Paupers zullen altijd een jailbreak "nodig" hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je nog echt wel een jailbreak nodig? De versie originele iOS versies wordt steeds veelzijdiger van zichzelf
Kan je het niet rechtstreeks laten updaten via instellingen? Bij mij lukte het met m'n oude gejailbreakte iPhone toen iOS 7 net uitkwam. De jailbreak was weg, maar alles wat op de telefoon stond (behalve jb apps) was er nog. Na het updaten kan je dan de nieuwste jb erop zetten.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Volgens mij heb ik ooit iets gelezen over de telefoon back-uppen en vervolgens ipv. upgrade en de telefoon terugzetten naar fabrieksinstellingen. Dan zou hij al de nieuwe software installeren omdat eerdere versies door Apple offline gehaald zijn? Zo niet, vanaf het moment van terugzetten naar fabrieksinstellingen, zou de jailbreak verwijderd zijn, waardoor de telefoon probleemloos te upgraden is naar 8.4. Daarna zou ik een back-up terug kunnen zetten en daarna weer jailbreaken met de nieuwe Taig.
Klopt dit? Zie ik iets over het hoofd?
Updaten altijd via iTunes doen. Niet "over the air"quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef Knitted het volgende:
[..]
Kan je het niet rechtstreeks laten updaten via instellingen? Bij mij lukte het met m'n oude gejailbreakte iPhone toen iOS 7 net uitkwam. De jailbreak was weg, maar alles wat op de telefoon stond (behalve jb apps) was er nog. Na het updaten kan je dan de nieuwste jb erop zetten.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Updaten altijd via iTunes doen. Niet "over the air"
En ik heb ook jailbreak.
Ga toch niet betalen voor de apps. Tomtom kost al 80 euro
Het is wel handig als je nog back-ups wil maken, maar ik dacht: schijt, heb er toch bijna niks opstaan. Lukte perfect.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Wat ben jij een droeftoeter. iPhone van de lieve Sint gekregen zeker?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 20:16 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
En ik heb ook jailbreak.
Ga toch niet betalen voor de apps. Tomtom kost al 80 euro
Voor mijn iPad wil ik toch echt XBMC / Kodi om films af te kunnen spelen van USB of NAS.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb je nog echt wel een jailbreak nodig? De verse originele iOS versies wordt steeds veelzijdiger van zichzelf
Ik kwam er achter dat Pangu jailbreaks dat verhinderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 19:48 schreef Knitted het volgende:
[..]
Kan je het niet rechtstreeks laten updaten via instellingen?
Geeft niet, als je 80¤ teveel hebt mag je die bij mij inleverenquote:Op zaterdag 11 juli 2015 00:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat ben jij een droeftoeter. iPhone van de lieve Sint gekregen zeker?
USB dan niet, maar met FileBrowser in combinatie met CinexPlayer kan ik prima bestanden afspelen vanaf de NAS.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voor mijn iPad wil ik toch echt XBMC / Kodi om films af te kunnen spelen van USB of NAS.
Zolang Apple allerlei restricties aan multimedia blijft stellen, zit er voor mij niks anders op.
Heb momenteel dus ook iPad met jailbreak en ben heel blij met XBMC, speelt prima af van NAS.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 21:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
USB dan niet, maar met FileBrowser in combinatie met CinexPlayer kan ik prima bestanden afspelen vanaf de NAS.
Ik gebruik sinds ongeveer een jaar Infuse 3Pro (eenmalige 9,99 euro voor betaald) dit werkt fantastisch met mijn NAS en andere computers/mediaspelers die in het netwerk staan. Infuse speelt praktisch alles af op de iPad (mini2 in mijn geval) en iPhone (5s in mijn geval) en werkt super goed en heeft ook Chromecast ondersteuning (kan niet alle formaten doorsturen helaas) en nog fijner opensubtitles.org is ondersteund voor Engelstalige of (als beschikbaar) Nederlandstalige ondertiteling bij films/series. Daarnaast haalt ie ook automatisch de metadata binnen van films/series.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 15:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Voor mijn iPad wil ik toch echt XBMC / Kodi om films af te kunnen spelen van USB of NAS.
Zolang Apple allerlei restricties aan multimedia blijft stellen, zit er voor mij niks anders op.
Dat is altijd met jailbreak. DFU-mode en herstellen via iTunes.quote:Op woensdag 15 juli 2015 11:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nondeju, na hebben gekozen voor herstellen fabrieksinstellingen blijft telefoon hangen. Grrrr.
Ga ik strax idd doen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat is altijd met jailbreak. DFU-mode en herstellen via iTunes.
DFU mode en dan herstellen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nu zie ik op het scherm rood itunes logo met usb-kabelte maar itunes detecteert de iphone niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |