende:
[..]party-party. rugzak vol bier en in het dorpspark liggen
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Misschien kom ik wel even mee drinken
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
C'est La Vie?
Ben ik helemaal vergeten, wanneer is dat ook al weer ?!
Danku dankuquote:
Helemaal geweldig, mijn beetje vrije tijd word compleet opgezogen..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:27 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Danku danku
Hoe is het nu?
Na een aantal weken getrouwd te zijn?
Haha mooi mooi, volgens mij ga jij wel vaker naar een verkleed feest, of zit ik er naast?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Helemaal geweldig, mijn beetje vrije tijd word compleet opgezogen..
Zoals je kan zien post ik ook niet veel meer!
Veels te lekker weer, en gewoon te druk in huis als weer minder is!
En reden jou FB van vandaag!
Btw morgen heerlijk fout feestje ik ga als emo of sletje of beide en mijn miep als nerd of american footbal speler
laatste keer was halloween!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Haha mooi mooi, volgens mij ga jij wel vaker naar een verkleed feest, of zit ik er naast?
Maar aan sommige dingen komt een eind, of worden op een laag pitje geplaatst.
En daar is een huwelijk een heel goed excuus voor, als je elkaar de ogen maar niet uit krabt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodbye little friend![]()
![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
Tuulk word ook een dagje ouder hequote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:04 schreef Divje het volgende:
Volgende week tijd om eens wat knopen door te hakken, wat eigenlijk al gebeurd had moeten zijn
Hoii Guyv! Livin' the life lees ik wel weer
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:13 schreef Divje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodbye little friend![]()
![]()
Er staat nog een vraag voor u open!!
Oef, elke dag weer dat confronterende feit dat je ouder wordtquote:
awquote:
Ik maak even een mooi nieuw topic..quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn welkomst post is gewoon weg..
Had ik hem dan in FB moeten plaatsen?
Misschien daar maar eens neerzetten, beetje raar.
Heb het namelijk redelijk normaal geschreven.
Was een mooie binnenkomer iddquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:18 schreef schommelstoel het volgende:
Mijn welkomst post is gewoon weg..
Had ik hem dan in FB moeten plaatsen?
Misschien daar maar eens neerzetten, beetje raar.
Heb het namelijk redelijk normaal geschreven.
Eeuwig zonde dat die weg is gehaald.quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:28 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eeuwig zonde dat die weg is gehaald.
Maar gelukkig hebben we de foto's nog
Volgens mij zingt ze dat nummer in die laatste film jaquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:36 schreef schommelstoel het volgende:
Jennifer Lawrence?
Dat is toch die dame van Hunger Games reeks?
Nooit geweten dat zij ook aan zingen deed.
Hier zit iets anders in het hoofd...
Als je bitch wil chille...![]()
Zo kom je er toch nog achter dat je een gevoelige kant hebtquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij zingt ze dat nummer in die laatste film ja
Maar luister al weken een remix daarvan, en kom er net achter dat dé jennifer lawrence is
Ben dat liedje al zo zat heop die eerste 15 seconden na, dat is wel leuk
Gevoelige kant? Watquote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Zo kom je er toch nog achter dat je een gevoelige kant hebt![]()
En nu ga ik episode 3 van Mr Robot kijken
Beetje zoals de sex?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij zingt ze dat nummer in die laatste film ja
Maar luister al weken een remix daarvan, en kom er net achter dat dé jennifer lawrence is
Ben dat liedje al zo zat heop die eerste 15 seconden na, dat is wel leuk
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:13 schreef Divje het volgende:
Dat heb ik ook altijd met van die mooie toppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goodbye little friend![]()
![]()
Het is de aller, aller allerlaatste.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met van die mooie toppen.
Met een lied van Heino erbij om zijn stemming te benadrukken.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:51 schreef Insomnia_ het volgende:
het leven is geen lolletje zou LR gezegd hebben.
En een ongelofelijke krentquote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Een zanger van de Britse boyband Rewind is vrijdag onwel geworden in het vliegtuig, nadat hij zoveel mogelijk kleding had aangetrokken om te voorkomen dat hij extra moest betalen voor zijn bagage.
De zanger droeg in totaal zes T-shirts, vijf truien, drie spijkerbroeken, twee joggingbroeken, twee jassen en twee hoeden.
deze persoon is niet zo slim
Het is een teken....voorbestemt enzoquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:30 schreef Divje het volgende:
en wéér kom ik dat kloteplaatje van KB tegen bij het zoeken naar die gif
Nee hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is een teken....voorbestemt enzo
Ha, donderdag wezen kijken eindelijk. Zag er goed uit, maar was niet de enige die het wil. Formuliertje ingevuld en nu afwachten.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
hey scrummie ben je er weer hoe gaat het met je casa in het duitse
Pfff weer wachtenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ha, donderdag wezen kijken eindelijk. Zag er goed uit, maar was niet de enige die het wil. Formuliertje ingevuld en nu afwachten.
Ja, maar ja. Ik zie de kansen eerlijk niet zo groot inquote:
Nopequote:
Ja, maar het is wel echt een wegkijk filmquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Nopewas gister begonnen met Insurgent, maar die pakte me niet helemaal.
Denk dat morgen een rustig film dagje wordtdan komt ie wel voor bij
Was 't wat ?
Ahh zoals verwacht dusquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel echt een wegkijk film. Vond het zo'n exacte kopie van deel 1, dat was echt bizar op sommige momenten
. Scene's konden zo gekopieerd zijn maar dan met nieuwe acteurs en nieuwe setting. Maar geen spijt van, vond het een toffe film.
Ja, vond ik welquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh zoals verwacht duswel een beetje eye-candy? goede cgi enzo?
Ahh da's wel tofquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel. En heel erg het 'oude' JP gevoel. Had ik, beetje nostalgie
Ja het is vakantiequote:Op zondag 12 juli 2015 12:46 schreef Divje het volgende:
Fijne vakantie (ja toch?) MF
Stokbroodje als ontbijt, heerlijk nomnom
quote:
Ongeveer twee weken. Ben vlakbij t Gardameer. Ben meer van de pretparken.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:51 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe lang ga je heen? Is er strand? Of ga je fonteintjes slopen in Rome
Ohh nice. Mooie omgevingquote:Op zondag 12 juli 2015 12:52 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ongeveer twee weken. Ben vlakbij t Gardameer. Ben meer van de pretparken.
quote:Op zondag 12 juli 2015 12:57 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Net even een groepje fietsers zonder shirt gezien.
Hahaquote:Op zondag 12 juli 2015 12:58 schreef Divje het volgende:
Dat nieuwe seizoen BattleBots is wel erg gaaf trouwens
[..]
Ik zal vrouwen nooit begrijpen
Waren het mooie mannen op racefietsen of waren het dikke dronken duitsers?quote:
Sixpackiequote:Op zondag 12 juli 2015 13:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Waren het mooie mannen op racefietsen of waren het dikke dronken duitsers?
Hij is fijn(tjes).quote:Op zondag 12 juli 2015 20:02 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachenen gaf vervolgens een instemmend knikje
ja redelijkquote:Op zondag 12 juli 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is fijn(tjes).
Hoi allemaalgoed weekend gehad?
Hoiiquote:Op zondag 12 juli 2015 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij is fijn(tjes).
Hoi allemaalgoed weekend gehad?
Ja, prima weekend. Ben al een beetje aan het voorbereiden op mijn zes dagen Ibizaquote:
Zo! Dat is best veel Divquote:Op zondag 12 juli 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoii
Redelijk weekend ja. Vandaag driekwart pakkie shag gerookt(wel 25gr) wat 'n kutdag zonder een blow
Pfff wat veel. Werd je daar niet kotsmisselijk van of juist niet? Hielp het?quote:Op zondag 12 juli 2015 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik in kliniek zat om af te kicken rookte ik de eerste dagen meer dan 2 pakjes per dag![]()
Staat er een beetje raar zie ik nuquote:Op zondag 12 juli 2015 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo! Dat is best veel DivMaar logisch. Best even wennen als je niet meer blowt. Knap van je
sigaretten? of shagquote:Op zondag 12 juli 2015 21:51 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen ik in kliniek zat om af te kicken rookte ik de eerste dagen meer dan 2 pakjes per dag![]()
Echt helpen doet het niet.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pfff wat veel. Werd je daar niet kotsmisselijk van of juist niet? Hielp het?
Da's hier andersomquote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sigaretten, shag vind ik echt niet te roken.
Als ik rijk was nam ik jullie allemaal meequote:Op zondag 12 juli 2015 21:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Staat er een beetje raar zie ik nu3/4 van 25gr
valt nog mee dus gezien meestal 3 dagen doe met een 40gr pakkie
Maar oeehhh. Ik mis die blow. Al die gevoelens. bah bah bah. Maar ach, doorzetten en komt wel weer goed![]()
Je gaat weer naar Ibiza? Wat fijnHéérlijk
[..]
sigaretten? of shag
Zat er vanmiddag aan te denken om me op te laten nemen
Ik rook nog steeds wel erg veel.quote:Op zondag 12 juli 2015 21:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's hier andersom
Sigaretten zijn zo droog, bah
Ik vind het hartstikke stoer. Je hebt het toch maar mooi gedaanquote:Op zondag 12 juli 2015 21:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt helpen doet het niet.
Het is alleen fijn om wat te doen te hebben, dus toen zat ik met anderen hele dagen in de tuin te roken.
En het is fijn om iets met je armen te doen omdat je na het stoppen met alcohol nogal eens fors gaat trillen voor en paar weken
Lekker joh! Geniet er vanquote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef MotherFoker het volgende:
Hallo. Zit lekker op t balkon met een wijntje.
Wat helpt beter wb roken eigenlijk, in 1x stoppen, of afbouwen..quote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik rook nog steeds wel erg veel.
Maar ach, dat komt nog wel een keer.
quote:Op zondag 12 juli 2015 21:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als ik rijk was nam ik jullie allemaal mee
Ik geloof bij geen een verslaving dat afbouwen helpt.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:01 schreef Divje het volgende:
Wat helpt beter wb roken eigenlijk, in 1x stoppen, of afbouwen..
Hmm ja heb je wel gelijk in ja. Ik dacht nog van, 'hee, ik koop gewoon een kleiner pakkie shag' resultaat is dat ik vaker naar de winkel moetquote:Op zondag 12 juli 2015 22:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof bij geen een verslaving dat afbouwen helpt.
Hoewel je bij sommige wel moet afbouwen omdat je anders vies dood gaat.
Bij roken moet je gewoon in 1x stoppen, afbouwen helpt niets voor een verslaafd brein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:42 schreef theguyver het volgende:
mooie strik op mijn bakkes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof feestje gehad zo te zien?
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op zondag 12 juli 2015 23:42 schreef theguyver het volgende:
mooie strik op mijn bakkes!Beetje Minnie Mouse, maar dan zonder die grote oren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
altijd een feest als theguyver is geweest!quote:Op maandag 13 juli 2015 11:12 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Beetje Minnie Mouse, maar dan zonder die grote oren.
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:18 schreef kalinhos het volgende:
Scrummie laat het rusten in dat Ebola topic johHardstikke gek om er op te blijven reageren.
Jup, vond m grappig ... maar vond men in tights beter, zelfde makers..quote:Op maandag 13 juli 2015 18:37 schreef schommelstoel het volgende:
Goedenavond allen![]()
Iemand de film Spaceballs al eens gezien?
Denk dat ik die straks eens ga kijken
Hoorde al zo vaak wat over de film Spaceballs, nooit de moeite genomen.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, vond m grappig ... maar vond men in tights beter, zelfde makers..
ow en check deze ook ff
Star Wars Episode VII: Behind the Scenes
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:50 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoorde al zo vaak wat over de film Spaceballs, nooit de moeite genomen.
Men in Tights is sowieso een klassieker die je gezien moet hebben!
Ik zie het altijd als de engelse versie van Monty python and the holy grail
Shit, ik bedoelde het ook zo, men in tights is een Amerikaans versie(antwoord) van monty python and the holy grail.quote:Op maandag 13 juli 2015 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]Monty python is ook engels flapdrol!
Mel Brooks de screenwriter en director, komt uit de VS! van spaceballs men in tights Blazing Saddles etc..
Die heb ik destijds in de bioscoop gezienquote:Op maandag 13 juli 2015 19:02 schreef Divje het volgende:
Gewoon deze kijken: Starship Troopers (1997) - IMDb
quote:Op maandag 13 juli 2015 19:02 schreef Divje het volgende:
Gewoon deze kijken: Starship Troopers (1997) - IMDb
Ford Hamill en fischer spelen alle 3 mee zelfs warwick davis zit er in... niet dat je m zal zienquote:Op maandag 13 juli 2015 19:20 schreef schommelstoel het volgende:
Gaat Mark Hamill nou wel, of niet mee spelen TFA?
Hij zit wel in het filmpje dat je me stuurde namelijk.
-
Volgens de IMDB pagina wel dus.![]()
quote:Op maandag 13 juli 2015 18:18 schreef kalinhos het volgende:
Scrummie laat het rusten in dat Ebola topic johHardstikke gek om er op te blijven reageren.
SCRUM!quote:Op maandag 13 juli 2015 19:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben best gek, maar wil het nog 1 keer goed doen.
neem scc vak z4quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
![]()
sorry
is nou eenmaal de enigste plek in het stadion waar iets van sfeer is
rasist!1!!1!!!!!quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
neem scc vak z4
opblaasbanaantje gooien niets mis mee
Pas op dat je niet ziek wordt hequote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
![]()
sorry
ik ga niet zonder shirt staanquote:
Als je het zo stelt kan ik het me nog voorstellen. Nee, toch niet. Lul.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:03 schreef Tjacka het volgende:
![]()
sorry
wat heeft je broertje gedaan dan?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:04 schreef Insomnia_ het volgende:
ik boycot nederlandse stadions tot mn broertje weer mag
En voor de wedstrijd natuurlijk onder een viaductje springenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga niet zonder shirt staan
sta gewoon rustig boven aan met een biertje en zing wat mee
daar heb je een goed punt. Maar toch ,even zeiken op je is ook wel lekker. Wel tof voor je dat weer gaat na verleden jaarquote:Op maandag 13 juli 2015 22:05 schreef Tjacka het volgende:
maar ja scrum
jij kan moeilijk praten anders
bijna mof en al jaren niet in een stadion geweest
tja
vast blaadjes en jogy ten schande gezetquote:
Hahahaha, ja, maak er eens een topic overquote:Op maandag 13 juli 2015 22:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vast blaadjes en jogy ten schande gezet
hun macht gaat veel verder dan bnw tegenwoordig
OM seponeerde zaak.quote:
dat deed ik daar voor ook alquote:Op maandag 13 juli 2015 22:06 schreef Divje het volgende:
[..]
En voor de wedstrijd natuurlijk onder een viaductje springen
Gadverdamme, wat een kutstreek. Kan ie zeker ook niet meer tegen in beroep? Wat een landquote:Op maandag 13 juli 2015 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
OM seponeerde zaak.
maar alsnog hij krijgt SV tot einde van dit seizoen ongeveer.
bahbahbah
ja echt viesquote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een kutstreek. Kan ie zeker ook niet meer tegen in beroep? Wat een land
watching football is not a crimequote:Op maandag 13 juli 2015 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een kutstreek. Kan ie zeker ook niet meer tegen in beroep? Wat een land
haha echt welquote:Op maandag 13 juli 2015 22:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vast blaadjes en jogy ten schande gezet
hun macht gaat veel verder dan bnw tegenwoordig
wel de bedoelingquote:Op maandag 13 juli 2015 22:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha echt wel
Hoop toch wel weer 1x per maand te gaan dit jaar als dat financieel lukt. Jij weer elke wedstrijd?
Die Willems he.. WAT EEN DOM HOOFD HEBTIE!quote:Op maandag 13 juli 2015 22:12 schreef Divje het volgende:
Godverdomme![]()
![]()
Moet altijd zo hard lachen om die foto
Hahaha die rants van jou waren altijd zo mooiquote:Op maandag 13 juli 2015 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die Willems he.. WAT EEN DOM HOOFD HEBTIE!
nice. wil eigenlijk ook keer europa uit en vriend van me ook wel weer eens. Hij was erbij in finale 95 en 96. prachtige foto's heeft hij daarvan en schitterende jaar boeken van gemaakt. Zal wel eens wat foto's van nemen.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel de bedoeling
heb een hoop geld gespaard en kan alle wedstrijden thuis financieel en 6 uit.![]()
Was het goeie 2cb? Hallucinaties enzo? Ik heb paar keer gedaan maar zag er maar weinig raars mee. Toen x bij genomen, dat was. Apart.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
dit weekend 2-cb gehad
en ik heb nog steeds last van mijn kaak
ga denk ik weer een tijdje niet meer doen
En elk woord was gemeend! Ik heb 'n tijdje echt een hekel aan dat ventje gehadquote:Op maandag 13 juli 2015 22:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaha die rants van jou waren altijd zo mooi
Nee niet die dm boven halen dat ik m'n scherm amper meer kon lezen. was gewoon legitiem testje.quote:
M'n haat richting Willems is ook wel wat afgezwakt ja, hij kan verdomd fijne voorzetten gevenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En elk woord was gemeend! Ik heb 'n tijdje echt een hekel aan dat ventje gehad. Maar nu valt het wel mee. Blijft wel dom.
Ehh.. Hoef dat al niet meer te doenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee niet die dm boven halen dat ik m'n scherm amper meer kon lezen. was gewoon legitiem testje.
europa uit is een ervaring voor je levenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
nice. wil eigenlijk ook keer europa uit en vriend van me ook wel weer eens. Hij was erbij in finale 95 en 96. prachtige foto's heeft hij daarvan en schitterende jaar boeken van gemaakt. Zal wel eens wat foto's van nemen.
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nee niet die dm boven halen dat ik m'n scherm amper meer kon lezen. was gewoon legitiem testje.
er zijn nu gele tods op de marktquote:Op maandag 13 juli 2015 22:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Was het goeie 2cb? Hallucinaties enzo? Ik heb paar keer gedaan maar zag er maar weinig raars mee. Toen x bij genomen, dat was. Apart.
klinkt leukquote:Op maandag 13 juli 2015 22:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
er zijn nu gele tods op de markt
word door sommige dealertjes verkocht maar zit gewoon 13 gram 2cb in
wij wisten het maja
had 1,5 gehad
dus heb best wel wat vreemde dingen gezien ja
had soms ook dat ik in eens een vrouwtje zag ofzoquote:Op maandag 13 juli 2015 22:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
klinkt leuk. rare patronen enzo? op muren? Of echt bizarre dingen?
wanneer ga jequote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
DivGod![]()
Zal vreemd zijn zes dagen zonder jullie, maar ja, vakantie is ook wel lekker
Het is je gegundquote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
DivGod![]()
ik niet ik ben een vroom userquote:Op maandag 13 juli 2015 22:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is je gegundheerlijk!
In gedachten liggen we allemaal in de bosjes naar je te gluren
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had soms ook dat ik in eens een vrouwtje zag ofzo
maar het was niet vergelijkbaar met paddos
Van genietenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
DivGod![]()
Ja, daar woon ik praktisch naast dus dat is het makkelijkste.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
goede vlucht dan alvast vlieg je van schiphol
Ohh, zie het alweer gebeuren. Lavje slaapt pas als ze op 't strand ligt met 'n cocktailquote:Op maandag 13 juli 2015 22:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet eigenlijk slapen nu maar lukt niet.
Dankjewel!
ja is wel beste dan.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar woon ik praktisch naast dus dat is het makkelijkste.
Thanks Insoquote:Op maandag 13 juli 2015 22:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja is wel beste dan.
safe flight and have fun
Misschien in het vliegtuig wel een poosjequote:Op maandag 13 juli 2015 22:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh, zie het alweer gebeuren. Lavje slaapt pas als ze op 't strand ligt met 'n cocktail
Lekker is dat altijd.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien in het vliegtuig wel een poosje
ik vind het met x maar echt kutquote:Op maandag 13 juli 2015 22:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaaf.
Heb wel 's met X gehad (of iets wat er door zat, weetniet) dat m'n ex ineens een zonnebril op had. Oh the memory's.
Jaa, je moet wel even slapen hoorquote:Op maandag 13 juli 2015 22:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien in het vliegtuig wel een poosje
Scheelt dat veel qua prijs?quote:Op maandag 13 juli 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
ik woon ook het dichtsbij schiphol maar ga vaak via eindhoven of dusseldorf
erg he
Ik woon dicht bij southampton airport.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
erg he
die ryanair dingquote:Op maandag 13 juli 2015 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik woon dicht bij southampton airport.
Maar vlieg altijd via London.
genant he
Nee, je hebt groot gelijk . Gaat daar allemaal wat sneller dan op Schiphol.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
erg he
Is ook hoor, was een periode dat ik veel te veel troep slikte. Laatste keer is alweer 2 jaar terug ofzo.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind het met x maar echt kut
omdat het een signaal is dat je veel te hard ga
naja wat ik te hard vind gaan
daar heb ik ook erg vaak mee gevlogen vroeger naar londonquote:Op maandag 13 juli 2015 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Ik vlieg via Weeze als ik vlieg, in Duitsland
jaquote:
2 tot 3 dagen aan de pep zonder slaap ga je ook hele rare dingen van zien.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook hoor, was een periode dat ik veel te veel troep slikte. Laatste keer is alweer 2 jaar terug ofzo.
heb een keer in mijn hele rebelse periode wel eens een dag door gegaanquote:Op maandag 13 juli 2015 22:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is ook hoor, was een periode dat ik veel te veel troep slikte. Laatste keer is alweer 2 jaar terug ofzo.
Nee, dan ga je echt te hard ja. Niet fijn.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb een keer in mijn hele rebelse periode wel eens een dag door gegaan
eerst paddos en dan x
had toen 2,5 in 1,5 uur ofzo
dat was niet echt chill
hoi ik heb mijn ouders in ilowa in polen ken je datquote:Op maandag 13 juli 2015 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Het slechtste airport waar ik OOIT ben geweest is toch wel die van LA.
Wat was dat kut zeg.
Sowieso Amerikaanse airports en douane zijn GROTE debielen
Ik op een airport op Portoquote:
Opgezocht.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik heb mijn ouders in ilowa in polen ken je dat
quote:Op maandag 13 juli 2015 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik op een airport op Porto
Dacht dat ik nog wel kon gaan roken en een broodje halen, opeens opgeroepen omdat het vliegtuig wilde vertrekken
echtquote:Op maandag 13 juli 2015 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opgezocht.
Mijn oma woont daar echt heel dichtbij het grootste deel van het jaar wooow
Het is ook té.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tjacka en ik vinden coke te lekker.
Boh, die zelfverzekerdheid zou ik graag terug willenquote:Op maandag 13 juli 2015 22:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus niets he. Paar keer gehad, maar snapte de hype niet.
Dan heb ik nooit goed spul gehad gok ik. Ach ja. Klinkt goed in elk gevalquote:Op maandag 13 juli 2015 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is ook té.
[..]
Boh, die zelfverzekerdheid zou ik graag terug willen
En het gevoel de volgende ochtend onder de douche. Tintelingen over m'n lichaam, elke aanraking leek wel een orgasme. Vreemd
Wel duur voor je het weet is 2 gram weg op 1 avondquote:Op maandag 13 juli 2015 22:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Het is ook té.
[..]
Boh, die zelfverzekerdheid zou ik graag terug willen
En het gevoel de volgende ochtend onder de douche. Tintelingen over m'n lichaam, elke aanraking leek wel een orgasme. Vreemd
Dat kon ook een effect zijn van die lading drank die er dan in kanquote:Op maandag 13 juli 2015 22:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan heb ik nooit goed spul gehad gok ik. Ach ja. Klinkt goed in elk geval
Het is idd duur spul. Maargoed, gezien het de 1ste en laatste keer was zal 't effect ook wel wat heftiger zijn geweest.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel duur voor je het weet is 2 gram weg op 1 avond
hoe is de staat van de wegquote:Op maandag 13 juli 2015 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou ja, heel dichtbij.
Maar wel in die regio ja
Pools.quote:Op maandag 13 juli 2015 22:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe is de staat van de weg
of weet je dat niet
Zal aan de grens wel wat verbeterd zijn gok ik zo verder.quote:
toen ik op roadtrip was waren de gratis wegen echt kutquote:Op maandag 13 juli 2015 23:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zal aan de grens wel wat verbeterd zijn gok ik zo verder.
Klopt.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toen ik op roadtrip was waren de gratis wegen echt kut
maar de tolwegen prima te doen
vertelquote:Op maandag 13 juli 2015 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Vedomme, moet nu weer lachen om de avonturen die wij vroeger met de autoritten naar Polen hadden
Op sommige dagen uren voor de douane wachtenquote:
dat klinkt goedquote:Op maandag 13 juli 2015 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op sommige dagen uren voor de douane wachten
En dan uiteindelijk nog doorzocht worden ook omdat mijn moeder, mijn broertje en ik een Pools paspoort hadden en mijn vader niet.
Daar snapte ze vaak niets van.
Lekke banden rijden op de Poolse wegen. Smerig Pools post communistisch voedsel eten.
Dat waren tijden.
Ik kon er als kleine inso minder van genieten dan ik er nu om kan lachen.quote:
kunnen ze niet autorijden danquote:Op maandag 13 juli 2015 23:09 schreef Tjacka het volgende:
omg mijn ouders moeten over de gevreesde a18
heb net een hotel voor hun daar geboekt
ik ben echt dom
Zolang je niet op feestdagen rijd zal het wel meevallenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn pa heel goed hoor
maar bang dat hij in de stress raakt
ik was er toen over heen en ik vond het best heftigquote:Op maandag 13 juli 2015 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zolang je niet op feestdagen rijd zal het wel meevallen
Niets mis mee man, prima wegdekje joh.quote:Op maandag 13 juli 2015 23:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik was er toen over heen en ik vond het best heftig
maar ach
als hij gewoon niet te hard rijd
het orginele wegdek uit 1935 ligt er nog
sint petersburg lijkt mij echt niksquote:Op maandag 13 juli 2015 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil zo graag vanuit Polen een citrytripje St Petersburg of Moskou doen.
Maar is bijna niet op budget te doen.
Vanuit Polen vaak nog 200 euro tickets pp.
Visum voor 50-100 euro pp.
Niet te doen.
Niets mis met st petersburgquote:Op maandag 13 juli 2015 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sint petersburg lijkt mij echt niks
vanwege de verhalen
Guuuuuut murning.quote:
Mijn neefjes is ook een baas maar af en toe heeft hij een corrigerende dreun nodig.quote:
jij hebt dat ookquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mijn neefjes is ook een baas maar af en toe heeft hij een corrigerende dreun nodig.
Wie? En nee ben geen lambiekje. Zit in Italië nu.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht dat jij weg gepest was door scrum?
leukquote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:46 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Wie? En nee ben geen lambiekje. Zit in Italië nu.
kinderen je hebt er echt niks aanquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:12 schreef MotherFoker het volgende:
Ulgh Jayliegh mijn nichtje is een scene aant schoppnen. Ze had een duikbril en snorkel. Heeff ze eraf grhaald en nu zeurt ze dat het niet goed zit. Ze is gaan stampene en schreeuwt: IK WIL EEN NIEUWEE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |