abonnement Unibet Coolblue
pi_165887499

Credits voor Danique V.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 13 oktober 2016 @ 11:11:22 #27
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_165927179
Afscheidsfeest. Foto`s en dankwoord van Cees.
Afgelopen zaterdag 8 okt. j.l. heb ik een party voor ons georganiseerd voor ons samen met het publiek. Iedereen die er graag bij wilde zijn was welkom. En dat was, ondanks de korte periode om het kenbaar te maken, een succes.
Diep onder de indruk van de warme woorden van alle aanwezigen en van Rowena, Billy en Cemal. Billy overhandigde mij een prachtig horloge wat elke Utopiaan krijgt indien hij/zij de 15 maanden haalt. Ze had het er zichtbaar moeilijk mee. De sfeer was geweldig en zo vierde ik mijn afscheid en mijn behaalde doel van 15 maanden. Als oudste deelnemer ooit en als langstzittende 40, 50 en 60 plusser, ben ik daar heel trots op. Daarvoor bedankt ik mijn mede-Utopianen en mijn geliefde dochters, kleindochters, zus, broer en verdere familieleden die mij allen door dik en dun hebben gesteund.
Tevens dank ik u allen die ik in de afgelopen periode heb ontmoet hier bij ons in Utopia. Maar ook diegene die dit leest en naar ons programma kijkt. Zonder u was er geen Utopia en had ik nimmer deze fantastische ervaring mee kunnen maken.
Bedankt voor uw steun! Afscheid nemen bestaat niet dus : Tot Ziens!


https://utopiacourant.nl/(...)-dankwoord-van-cees/
pi_165931557









Cap puzziepie





































TEAM BAKSTEEN
pi_165966010
Mooie fotoserie, maar ik blijf erbij dat de andere bewoners beter af zijn zónder deze ouwe saggerijnige over de datum bejaarde man. Dat eeuwige commentaar van hem op anderen terwijl hij nooit eens in de spiegel keek. Het gaf inderdaad wel iets om over te praten maar nu lijkt de rust te zijn weergekeerd en de bewoners weer meer zichzelf. Zélfs voor de schoonmaak hebben ze deze mafCees écht niet nodig en redden ze zichzelf prima. Dag smeerCees, het ga je goed en succes met je rammelende botten. Nu weer solliciteren naar een échte baan want het wordt tijd dat je eens iets voor de echte gemeenschap gaat betekenen nadat je deze 15 maanden alleen maar hebt lopen klagen en bakjes verzetten en bijvullen. Tot je 67ste nog ff bikkelen net als elk ander individu.
pi_170051441
Cees is erg ziek.Laten we hopen op een goede afloop.
Ik wens Cees heel veel sterkte met hoop op genezing.💋
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 81% gewijzigd door Aggie46 op 06-04-2017 22:53:53 ]
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_170054576
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 21:20 schreef Aggie46 het volgende:
Cees is erg ziek.Laten we hopen op een goede afloop.
Ik wens Cees heel veel sterkte met hoop op genezing.💋
Ojeee, wat is er aan de hand dan?
pi_170054607
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 22:53 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Ojeee, wat is er aan de hand dan?
Heb het net gewijzigd, zie boven.Triest, ik gun het niemand en hem ook niet.
Zijn kookgedoe ging zo goed.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
  donderdag 6 april 2017 @ 22:55:21 #33
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_170054623
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 21:20 schreef Aggie46 het volgende:
Cees is erg ziek.Laten we hopen op een goede afloop.
Ik wens Cees heel veel sterkte met hoop op genezing.💋
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaaah ;( Sterkte voor Cees O+
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_170054624
sterkte ceessioni
pi_170054670
Ach wat in en in triest.
pi_170054681
Jeetje.... dat klinkt niet goed.....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_170054706
Arme Cees O+
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_170055548
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_170057948
Tjonge Cees. Wat een vreselijke uitslag.
pi_170070925
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 21:20 schreef Aggie46 het volgende:
Cees is erg ziek.Laten we hopen op een goede afloop.
Ik wens Cees heel veel sterkte met hoop op genezing.💋
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dochter van Cees heeft ook op dat bericht gereageerd.Hopelijk valt die biopt uitslag mee!


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  zaterdag 15 april 2017 @ 16:45:13 #41
251975 kissaa
fka: kissa
pi_170240272
Sterkte en beterschap gewenst Cees!
pi_170284259
Cees schreef op 14 april :

Woensdag om 7 uur gemeld in het AVL te Amsterdam voor een dagopname biopt operatie.Het viel tegen(bloedingen) dus moest ik een nachtje blijven.Sinds gistermiddag thuis. Nog een beetje moe en duf gevoel.
Operatie is gestart onder gehele narcose en de behandelend arts is 1 uur en 17 minuten bezig geweest om materiaal uit de ureter te halen voor verder onderzoek.
Ze gaan via de plasbuis door de blaas De lengte van de urineleider is bij volwassenen personen ca. 25-35 cm, de doorsnede 3 tot 4 mm.van darmachtig materiaal.De arts is niet in staat geweest om de tumor bovenin te bereiken. Daar er ook onderin de ureter kleine tumoren zijn gevonden ( niet gezien op de scans kleiner dan 0,5 cm) daarvan is nu een biopt genomen.De uitslag daarvan krijg ik 26 april. Prognose (95% zeker) nu n.a.v. deze nieuwe info , geen chemo omdat men kiest voor zekerheid dus wegnemen van de ureter en de nier en de omliggende lymfeklieren. Planning daarvoor volgt verwachting uiterlijk half mei Ik hou u op de hoogte.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_170376254
Ik vraag me nu af of die extreme vermoeidheid die hij de laatste tijd in Utopia had niet hiermee te maken had.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_170402367
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 09:43 schreef Injetta het volgende:
Ik vraag me nu af of die extreme vermoeidheid die hij de laatste tijd in Utopia had niet hiermee te maken had.
Dat zou best kunnen.
Plus dat hij "maandverbandjes"had.
Maar het valt wel op dat eerst Paul, uit de eerste lichting, last had én kanker bleek te hebben aan zijn prostaat.
Paar dagen geleden zei Cemal dat hij niet goed kon plassen.
Maar van Cees is het echt niet goed.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_171072797
20 mei 2017
Lieve mensen,

Excuses voor het feit dat ik zo laat reageer op al uw steunbetuigingen.
Ik concentreer mij nu op lichaam en geest. Een algeheel gevoel van onbehagen houdt mij op dit moment in de greep. Ik heb veel napijn, slaap slecht en sinds gisteren is gebleken dat ik in het ziekenhuis een bacterie heb opgelopen. Ik ben nu gestart met antibiotica voor minimaal drie weken.Alle mensen die hun medeleven hebben betuigd en diegenen die de
moeite hebben genomen om massaal lieve kaarten te sturen wil ik bij deze hartelijk danken.

Ik wens u allen een fijn en zonnig weekend toe met een liefdevolle lentegroet,

Cees
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_171075173
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:35 schreef Aggie46 het volgende:
20 mei 2017
Lieve mensen,

Excuses voor het feit dat ik zo laat reageer op al uw steunbetuigingen.
Ik concentreer mij nu op lichaam en geest. Een algeheel gevoel van onbehagen houdt mij op dit moment in de greep. Ik heb veel napijn, slaap slecht en sinds gisteren is gebleken dat ik in het ziekenhuis een bacterie heb opgelopen. Ik ben nu gestart met antibiotica voor minimaal drie weken.Alle mensen die hun medeleven hebben betuigd en diegenen die de
moeite hebben genomen om massaal lieve kaarten te sturen wil ik bij deze hartelijk danken.

Ik wens u allen een fijn en zonnig weekend toe met een liefdevolle lentegroet,

Cees
Hoop dat de uitslagen goed zijn.
pi_171085073
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:48 schreef Hagenesie het volgende:

[..]

Hoop dat de uitslagen goed zijn.
Helaas. Hij heeft prostaatkanker en de uitslag was niet goed. Heeft al behandelingen ondergaan en is nu thuis met nog meer ellende.Triest, heeft deze man (en vele anderen) niet verdiend.
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
  zondag 21 mei 2017 @ 00:41:06 #48
448449 smurfinnebitch
smurfinnebitch
pi_171087378
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 23:13 schreef Aggie46 het volgende:

[..]

Helaas. Hij heeft prostaatkanker en de uitslag was niet goed. Heeft al behandelingen ondergaan en is nu thuis met nog meer ellende.Triest, heeft deze man (en vele anderen) niet verdiend.
Jee, die arme Kees (met een C)...hoop dat ie er bovenop komt :'(
Het is beter een kaars te branden, dan in de duisternis te zitten.
pi_171327098
Bericht van 29 mei (Ik heb hem niet gebeld,maar iemand van het Cees FB team)
Nav de vraag van mensen hoe het met Cees zou gaan even het volgende. Vanochtend heb ik hem gebeld. Cees heeft, zoals wij al uit een eerder topic is gebleken, een BACTERIE opgelopen. Tenminste, dat is de verwachting. En daarvoor antibiotica gekregen voor 3 weken waarvan er nu 11 om zijn. Dus nog 10 dagen die rommel moeten slikken. Helaas heeft hij er weinig baat bij. Veel pijn, en nu ook nog een keer dat hij na zijn operatie geen behandelingen meer kan krijgen van de chiropractor, dat zijn rugproblemen ook verhevigd zijn. Veel pijn in zijn rug, veel pijn nog van de wond, en omdat hij de antibiotica slikt mag hij dus niet in de zon komen. Dus, flink aangekleed wanneer hij iets in de tuin wil doen. Wij weten allemaal dat Cees geen zitvlees heeft, en dat het hem allemaal veel te lang duurt... En dat samen met het HETE WEER voelt Cees zich niet bijzonder goed. Eigenlijk flink beroerd! Hij verwacht vanochtend dat het Antonie v Leeuwenhoek belt, en zal Cees de vraag stellen hoelang het kan duren wanneer de antibiotica aan kan slaan, natuurlijk omdat er nog geen verbetering is...

Over de vraag die eerder is gesteld of de Utopianen weten wat er met Cees aan de hand is.... JA, DAT WETEN ZE DAAR. Hij schrijft 1x in de maand met Cemal, en Cemal schrijft hem dan ook 1x in de maand terug. Die zal het dan wel allemaal doorgeven aan de anderen door de brief te laten lezen...

Cees, vanuit een bloedheet Ede wil ik jou heel, heel veel sterkte wensen... En vooral BETERSCHAP.... Dikke virtuele knuffel en XXX 31 MEI KRIJGT HIJ OOK DE UITSLAG VAN DE OPERATIE... Weer een hele spanning...
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
pi_171403845
Gekopieerd van Cees Utupia FB
UPDATE, UPDATE, UPDATE!!!

Lieve Ceesfans.... Hier even weer een update over Cees... Vanmiddag heb ik telefonisch contact gehad met Cees.... Eergisteren gebeld, gisteren gebeld en warempel vandaag BEET!! :D

31 Mei is Cees naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag. Daar heeft hij heel goede berichten gekregen. Er hoeven geen chemokuren gegeven te worden. Alles is schoon, natuurlijk zijn de lymfeklieren verwijderd waar de tumoren zich ook in kunnen vestigen, maar gelukkig zijn die ook verwijderd. 4x per jaar moet Cees voor controle naar het ziekenhuis waar een blaasonderzoek en CT scans worden gemaakt... Dus... Al met al een heel fijne uitslag voor hem. En ook een heel fijne uitslag voor iedereen die met hem en zijn gezin meeleeft.. Eh, nog wel een ding... HIJ HEEFT TOCH WEL EVEN OP Z'N FALIE GEKREGEN VAN DE DOKTER... CEES MOET RUSTIGERAAN GAAN DOEN, DEED VEEL TE VEEL... Dus, nu nog lekker bijkomen en verwerken van alles wat hij heeft meegemaakt... Ik ben blij... :D :D

LIEVE CEES, GEFELICITEERD MET DEZE UITSLAG, EN NU VOLLEDIG WEER HERSTELLEN!!! Dikke knuffel... Ook voor jouw kinderen en Suzanne <3 <3
Ik heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')