Valt wel mee. Seizoen 1 is wel het beste, maar de seizoenen daarna zijn ook nog prima te doen hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2015 14:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Seizoen 1 Prison Break is geweldig. De seizoenen daarna zijn terrible.
Oneens. Seizoen 2 was nog te doen, daarna werd het overbodig.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Seizoen 1 is wel het beste, maar de seizoenen daarna zijn ook nog prima te doen hoor
Seizoen 3 was ook erg vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 15:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Oneens. Seizoen 2 was nog te doen, daarna werd het overbodig.
En de overtreffende trap:quote:Op dinsdag 14 juli 2015 20:25 schreef TLC het volgende:
The Wire is goed, Breaking Bad is geweldig, maar
[ afbeelding ]
FUCKING GREAT![]()
quote:Op woensdag 15 juli 2015 12:40 schreef satecl het volgende:
Twin Peaks.
[ afbeelding ]
Einde discussie.
Leuk om tieten te kijken maar voor de rest..quote:
Dit, maar dat gehack 'n slash is ook niet verkeerd. By Jupiter's cock!quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Leuk om tieten te kijken maar voor de rest..
Bij mij misschien ook wel. Ik weet niet precies waarom want ik weet zelf ook wel dat het absoluut geen echt "goede" serie is, maar alles wat ze in spartacus deden was gewoon goed. Hoe ze praten, hoe ze de cheesy scenes deden, de season finales.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:06 schreef Forbry het volgende:
Spartacus staat in mijn top 10, misschien zelfs top 5, favoriete series aller tijden![]()
(en nee, niet vanwege de tieten).
Ja, da's het gekke. De serie heeft wat "B-erigs", maar is, als je daaraan voorbij kan kijken, toch echt heel erg goed (vind ik dus). De manier van praten iddquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:24 schreef ems. het volgende:
[..]
Bij mij misschien ook wel. Ik weet niet precies waarom want ik weet zelf ook wel dat het absoluut geen echt "goede" serie is, maar alles wat ze in spartacus deden was gewoon goed. Hoe ze praten, hoe ze de cheesy scenes deden, de season finales.
Wel vond ik de eerste 2 seizoenen (dus seizoen 1 en dan die prequel) het beste. Want BattiatusZijn geplot gaf de serie veel meer inhoud dan de "gespierde mannen die brullend elkaar afmaken" waar de meeste mensen zich aan storen.
Geenquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:13 schreef Forbry het volgende:
Ik weet niet hoeveel waarde je daar aan hecht
Ja natuurlijk. Dat die setting niet in de hoogtijdagen van de mafia is moet ook helemaal niet een factor zijn in je oordeel. De psychologische dingen die spelen bij Tony Soprano en z'n familie is waar het vooral om gaat. Iets wat je overigens in Boardwalk Empire bijna nooit zag, op het laatste seizoen na.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 12:51 schreef Zolder het volgende:
[..]
[..]
Gisteravond toch 2 aflevering van The Sopranos gekeken. Deze serie ga ik wel waarderen, de punten waar ik vooraf bang voor was vallen best mee en is even een kwestie van wennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |