Fijn dat jij voor mij bepaald wanneer ik overdrijf in het uitdrukken van mijn mening. For the record, dit was nog niet overdreven maar puur wat ik vind van die walgelijke aandachtstrekkerij die jij radio noemtquote:
Maar dat FB topic was wel leuk toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat jij voor mij bepaald wanneer ik overdrijf in het uitdrukken van mijn mening. For the record, dit was nog niet overdreven maar puur wat ik vind van die walgelijke aandachtstrekkerij die jij radio noemt
Misschien moet je er een kruisje op zetten met je nagel, dat werkt, net als tandpasta, ook heel goed voor goedgelovigenquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb inmiddels mijn hele arm onder gesmeerd met tandpasta omdat dat blijkbaar helpt tegen de jeuk.
Je bent gewoon jaloers dat jij geen radio dj bent.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Fijn dat jij voor mij bepaald wanneer ik overdrijf in het uitdrukken van mijn mening. For the record, dit was nog niet overdreven maar puur wat ik vind van die walgelijke aandachtstrekkerij die jij radio noemt
Ik bepaal niets, maar IK vind dat je overdrijft, dus op de vraag of je dat moet doen zeg ik nee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij heeft wel een kop voor een radio dj ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen radio dj bent.
En dit.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het lijkt me ook wel een bijzonder vermoeiend leven, wat dat betreft heb ik toch medelijden. Als je zó vaak aandacht nodig hebt om je leven te completeren, is dat natuurlijk stiekem best sipquote:
Inderdaad. Timmmmm wil ook 200 luisteraars.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Tenminste iemand die naar hem luistert.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad. Timmmmm wil ook 200 luisteraars.
Wat was je punt voor Nederlands?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik bepaal niets, maar IK vind dat je overdrijft, dus op de vraag of je dat moet doen zeg ik nee.
Nou Fylax doe even wat aardiger.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
Tim wil ook zo'n goddelijk lichaam als ik heb, kan hij ook niets aan doen...
Ik denk dat iedereen er stiekem uit wil zien als een 12-jarig meisje. Lekker Martijn versieren, allesquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:17 schreef Fylax het volgende:
Tim wil ook zo'n goddelijk lichaam als ik heb, kan hij ook niets aan doen...
Dan zou je toch verwachten dat je begrijpt dat het concept overdrijven uitgaat van degene die iets op een bepaalde wijze ervaart en dat beschrijft. Overdrijven is iets groter, erger voorstellen dan dat het is.quote:
Ik ben erg blij dat jij mijn nummer niet hebt. Ik denk dat ik dan nooit meer met rust gelaten wordquote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:19 schreef Fylax het volgende:
Achja, dit is natuurlijk allemaal schijn. Ik zie het WhatsAppje van Tim wel weer verschijnen: "Nou lieve Fylax, dat hebben we toch weer goed gedaan. Love you."
Overdrijven kan ook over wolken gaan ...quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou je toch verwachten dat je begrijpt dat het concept overdrijven uitgaat van degene die iets op een bepaalde wijze ervaart en dat beschrijft. Overdrijven is iets groter, erger voorstellen dan dat het is.
Daar jij niet voor mij bepalen kan hoe ik iets ervaar, kan je natuurlijk ook niet stellen dat ik iets overdrijf als ik praat over wat ik van iets of iemand vind.
Het niveau van het vmbo zal wel niet zo hoog zijn, ik denk dat dat het is.
Wanneer was je ook alweer gestoken? En is het nog gezwollen?quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb inmiddels mijn hele arm onder gesmeerd met tandpasta omdat dat blijkbaar helpt tegen de jeuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |