Ik zou der doenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
Aardappelen, frietjes, patatjes, puree, alles met aardappelen! Zo sensueel zijn ze he. We hebben akkers vol met die geile knollen. Het liefst stop ik ze in m'n panty, dan voel ik ze goed tegen me huid. Gedurene de dag loopt er dan meer en meer kutgeil uit mn spleetje tussen die knollen door, waardoor ze steeds meer gaan glibberen langs elkaar. Hmmmmm.....
[ afbeelding ]
Nu ga ik in de supermarkt letten op iets te warm geklede en nerveus om zich heen kijkende vrouwen.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Kiekeboe! Hihihihihihihihihihi!!
Veel van mijn leeftijdsgenootjes meten zich een pittig kort kapsel aan, lekker stoer en makkelijk. Maar ik niet, neenee. Ik bind mijn theezakjes samen met de veters van mn oude schoenen. Dat vind ik nou lekker stoer en makkelijk. Hihihihihihihi.
O ja: mijn man, Bob, kan dit ook. Met z'n tieten. Stoer he!
[ afbeelding ]
Deze is echt wel supergeilquote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Kiekeboe! Hihihihihihihihihihi!!
Veel van mijn leeftijdsgenootjes meten zich een pittig kort kapsel aan, lekker stoer en makkelijk. Maar ik niet, neenee. Ik bind mijn theezakjes samen met de veters van mn oude schoenen. Dat vind ik nou lekker stoer en makkelijk. Hihihihihihihi.
O ja: mijn man, Bob, kan dit ook. Met z'n tieten. Stoer he!
[ afbeelding ]
Vertel ons je verhaal.quote:Op zondag 12 juli 2015 12:42 schreef bondage het volgende:
Dit doet me goed. Gelukkig ben ik zo raar nog niet.
Waarom dubbel?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:07 schreef PausNicolaas het volgende:
Is het vreemd dat ik deze verhalen lees en steeds moet giechelen, terwijl ik het eigenlijk super goor vind?
Waarom dubbel?quote:Op zondag 12 juli 2015 20:07 schreef PausNicolaas het volgende:
Is het vreemd dat ik deze verhalen lees en steeds moet giechelen, terwijl ik het eigenlijk super goor vind?![]()
quote:Op zondag 12 juli 2015 20:07 schreef PausNicolaas het volgende:
Is het vreemd dat ik deze verhalen lees en steeds moet giechelen, terwijl ik het eigenlijk super goor vind?
Omdat ik het niet gebruik.quote:Op zondag 12 juli 2015 22:17 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom is reageren op jouw fotoboek niet mogelijk?
Nou ik blijf wel de grasmaaier gebruiken hoor.quote:Op zondag 12 juli 2015 18:59 schreef DrNick het volgende:
Hoi, ik ben Nienke en dit is mijn man Rik. Wij hebben een grasfetish. Mocht uw grasveld nodig toe zijn aan een maaibeurt, haalt u dan vooral niet de grasmaaier van stal, maar belt u ons op 06-32472212. Wij vragen geen vergoeding voor onze diensten.
[ afbeelding ]
Wtf manquote:Op maandag 13 juli 2015 19:50 schreef pinman het volgende:
Hallo ik ben Rick en heb een slakkenfetisj. Ik geil op slakken en heb ook vaak seks met ze. Dat geluid wat ze maken als ik seks met ze heb maakt me nog geiler en dan kom ik klaar. Dan stop ik ook vaak een slak in mijn kont. Ik wil in mijn volgende leven een slak zijn.
Saloquote:Op maandag 13 juli 2015 23:57 schreef agter het volgende:
Gvd, wat een mooi topique!
De 120 dagen van Sodom is er niets bij.
link?quote:
Wat spaar jequote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik spaar hard geworden zacht en heb al 67 potjes vol.
Zacht dat is hard geworden.quote:
Iets meer info over dit item?quote:
Een hele tijd geleden.quote:
Dan heb je voor mij een pot van minimaal 30cm nodigquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik laat zachte dingen die ik interessant en geil vind hard worden en sla dat op in potten.
mm zkr fgtquote:Op dinsdag 14 juli 2015 00:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dan heb je voor mij een pot van minimaal 30cm nodig
Zelf verzonnenquote:Op maandag 13 juli 2015 23:42 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wtf man
Echt waar haal je het vandaan
Maar waarom gebruik je een voorbind dildo als je zo'n "grote pielemuis" hebt?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 13:37 schreef iPancakeMix het volgende:
Goedemiddag, dit is Freek-Willem de Vries en ik heb een fetisj voor ganzen. Iedere keer als ze over het water drijven denk ik bij mezelf: ''Was ik maar dat water.'' Mijn immens grote piemel springt omhoog als een bezetene wanneer ik een lekkere witte gans zie in zijn moment supreme. Zelf heb ik een eigen ontworpen kelder met maar liefst 179 ganzen. Mijn persoonlijke favoriet is toch wel Chubby Gansadoodle, die op de onderstaande foto te zien is:
[ afbeelding ]
Zoooo lekker, vind je niet?Mijn pielemuis begint er al van te shaken.
[ afbeelding ]
Dit is Johan van de Corput, mijn onderdanige gans in het seksleven. Hij is de enige van alle 179 ganzen die zich bereid is te onderwerpen aan mijn sadistische SM-kamer. Ik bind hem iedere dag vast en neuk hem met mijn strap-on dildo.
Zijn er hier lotgenoten die genieten van dezelfde fetisj als ik? Laat het me weten, dan kunnen we misschien een keer samen wat afspreken.
Dit is precies de reden waarom ik misschien eens eerst mijn verhalen moet overzien voordat ik ze postquote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:53 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Maar waarom gebruik je een voorbind dildo als je zo'n "grote pielemuis" hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |